Oorspronkelijk geplaatst door DDke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenJa, ik dacht ook dat die een vrij goeie naam had. Maar een handelaar blijft een handelaar he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenZalig, nog es proficiat!
Was't moeilijk?
Dan toch wel een avondje geoefend op internet en de boek voor rijbewijs b van men broer eens doorgenomen.
En vandaag maar eens gaan proberen op goed geluk want maandag had ik de tijd op nog eens te gaan.
En dan juist 33/40 gehaald
Wel een paar ambetante vragen gehad waar ik op heb moeten gokken.
Zoals als je een ongeval veroorzaakt met stoffelijke schade ben je dan verplicht je identiteitskaart te tonen ?
Gelukkig heb ik nee gegokt
Maar dat zijn dus van die vragen wat je niet krijgt op het internet.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenBwa ik rij heel veel met de fiets dus ik kende het verkeer al redelijk.
Dan toch wel een avondje geoefend op internet en de boek voor rijbewijs b van men broer eens doorgenomen.
En vandaag maar eens gaan proberen op goed geluk want maandag had ik de tijd op nog eens te gaan.
En dan juist 33/40 gehaald
Wel een paar ambetante vragen gehad waar ik op heb moeten gokken.
Zoals als je een ongeval veroorzaakt met stoffelijke schade ben je dan verplicht je identiteitskaart te tonen ?
Gelukkig heb ik nee gegokt
Maar dat zijn dus van die vragen wat je niet krijgt op het internet.
Als je een ongeval veroorzaakt, ben jij degene in fout en worden je gegevens toch genoteerd ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten'k Snap het niet.
Als je een ongeval veroorzaakt, ben jij degene in fout en worden je gegevens toch genoteerd ofzo?
Stel je rijdt tegen een ligierke en die zijne bumper is eraf enzo.
Die bestuurder van dat ligierke vraagt om uwe pas.
Dan ben je niet verplicht uwe pas te laten zien en andersom.
Bij de flikken natuurlijk wel.Last edited by Ambi; 26/08/2010, 16:15.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenOk
Stel je rijdt tegen een ligierke en die zijne bumper is eraf enzo.
Die bestuurder van dat ligierke vraagt om uwe pas.
Dan ben je niet verplicht uwe pas te laten zien en andersom.
Bij de flikken natuurlijk wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenDa's iets anders natuurlijk... Sommige vragen worden wss niet echt duidelijk beschreven denk ik.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Op deze site staat identiek dezelfde dax als de mijne en met evenveel kilometers .
(Nr. 255)
Volgens mij heeft De Bondt die gewoon daar gekocht en hier in België ingevoerd.Last edited by Ambi; 27/08/2010, 00:58.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/brommers-scoo...-76998489.html
Wat denken jullie veel geld voor deze?
Voordelen ; is nog maar net nieuw eigelijk => garantie?
Nadelen : zelf andere uitlaat,etc kopen.
Wat denken jullie?
Maar als je content ben met de kleur is het mooi meegenomen natuurlijk .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAls dit jouw kleur is, niet twijfelen. Wel snel zijn denk ik
Kzou eigelijk liever eerst eens naar deze gaan kijken, zo een cross model is meer mn ding
Tweedehands en nieuwe Derbi Brommers / Scooters kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
Maar kvraag mij af of dat een goeie prijs is want ik ken de prijzen van scooters maar niet van zulke brommers omdat ik daar nooit naar gezocht heb.
Deze ziet er mij wel mooi uit, en voor ik denk een goeie prijs.
Het ambetante is datk nie me vitesn kan rijden, maar kwil wel graag een testrit maken.
Mijn mbk next die hier opt forum staat, is normaal verkocht voor 750 euro.
Nu wil ik dus graag iets anders, maar iets goedkoper zodat ik weer wat geld kan sparen al voor mn auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichtenzie zevertopic voor mijn antwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk BerichtenAls je gevallen was met een honda, dacht je dat die nog heel was ofwa? Dream on...
Wees blij dat het maar een chineeske was, die zijn gemakkelijker en goedkoper te herstellen.
Comment
-
Ja maar ik beweer niet dat skyteam dezelfde kwaliteit is zenne
Wanneer ge valt met een fiets van 5000 euro, denkt ge dan dat die minder schade heeft dan een fiets van den Decathlon?
Veel gasten van uwe leeftijd (en ik neem u dat niet kwalijk zenne) denken dat die honda daxen van één of ander roestvrij en onschadelijk metaal is gemaakt. Als ge valt, gaat nen honda even goed kapot. En daarbij, ge moet "chance" hebben met hoe ge valt. Ge kunt die stilstaand laten vallen en heel uwe vitessenbak is kapot En ge kunt al rijdend vallen met alleen ne geschaafde uitlaat. Ik ben met mijne laatste chinees twee keer gevallen tegen topsnelheid. Nix aan de hand buiten een geschaafde uitlaat. Met mijne vorige chinees viel ik tegen 10 kmu (aangereden door een onoplettende vrouw, kennen we allemaal). De Skyteam was economisch total-loss. Ge zag daar eigenlijk nix ergs aan hé, gewoon ditjes en datjes die vervangen moesten worden en dat kwam neer op teveel geld. En ik kreeg ne nieuwe van de verzekering, waarmee ik nu nog rond rij.
Ik wil maar zeggen: moest ik dat meegemaakt hebben met die dààrvoor, dan ging dat dik boven de tweeduizend euro kosten, want dat was een echte honda. Nix is zo debiel dan nen Honda herstellen met skyteam of jincheng onderdelen en blijven stoefen over honda kwaliteit, want dat kunt ge even goed stoefen met skyteam kwaliteit. Geloof mij, der zitten veel zeveraars op bvb daxboard als het gaat om de kwaliteits verschillen tussen een honda van 1975 of een skyteam van 2009.
Maar das ook maar mijn mening, eigenaar van zowel honda als skyteam
Comment
Comment