Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Leuk topic!

Ik zal mijn (ex-) singa hier ook eens posten. Heb er enorm veel plezier aan beleefd en nooit problemen mee gehad. Eerst had ik hem donkerblauw laten spuiten met 'harley-davidson' stickers op, en nadien in dit bordeau.
    De foto's zijn genomen tijden de bobiaanland meeting 3 jaar geleden.

Kheb er eigenlijk al veel spijt van gehad dat ik hem verkocht heb, maarja, eens je een auto en moto rijbewijs hebt...

alé, hier is hem

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 29/05/2006, 22:36.

Comment

Hier nog foto's van 2 prachtige a'tjes

De eerstvolgende was trouwens ten val gekomen tijdens de meeting en zag er al heel wat minder uit

Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 29/05/2006, 22:37.

Comment

Ik zie geen foto's, alleen maar kruisjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
          Ik zie geen foto's, alleen maar kruisjes.
          hmm ik ook alleen maar kruisjes

Comment

beter zo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matso
              Leuk topic!

Ik zal mijn (ex-) singa hier ook eens posten. Heb er enorm veel plezier aan beleefd en nooit problemen mee gehad. Eerst had ik hem donkerblauw laten spuiten met 'harley-davidson' stickers op, en nadien in dit bordeau.
              De foto's zijn genomen tijden de bobiaanland meeting 3 jaar geleden.

Kheb er eigenlijk al veel spijt van gehad dat ik hem verkocht heb, maarja, eens je een auto en moto rijbewijs hebt...
              mooie brom. Enkel spijtig dat sommige mensen (en daarmee viseer ik jou niet) van hun singa echt een monkey replica maken

Ik ben persoonlijk meer voor het unieke. Iets maken wat je niet snel terug het zelfde zal tegen komen.

PS. Zo'n enkele henderickx uitlaat heb ik ook nog gehad (dubbele ook btw). Zijn wel leuke uitlaatjes

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

Het was een dubbele henderickx, idd leuke uitlaat, zeker als je de demping eruit haalt
                Toch ben ik altijd zot geweest van een 'leovinci', omdat die zo'n unieke klank heeft...

Comment

Het was een dubbele henderickx, idd leuke uitlaat, zeker als je de demping eruit haalt
                  neen, ik ga niet reageren...
                  ik ga niet reageren...

*begint mmmmmmmmmmm meditatie...*

Ik wist begot niet dat er eigenlijk zo veel verschillend emodellen waren van dergelijke brommers. Der zitten echt leuke tussen.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                    ik ga niet reageren...
                    Allée waarom niet?

Grapje hé.

Comment

Allée waarom niet?

Grapje hé.
                      het lijkt ergens op ne pol
                      en ik vind het schitterend, hayes reply

Comment

ik ga niet reageren...

*begint mmmmmmmmmmm meditatie...*

Tja Hayes, ik lees net je reacties in een ander dax topic...
                        Ik vind dat unieke (en ietwat luidere) geluid van een dax/singa nu net zo leuk, ik geniet er gewoon van

Comment

Tja Hayes, ik lees net je reacties in een ander dax topic...
                          Ik vind dat unieke (en ietwat luidere) geluid van een dax/singa nu net zo leuk, ik geniet er gewoon van
                          Idem ditto !

Maat van me heeft zo'n leuke DAX met 'n al even leuke (open) uitlaat, en hoewel ik geen 10-tallen kms aan een stuk op't dingetje zou willen zitten, vind ik't op z'n eigen manier subliem. De sound zal daar wel voor 'n groot stuk tussen zitten.

*rilling*

Comment

Ik vind het gewoon "grappig" dat je zo'n brommers 500meter op voorhand al hoort en die komen dat aan een "slakkengangetje" voorbij met mega lawaai. Ik woonde vroeger in het centrum dicht bij een school dus der passeerden er nogal wat. Nu ben ik verhuisd (nee, ik ben niet daarom verhuisd ).

Ik zal ook een andere uitlaat steken op m'n vespa, maar om wat extra power te hebben. En die uitlaten zijn standaard al een stuk luider. Maar niet into dax territory...

Maar ik vind het wel sympathieke dingen, veel liever dat dan die getunende, opgefokte, lelijke, race scooters. (Hoop dat ik niemand voor de borst stoot)

iets zoals dit dus
                            Last edited by Hayes; 01/06/2006, 10:49.
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Maar ik vind het wel sympathieke dingen, veel liever dat dan die getunende, opgefokte, lelijke, race scooters. (Hoop dat ik niemand voor de borst stoot)
                              Couldn't agree more

Comment

Ik vind het gewoon "grappig" dat je zo'n brommers 500meter op voorhand al hoort en die komen dat aan een "slakkengangetje" voorbij met mega lawaai. Ik woonde vroeger in het centrum dicht bij een school dus der passeerden er nogal wat. Nu ben ik verhuisd (nee, ik ben niet daarom verhuisd ).

Ik zal ook een andere uitlaat steken op m'n vespa, maar om wat extra power te hebben. En die uitlaten zijn standaard al een stuk luider. Maar niet into dax territory...

iets zoals dit dus
                                Dit is echt wel een mega-mottig exemplaar.

Comment

M'n drie 'fourstrokers' eens uitgelaten.

Comment

Op dit beeld loijkt deze dax enorm hoog op z'n poten te staan!

Comment

Leuke collectie!
                                      Die dax die je hebt is een jing-cheng zo te zien, maar knap omgebouwd Hogere banden zouden hem mss nóg beter staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                                        Op dit beeld loijkt deze dax enorm hoog op z'n poten te staan!
                                        Achteraan heb ik andere veren gestoken, +/- 4 cm hoger. 'k Vind de originele Honda veren veel te slap, als ik met m'n 75 kilo er ga opzitten zakt 'ie veel te diep naar m'n goesting.

Comment

Leuke collectie!
                                          Die dax die je hebt is een jing-cheng zo te zien, maar knap omgebouwd Hogere banden zouden hem mss nóg beter staan
                                          Niks Jincheng, 100% Honda, alleen de bandjes zijn chinese!
                                          Hoge banden heb ik nog liggen, 'k heb ze eraf gesmeten, 'k hou van de originele look.

Comment

Working...
                                          X