frits, ik liet'em speciaal slecht afstellen om vlammen uit m'n demper te krijgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobofrits, ik liet'em speciaal slecht afstellen om vlammen uit m'n demper te krijgen
Toen was't niet meer leuk. 't Ding startte nog amper en reed niet meer zo lekker.
Was eigenlijk gewoon de uitlaatklep die te laat sloot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPGewoon eens op de kickstarter trappen als het contact niet aan staat, daarna starten. Vlam gegarandeerd..
Comment
-
algoed dat ik je externe HD hier heb liggen he nemus (en zo vriendelijk ben om er even in te neuzen )
hier dus een fotootje van die van nemus toen hij er mee naar knokke was gereden (let op de oversized tanktas)
dit is nu dus de mijne. de licht gewijzigde vorm waar nemus het over heeft betekent dus enkel dat het kader en de fourche nog dezelfde zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéalgoed dat ik je externe HD hier heb liggen he nemus (en zo vriendelijk ben om er even in te neuzen )
hier dus een fotootje van die van nemus toen hij er mee naar knokke was gereden (let op de oversized tanktas)
dit is nu dus de mijne. de licht gewijzigde vorm waar nemus het over heeft betekent dus enkel dat het kader en de fourche nog dezelfde zijn
doet zo raar om mijn kleintje terug te zien
Ik mis hem wel, ook al rij ik nu met de auto
Comment
-
die op de foto stond zelfs te koop dacht ik
*edit* idd ik had gelijk. Staat te koop voor 1700€ of te bespreken. Hieronder nog een klein quoteje van de verkoper op daxboard.
k verkoop hierbij mijn Honda Chaly
is in het bezit van Belgische papieren, 50cc
18600 km gedaan, hij is volledig gerestaureerd: alles nieuw:
* Michelin banden
* Daytona cowl (niet nieuw)
* Gechromeerde duitse spatborden
* Sleepy eye
* Atlas: witte flappen
* Yokohama batterij
* Honda Dax onbegrensd vliegwiel
* Chromé sportluchtfilter
* Chaly logo's
* Benzine darmen
* Vliegwieldeksel
* Ketting
* Honda Dax pinkers gemaakt tot achterlicht
* Lampjes
* Honda C50 naftdop
* en nog veel meer kleine prullen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéje hebt er verschillende soorten in he. Dit zijn ook originele (weet wel niet welk type Z50A juist)
Als ik het zo bekijk op de foto is dat een Belgisch of Duits a'tje en deze hebben een grote koplamp, ovaal embleempjes EN grote spatborden...
Maar op het A'tje van de foto zitten er korte spatborden op, en deze vind je normaal op alle andere A'tjes.
kzal eens een foto zoeken van een A'tje met de correcte spatborden:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermannJa dit zijn ook orginele maar zitten niet orgineel op deze Z50A
Als ik het zo bekijk op de foto is dat een Belgisch of Duits a'tje en deze hebben een grote koplamp, ovaal embleempjes EN grote spatborden...
Maar op het A'tje van de foto zitten er korte spatborden op, en deze vind je normaal op alle andere A'tjes.
kzal eens een foto zoeken van een A'tje met de correcte spatborden:
Comment
-
Dit vind ik sjiek, alleen al omdat het zo origineel is.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment