Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door matso
    Leuke collectie!
    Die dax die je hebt is een jing-cheng zo te zien, maar knap omgebouwd Hogere banden zouden hem mss nóg beter staan
    NT Honda Dax.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
      Niks Jincheng, 100% Honda, alleen de bandjes zijn chinese!
      Hoge banden heb ik nog liggen, 'k heb ze eraf gesmeten, 'k hou van de originele look.
      Kwist niet dat zo'n zadel op die laatste serie van Honda dax bestond (met hydraulische voorvering).
      Op diegene die ik nog gehad heb (ook een echte Honda dax laatste serie) stond een lelijker zwart/grijze zadel...
      zoals deze:

Nu zie ik idd dat het een Honda is, aan de chrome kilometerteller

Comment

Kwist niet dat zo'n zadel op die laatste serie van Honda dax bestond (met hydraulische voorvering).
        Op diegene die ik nog gehad heb (ook een echte Honda dax laatste serie) stond een lelijker zwart/grijze zadel...
        zoals deze:

Zie alleen een kruisje.

Comment

In orde gemaakt.
          Edit: nu werkt geen enkel kruistje meer bij mij.
          Last edited by ; 03/06/2006, 22:38.

Comment

zoals deze:

Je hebt gelijk, ook het zadel is niet Honda.

Comment

Comment

Nice ! Maar de stuurinrichting ziet er nogal ... fragiel uit, niet ?

Achteraan had ook gerust 'n schijfje gemogen ipv de trommelrem !

Kan je die zo kopen ?

Comment

Nope, niet te koop, het is een custom gemaakt door iemand die zichzelf Capitan-B noemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                    Nope, niet te koop, het is een custom gemaakt door iemand die zichzelf Capitan-B noemt.
                    Eeuuhhhh... NEE!

Het is dus een Virtual Steering System gemaakt door Daytona.
                    Zijn héél toffe kadertjes maar scheuren wel eens. Deze frame's werden een tijdje geleden verkocht tegen rond de 2500 euro. (tkan ook minder zijn, tkan ook meer zijn).

Hier zijn er nog wat foto's maar dan van een mooiere versie:

Deze Monkey is trouwens door iemand in België overgekocht vanuit iemand van Japan.

Comment

Excuseer, dan was ik verkeerd geïnformeerd.

june 2004 - rechts boven.

Comment

de virtual steerings... enorm tof maar spijtig genoeg idd niet zo stevig... en duur

de foto's van het exemplaar hierboven zijn trouwens die van boozebrother he?

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                          de virtual steerings... enorm tof maar spijtig genoeg idd niet zo stevig...
                          'k Kan er niet aan doen, maar ge ziet dat dus enorm aan die brommertjes

Zonde ! 't Concept staat me anders wel aan

Comment

heeft er soms iemand ervaring met NHRC uitlaat ? ik ben aant twijfelen tussen bovenliggend carbon of onderliggend ALU, iemand hier ervaring met ??

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gts
                              heeft er soms iemand ervaring met NHRC uitlaat ? ik ben aant twijfelen tussen bovenliggend carbon of onderliggend ALU, iemand hier ervaring met ??

grtz
                              Ervaring niet, ze staan er wel om bekend om niet echt zeer goede uitlaten te zijn, er zijn veel betere op de markt (kitaco, over, R-design). Ze zijn naar 't schijnt wel degelijk, maar niet echt top.
                              Ik zou voor de bovenliggende carbon gaan!

Comment

ik heb de bovenliggende carbon (monkey model) en ben er echt zeer tevreden van. Ze zeggen idd dat de kwaliteit niet top is maar heb er tot de dag van vandaag nog geen klachten over.

Heb al enorm veel uitlaten gehad op men 4taktjes en deze is een van men favoriete

Antwerpen is't Stad

Comment

ik heb de bovenliggende carbon (monkey model) en ben er echt zeer tevreden van. Ze zeggen idd dat de kwaliteit niet top is maar heb er tot de dag van vandaag nog geen klachten over.

Heb al enorm veel uitlaten gehad op men 4taktjes en deze is een van men favoriete
                                  Voila, iemand die uit ervaring spreekt. En hier nogmaals aangetoond dat het cliché van 'ze zeggen...' niet altijd klopt. Ik had het alleen maar gehoord vanuit andere bronnen, ik kan niet uit ervaring spreken.

Comment

Iemand een idee wat een OVER uitlaat nu nog kost.(enkel en dubbel)
                                    Ik ben van plan er mij een aan te schaffen.

Alvast bedankt.

Comment

hier enkele prijzen van enkele overs

OVER RACING CARBON- STAINLESS STEEL EXHAUST: €295
                                      OVER RACING FULL TITANIUM EXHAUST: €395
                                      OVER RACING HAND BEND EXHAUST: €540
                                      OVER RACING STAINLESS STEEL - TITANIUM EXHAUST: €295
                                      OVER SOUND ADJUSTABLE EXHAUST FOR MONKEY: €635

en dan nog de dubbele

OVER RACING CARBON TWIN EXHAUST: €410
                                      OVER RACING TITANIUM - CARBON EXHAUST: €390
                                      OVER TITANIUM TWIN EXHAUST: €410

Maar als ik je een tip mag geven, koop aub iets anders want je ziet ze echt op elke hoek van de straat... okee ze zijn echt prachtig en van uitstekende kwaliteit maar uniek zijn ze al lang niet meer. just my 2 cents

Antwerpen is't Stad

Comment

Maar als ik je een tip mag geven, koop aub iets anders want je ziet ze echt op elke hoek van de straat... okee ze zijn echt prachtig en van uitstekende kwaliteit maar uniek zijn ze al lang niet meer. just my 2 cents
                                        Ja, ze zijn echt prachtig!
                                        Kun je me dan iets anders aanraden?
                                        Liefst een uitlaat die een nogal donker lawaai maakt voor op een 50 cc.

Comment

• Die alu NHRC's klinken nogal vrij schel. Persoonlijk hoor ik liever een ietwat zwaarder geluid, die de meeste kitaco's maken bijvoorbeeld. En een alu klinkt altijd wat scheller, dus misschien toch maar beter een carbon...
                                          Een kitaco is weliswaar wat duurder, maar kwalitatief een pak hoger!

Een ander optie is een leovinci hé, die maken het mooiste geluid
                                          Daar heb ik ook zelf ervaring mee , en was er zeer tevreden over.
                                          Ik weet nu niet precies of ze die nog maken?

Hier een foto van een onderliggende NHRC alu:
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X