Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de originele uitlaat nog altijd het mooiste, maar ik heb ergens gezien dat ge een kitaco uitlaat kunt kopen met dezelfde look als eene originele moet wel vet zijn
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Klopt, dat is deze.

Zou beter zijn op hogere CC's en uiteraard ook een beter geluid. Op de foto is hij wel zonder hitteschild

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Zou da ook op eene 50cc passen ?
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• tuurlijk, bevestigingen zijn identiek. Enkel de buis is anders dus geen enkel probleem.

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

• Te verkrijgen bij daxdodo (ik heb daar al dingen besteld en die versturen supersnel)

Hitteschild erbij, das nog eens 40 euro extra

Takegawa heeft er trouwens ook ene:

Ik vind die uitlaten voor dax/monkey echt waanzinnig overprijsd.

840 voor een dax uitlaatje. Mijn supersprint M3 einddemper was 140 goeiekoper

Bij Luc de Bondt kunt ge nog originele uitlaten krijgen. Ga mij er binnenkort wel eentje halen denk ik. Mijn Jincheng demperke heeft zijnen tijd gehad Kostte mij ook maar 10 euro...

Comment

• Dat achterste spatbordje van den deze:

Weet er iemand waar ik dan kan krijgen?

Comment

• *blijft dromen*

Godverdomme, ik wil een dax.

Comment

• kdacht zal de mijne hier eens tussen zetten si...
                  Een Honda CT70 Motodax (herkeurd naar 124cc), maar foto's zeggen meer dan woorden e

Ze is nog niet volledig af, maar heb er ook te weinig tijd voor. Staat dan ook te koop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
                    Dat achterste spatbordje van den deze:

Weet er iemand waar ik dan kan krijgen?
                    Hoe simpel het soms kan zijn...
                    Blijkt gewoon het zwart plastiekje van het standaard voorspatbord op het achterspatbord gevezen.
                    Had er nog zo eentje reserve liggen, net dit topic terug tegengekomen en ineens die "ingeving". Direct erop gevezen, ipv die rubben spatlap, ziet er ni slecht uit. Hopelijk ook effectief, wachten op de eerste regenbui dus (mag nog wel ff uitblijven)

Comment

• Zit er eigenlijk een verschil tussen "duitse" en "belgische" daxen ?
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                        Zit er eigenlijk een verschil tussen "duitse" en "belgische" daxen ?
                        Ja, de papieren.

Nee, de voornaamste verschillen tussen een OT (oud type) Duitse Dax en OT 'Belgische' Dax zijn de andere spatborden, een andere tellerpartij en een ander achterlicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ja, de papieren.

Nee, de voornaamste verschillen tussen een OT (oud type) Duitse Dax en OT 'Belgische' Dax zijn de andere spatborden, een andere tellerpartij en een ander achterlicht.
                          Ah merci vandaar de term duitse spatbordjes en ik neem aan dat je voor een originele belgische iets meer geld op tafel moet leggen ?
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

Ah merci vandaar de term duitse spatbordjes en ik neem aan dat je voor een originele belgische iets meer geld op tafel moet leggen ?
                            Over het algemeen wel ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door capt'n Bekijk Berichten
                              kdacht zal de mijne hier eens tussen zetten si...
                              Een Honda CT70 Motodax (herkeurd naar 124cc), maar foto's zeggen meer dan woorden e

Ze is nog niet volledig af, maar heb er ook te weinig tijd voor. Staat dan ook te koop...
                              Is dit heel toevallig mijn ex daxje? (jaguar green - beige)
                              Voor hoeveel verkoop je hem???!!! Heb je het brommerkader nog?

Comment

• @ Tommeh: check pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door capt'n Bekijk Berichten
                                  kdacht zal de mijne hier eens tussen zetten si...

Zie dit nu pas. Wat is/was er nog niet af en staat ie nog steeds te koop? Zo ja, wat is de vraagprijs?

Comment

• Grote kanshebber...

Iemand tips of opmerkingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                      Grote kanshebber...

Iemand tips of opmerkingen?
                                      Ik vind hem vrij duur want ge hebt toch een nieuwe voor 1000 euro dacht ik.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

Ik vind hem vrij duur want ge hebt toch een nieuwe voor 1000 euro dacht ik.
                                        Gohja... Maar dan heb je wel banden die je direct moet vervangen, ketting, inrijden, achterlicht, stickers, ... (allez, dat zou ik toch doen)

Het enige wat mij tegenhoudt zijn het aantal km's, maar als er met respect mee gereden is, kan dat geen probleem zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                          Het enige wat mij tegenhoudt zijn het aantal km's, maar als er met respect mee gereden is, kan dat geen probleem zijn.
                                          Ik vrees ervoor: Jordy_vollen_bak @ hotmail.Com

Comment

Working...
                                          X