Oorspronkelijk geplaatst door matso
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelNiks Jincheng, 100% Honda, alleen de bandjes zijn chinese!
Hoge banden heb ik nog liggen, 'k heb ze eraf gesmeten, 'k hou van de originele look.
Op diegene die ik nog gehad heb (ook een echte Honda dax laatste serie) stond een lelijker zwart/grijze zadel...
zoals deze:
Nu zie ik idd dat het een Honda is, aan de chrome kilometerteller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matsoKwist niet dat zo'n zadel op die laatste serie van Honda dax bestond (met hydraulische voorvering).
Op diegene die ik nog gehad heb (ook een echte Honda dax laatste serie) stond een lelijker zwart/grijze zadel...
zoals deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matsoKwist niet dat zo'n zadel op die laatste serie van Honda dax bestond (met hydraulische voorvering).
zoals deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaNope, niet te koop, het is een custom gemaakt door iemand die zichzelf Capitan-B noemt.
Het is dus een Virtual Steering System gemaakt door Daytona.
Zijn héél toffe kadertjes maar scheuren wel eens. Deze frame's werden een tijdje geleden verkocht tegen rond de 2500 euro. (tkan ook minder zijn, tkan ook meer zijn).
Hier zijn er nog wat foto's maar dan van een mooiere versie:
Deze Monkey is trouwens door iemand in België overgekocht vanuit iemand van Japan.
Comment
-
Excuseer, dan was ik verkeerd geïnformeerd.
june 2004 - rechts boven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtsheeft er soms iemand ervaring met NHRC uitlaat ? ik ben aant twijfelen tussen bovenliggend carbon of onderliggend ALU, iemand hier ervaring met ??
grtz
Ik zou voor de bovenliggende carbon gaan!
Comment
-
ik heb de bovenliggende carbon (monkey model) en ben er echt zeer tevreden van. Ze zeggen idd dat de kwaliteit niet top is maar heb er tot de dag van vandaag nog geen klachten over.
Heb al enorm veel uitlaten gehad op men 4taktjes en deze is een van men favoriete
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéik heb de bovenliggende carbon (monkey model) en ben er echt zeer tevreden van. Ze zeggen idd dat de kwaliteit niet top is maar heb er tot de dag van vandaag nog geen klachten over.
Heb al enorm veel uitlaten gehad op men 4taktjes en deze is een van men favoriete
Comment
-
hier enkele prijzen van enkele overs
OVER RACING CARBON- STAINLESS STEEL EXHAUST: €295
OVER RACING FULL TITANIUM EXHAUST: €395
OVER RACING HAND BEND EXHAUST: €540
OVER RACING STAINLESS STEEL - TITANIUM EXHAUST: €295
OVER SOUND ADJUSTABLE EXHAUST FOR MONKEY: €635
en dan nog de dubbele
OVER RACING CARBON TWIN EXHAUST: €410
OVER RACING TITANIUM - CARBON EXHAUST: €390
OVER TITANIUM TWIN EXHAUST: €410
Maar als ik je een tip mag geven, koop aub iets anders want je ziet ze echt op elke hoek van de straat... okee ze zijn echt prachtig en van uitstekende kwaliteit maar uniek zijn ze al lang niet meer. just my 2 cents
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéMaar als ik je een tip mag geven, koop aub iets anders want je ziet ze echt op elke hoek van de straat... okee ze zijn echt prachtig en van uitstekende kwaliteit maar uniek zijn ze al lang niet meer. just my 2 cents
Kun je me dan iets anders aanraden?
Liefst een uitlaat die een nogal donker lawaai maakt voor op een 50 cc.
Comment
-
Die alu NHRC's klinken nogal vrij schel. Persoonlijk hoor ik liever een ietwat zwaarder geluid, die de meeste kitaco's maken bijvoorbeeld. En een alu klinkt altijd wat scheller, dus misschien toch maar beter een carbon...
Een kitaco is weliswaar wat duurder, maar kwalitatief een pak hoger!
Een ander optie is een leovinci hé, die maken het mooiste geluid
Daar heb ik ook zelf ervaring mee , en was er zeer tevreden over.
Ik weet nu niet precies of ze die nog maken?
Hier een foto van een onderliggende NHRC alu:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment