Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wil volgende zomer eens een sprintje

Comment

• @michelooo
      hebt gij uw daxke al?
      post dan eens een paar foto's van uw daxke!
      porsche 4ever
      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
        @michelooo
        hebt gij uw daxke al?
        post dan eens een paar foto's van uw daxke!
        neen spijtig gng nie ik ben ng mr 15 he nu ist ng de fiets mah men helmke heb ik wel al.
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• LOL, betrapt.....
          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
            LOL, betrapt.....
            Schoone dax .Weet gij trouwens ook toevallig voor wat die darm is op jn uitlaat die dan terugkeert naar een potje?Had ik ook op mn pbr, is nu weg en blijkbaar is het voor niets nodig want alles werkt nog zoals het moet...

Comment

• Das een soort katalysatorke, mag er gewoon af. Wel uitlaat afdichten Ik heb mij gewoon een oude jincheng uitlaat gezocht, was gemakkelijker dan afdichten en kostte mij 10 euro.
              Das het eerste wat ik er bij de mijne heb afgedaan. Uw rechterbroekspijp stinkt helemaal naar de naft na een lang ritje, echt een slechte gekozen plaats voor dat spel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
                Das een soort katalysatorke, mag er gewoon af. Wel uitlaat afdichten Ik heb mij gewoon een oude jincheng uitlaat gezocht, was gemakkelijker dan afdichten en kostte mij 10 euro.
                Das het eerste wat ik er bij de mijne heb afgedaan. Uw rechterbroekspijp stinkt helemaal naar de naft na een lang ritje, echt een slechte gekozen plaats voor dat spel
                Ahzo, maar heel die uitlaat is er al af, heb er iets anders onder gestoken, want die ori-chinees buis en die darm zijn eigluk maar een dom zicht en kheb ook nogal een zwak voor dat 4takt geluid daarom dat er een wat dikkere buis onder zit

Comment

• Het doet me plezier om dit topic te leze als mini 4takt lover, ik zelf rij met zenhua dx met een over racing down, war een pracht van een uitlaat is!

Mvg

Comment

• [QUOTE=Vlammembaareg;3679020]

Deze staat te koop! in het aanbod forum
                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Mijn Duitse Honda Motodax

Honda ST50
                      VIN: ST50xxxxxx
                      Motorinhoud: 70cc
                      Datum 1ste inschrijving: 16/09/1971

Motor: Honda Nice 108cc
                      Voorvork: Honda Nice met schijfrem (op originele naaf Dax)
                      Uitlaat: Kitaco NT Race onderliggend
                      Spatborden: OT Belgisch
                      Achterlicht: OT Belgisch
                      (Gedeelte) Stickerstet: Trial 70
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 12/01/2010, 12:05.

Comment

• Heeft een Duits model geen andere spatborden enz.?

Op de tweede foto staat er gelijk nog ander mooi gerief. Misschien kan je dat A'tje eens voorstellen als het van jou is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                          Heeft een Duits model geen andere spatborden enz.?
                          Inderdaad, een Duitse dax heeft andere spatborden en ook een ander achterlicht, en de pinkers zijn ook anders als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                            Mijn Duitse Honda Motodax

Honda ST50
                            VIN: ST50xxxxxx
                            Motorinhoud: 70cc
                            Datum 1ste inschrijving: 16/09/1971

Motor: Honda Nice 108cc
                            Voorvork: Honda Nice met schijfrem (op originele naaf Dax)
                            Uitlaat: Kitaco OT Race onderliggend
                            Spatborden: OT Belgisch
                            Achterlicht: OT Belgisch
                            Stickerstet: Trial 70
                            Uitlaat is een Kitaco NT.
                            Knap ding wel, en leuk blok.
                            Last edited by ; 11/01/2010, 16:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Inderdaad, een Duitse dax heeft andere spatborden en ook een ander achterlicht, en de pinkers zijn ook anders als ik me niet vergis.
                              Dat heb ik er dan ook bijstaan he!
                              Heb hier de Fahrzeugbrief liggen van de eerste eigenaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Uitlaat is een Kitaco NT.
                                Knap ding wel, en leuk blok.
                                Kitaco NT van het oude type, my bad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                  Heeft een Duits model geen andere spatborden enz.?

Op de tweede foto staat er gelijk nog ander mooi gerief. Misschien kan je dat A'tje eens voorstellen als het van jou is.
                                  is een foto van bij de vorige eigenaar!

Comment

• Die van mij:

'77 Honda Dax, gekocht alsk er 16 was, heeeeel erg veel spijt van nu dat ik die ooit verkocht heb.

Dan vorig jaar in september zeker een PBR gekocht, die wat aangepast en die zag er dan zo ongeveer uit:

En momenteel hebk nog een Chinees Daxje staan, wordt binnenkort ofwel verkocht ofwel koop ik er een motokader voor. Is ook al een oude foto, ondertussen staan er al bredere alu velgen op, brembo klauwtje, chroom carters, Honda tellertje,...

Dan heb ik ook nog een pocketbike staan, zitten allerlei malossi en polini onderdelen in de motor, rijdt best wel vinnig, zou nie weten hoe snel da gaat, ben m'n leven nog niet moe dus heb de top nog niet getest...

Is om dwaas mee te doen in de zomer, rij hier mss 5x per jaar mee, voor de rest van de tijd dient die als decor in de garage of op m'n kamer. Heb er nie echt foto's van...

En ja als ik een favoriete mini 4 takt moet kiezen moet het deze wel zijn, een prachtige Japstyle Honda lowrider Dax, met een dik vet droog blokje eronder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk Berichten
                                      Die van mij:

'77 Honda Dax, gekocht alsk er 16 was, heeeeel erg veel spijt van nu dat ik die ooit verkocht heb.

Dan vorig jaar in september zeker een PBR gekocht, die wat aangepast en die zag er dan zo ongeveer uit:

En momenteel hebk nog een Chinees Daxje staan, wordt binnenkort ofwel verkocht ofwel koop ik er een motokader voor. Is ook al een oude foto, ondertussen staan er al bredere alu velgen op, brembo klauwtje, chroom carters, Honda tellertje,...

Dan heb ik ook nog een pocketbike staan, zitten allerlei malossi en polini onderdelen in de motor, rijdt best wel vinnig, zou nie weten hoe snel da gaat, ben m'n leven nog niet moe dus heb de top nog niet getest...

Is om dwaas mee te doen in de zomer, rij hier mss 5x per jaar mee, voor de rest van de tijd dient die als decor in de garage of op m'n kamer. Heb er nie echt foto's van...

En ja als ik een favoriete mini 4 takt moet kiezen moet het deze wel zijn, een prachtige Japstyle Honda lowrider Dax, met een dik vet droog blokje eronder...

Héél Mooien dax, maar ik ben liever voor Pbr,

Comment

• Oké!

Comment

• Ik ben superfan

Ik wil zoiets om te gaan werken als we naar het stad verhuizen met het werk.

Maar ik ga daar belachelijk opzitten

Is die Chinese namaak een beetje betrouwbaar eigenlijk om dagelijks een 10 a 20 kilometer mee te rijden?

Zoiets bijvoorbeeld?

Last edited by ; 14/02/2010, 20:32.

Comment

Working...
                                          X