Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kitaco bovenliggend of een R-design zitten zeker binnen de mogelijkheden. Maar die kitaco bovenliggend zie je ook al overal.
Ken je toevallig geen site waar je verschillende uitlaten van verschillende merken kunt zien op foto's en eventueel de prijs erbij?
Dat zou wel heel handig zijn.
Alvast bedankt!
Die R-design vind ik wel mooi!
ik heb dus overal rond gehoord, ook op daxboard, en iedereen zegt hetzelfde als jullie maar kga mij sebiet toch nen bovenliggend alu. r&l hale. die zijn toch hetzelfde als nhrc maar kvin de afwerking er mooier uitzien
en ivn V8, bij mij op school staat nen dax me ne V8 wit carbon, niet aan te raden geluid trekt op niets
ik heb dus overal rond gehoord, ook op daxboard, en iedereen zegt hetzelfde als jullie maar kga mij sebiet toch nen bovenliggend alu. r&l hale. die zijn toch hetzelfde als nhrc maar kvin de afwerking er mooier uitzien
en ivn V8, bij mij op school staat nen dax me ne V8 wit carbon, niet aan te raden geluid trekt op niets
vanachter metzeler 120 90 10, de voornste band ook maar is van sava, ging eerst 130 vanachter leggen maar die kon er niet tussen...
profiel van metzeler en sava is praktisch hetzelfde.
Comment