Ik vind de originele uitlaat nog altijd het mooiste, maar ik heb ergens gezien dat ge een kitaco uitlaat kunt kopen met dezelfde look als eene originele moet wel vet zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Te verkrijgen bij daxdodo (ik heb daar al dingen besteld en die versturen supersnel)
Hitteschild erbij, das nog eens 40 euro extra
Takegawa heeft er trouwens ook ene:
Ik vind die uitlaten voor dax/monkey echt waanzinnig overprijsd.
840 voor een dax uitlaatje. Mijn supersprint M3 einddemper was 140 goeiekoper
Bij Luc de Bondt kunt ge nog originele uitlaten krijgen. Ga mij er binnenkort wel eentje halen denk ik. Mijn Jincheng demperke heeft zijnen tijd gehad Kostte mij ook maar 10 euro...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
Blijkt gewoon het zwart plastiekje van het standaard voorspatbord op het achterspatbord gevezen.
Had er nog zo eentje reserve liggen, net dit topic terug tegengekomen en ineens die "ingeving". Direct erop gevezen, ipv die rubben spatlap, ziet er ni slecht uit. Hopelijk ook effectief, wachten op de eerste regenbui dus (mag nog wel ff uitblijven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenZit er eigenlijk een verschil tussen "duitse" en "belgische" daxen ?
Nee, de voornaamste verschillen tussen een OT (oud type) Duitse Dax en OT 'Belgische' Dax zijn de andere spatborden, een andere tellerpartij en een ander achterlicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, de papieren.
Nee, de voornaamste verschillen tussen een OT (oud type) Duitse Dax en OT 'Belgische' Dax zijn de andere spatborden, een andere tellerpartij en een ander achterlicht.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAh merci vandaar de term duitse spatbordjes en ik neem aan dat je voor een originele belgische iets meer geld op tafel moet leggen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door capt'n Bekijk Berichtenkdacht zal de mijne hier eens tussen zetten si...
Een Honda CT70 Motodax (herkeurd naar 124cc), maar foto's zeggen meer dan woorden e
Ze is nog niet volledig af, maar heb er ook te weinig tijd voor. Staat dan ook te koop...
Voor hoeveel verkoop je hem???!!! Heb je het brommerkader nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door capt'n Bekijk Berichtenkdacht zal de mijne hier eens tussen zetten si...
Een Honda CT70 Motodax (herkeurd naar 124cc), maar foto's zeggen meer dan woorden e
Ze is nog niet volledig af, maar heb er ook te weinig tijd voor. Staat dan ook te koop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk vind hem vrij duur want ge hebt toch een nieuwe voor 1000 euro dacht ik.
Het enige wat mij tegenhoudt zijn het aantal km's, maar als er met respect mee gereden is, kan dat geen probleem zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenHet enige wat mij tegenhoudt zijn het aantal km's, maar als er met respect mee gereden is, kan dat geen probleem zijn.
Comment
Comment