Om te weten wanneer ik moet tanken > km's tellen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDarmpje tussen tank en carburateur afkoppelen aan de kant van de carburateur, in je mond stoppen en zuigen. Als er naft uitkomt is hij niet op.
Edit: ze heeft geproefd, het smaakte naar benzine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk zal vriendinlief dit eens laten doen. Hoe moet dat smaken? Misschien is het olie.
Edit: ze heeft geproefd, het smaakte naar benzine.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
-
Lap het begint al, hij wil niet starten daarstraks toen ik van school kwam naft bijgedaan en hij starte van de 2de kick.
Nu wou ik eens terug proberen en hij doet niks
Bougie gecontroleerd en die werkt, ook gecontroleerd of er wel benzine in de carbu zit en of er benzine naar de carbu stroomt.
Het werkt allemaal perfect maar toch wil hij niet starten
Iemand een idee wat er scheelt of wat ik misschien nog kan controleren ?
Ik moet er wel bijzeggen dat toen hij draaide, dat ik hem maar heel even heb laten draaien (oprit op en af gereden) en dan terug heb uitgezet.Last edited by Ambi; 08/09/2010, 18:49.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenLap het begint al, hij wil niet starten daarstraks toen ik van school kwam naft bijgedaan en hij starte van de 2de kick.
Nu wou ik eens terug proberen en hij doet niks
Bougie gecontroleerd en die werkt, ook gecontroleerd of er wel benzine in de carbu zit en of er benzine naar de carbu stroomt.
Het werkt allemaal perfect maar toch wil hij niet starten
Iemand een idee wat er scheelt of wat ik misschien nog kan controleren ?
Ik moet er wel bijzeggen dat toen hij draaide, dat ik hem maar heel even heb laten draaien (oprit op en af gereden) en dan terug heb uitgezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lorenzlorenz Bekijk Berichtenveel regen gehad? mss is je luchtfilter nat... Maar soms hebben die chineeskes hun kuren hoor, ook wel eens voorgehad dat hij totaal nie start en als je dan 5min wacht: 1ste kick en hij draait2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lorenzlorenz Bekijk Berichtenveel regen gehad? mss is je luchtfilter nat... Maar soms hebben die chineeskes hun kuren hoor, ook wel eens voorgehad dat hij totaal nie start en als je dan 5min wacht: 1ste kick en hij draait
Ik heb er net m'n eerste ritje opzitten.
Wel voelbaar dat hij eens moet afgesteld worden... En hij schokt een beetje, ligt dat aan de begrenzer of de afstelling?
D'r zit ook nog ergens aan piepje vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenToevallig was dat in de regen ! Hoe kan ik die droog krijgen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenAmbi heeft een Honda dacht ik.
Ik heb er net m'n eerste ritje opzitten.
Wel voelbaar dat hij eens moet afgesteld worden... En hij schokt een beetje, ligt dat aan de begrenzer of de afstelling?
D'r zit ook nog ergens aan piepje vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lorenzlorenz Bekijk BerichtenKdenk dat je carbu eens gekuist moet zijn, sproeier is mss verstopt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten@ambi: ik gok op je bougie. Afborstelen met een staalborstel, of nieuwe indraaien. Wedden dat hij het dan doet?
@Hazen: kan ook aan het manneke erop liggen he ;-)
Net m'n sleutel afgebroken in het stuurslot.
Gelukkig was't al los... Kunt ge die sleuteltjes laten bijmaken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenToevallig was dat in de regen ! Hoe kan ik die droog krijgen ?
Tenzij ge een verhoogd spatbord hebt, dan zijde zeiknat. Maar dan blijft uw motorke tenminste draaien
Ori luchtfilter wordt niet nat, tenzij die slecht is afgesloten langs de zijkanten. Maar dan nog kan daar niet genoeg water in lopen om het motorke te laten stilvallen. Of hebt ge een kelkje steken? Steek dan maar terug de ori filter als hem ook in de regen wil gebruiken.
Die sleutels kunt ge laten bijmaken, maar ge moet een expliciet dunne sleutel vragen of ge gaat uw stuurslot niet meer kunnen gebruiken (ik heb dat al twee keer voorgehad, damn )
Laat die gewoon afstellen door een kenner en blijf er moet uw fikken af totdat motorke vlot draait onder alle omstandigheden! Zo'n blokske stelt ge maar één keer af en dan blijft dat héél lang rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenCva, stuurslot maakt me niet zoveel uit, ik zal hem toch nooit onbewaakt achterlaten. Maar als deze sleutel ook afbreekt is't gedaan.
Trouwens alle beveiliging, hoe zwak ook () is welkom. Dus vraag gewoon ne smalle sleutel, is nog goeiekoper ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk BerichtenASAP laten bijmaken dan, want morgen kan 't weer zover zijn en dan stade daar
Trouwens alle beveiliging, hoe zwak ook () is welkom. Dus vraag gewoon ne smalle sleutel, is nog goeiekoper ook
World of Wheels was m'n plan al voor het onderhoud en onderdelen.
Enneh, ik krijg er niet meer uit dan zo'n 42-43 op de teller... Komt neer op zo'n 35 reëel? Komt dit doordat de rodage nog niet is afgerond?
Comment
Comment