Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk wat fotokes getroken van Gertrude .
    Ik heb ook al een eerste mod
    Het spiegeltje, het is handig en het staat er wel mooi op.

Last edited by Ambi; 22/09/2010, 17:58.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• En nog eentje .
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Knap !

Comment

• Zalige kleur kerel!

Comment

• Oh wauw, die ziet er nog proper uit!

Comment

• Dit was ooit mijnen Duitser. Nooit echt veel mee gereden, spijtiggenoeg.

Er stond wel een originele uitelaat onder.

Comment

• Zalig.
                Vandaag zo'n 70km gereden denk ik. Echt genieten.

Vanmiddag m'n pinkers verwijderd, 'k wou de achterste voetsteuntjes er ook afhalen, maar die rechtste hangt precies vast aan het achterwiel. (en anders zit ik met 2 gaatjes)
                'k Ben ook m'n linkse voesteunrubber kwijt.

Edit:

Veeeel beter.
                Nu alleen (voorlopig) nog een ander achterlicht en uitlaatje.
                Last edited by ; 22/09/2010, 21:52.

Comment

• Wauw dat stickertje maakt een wereld van verschil, past perfect met dat grijs .
                  Ik vind het ook veel beter dan die waar honda in het groot op staat , die zie je meer op jingchengs dan op honda's
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                    Wauw dat stickertje maakt een wereld van verschil, past perfect met dat grijs .
                    Ik vind het ook veel beter dan die waar honda in het groot op staat , die zie je meer op jingchengs dan op honda's
                    Jep.

'k Heb bewust deze sticker gekozen, zie je ook veel minder vaak dan die sigarenbanden. Staat gewoon veel beter met stickers dan zonder, dus die zijn hun 36 euro waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Ik heb eens iemand dat weten doen, en door de knal die uit de uitlaat kwam, ging het alarmsysteem van de buren af
                      Heb ik met de Buell dikwijls... maar die heeft wel 1.200 cc's natuurlijk.

Ik heb nog ooit met een holle Kitaco uitlaat gereden. Dat was gewoonweg asociaal luid, geluid pastte gewoonweg niet bij een Dax naar mijn mening. Het juiste daxgeluid is het geluid van het originele uitlaatje zonder dB-killer... vind ik toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                        Jep.

'k Heb bewust deze sticker gekozen, zie je ook veel minder vaak dan die sigarenbanden. Staat gewoon veel beter met stickers dan zonder, dus die zijn hun 36 euro waard.
                        Het staat inderdaad veel mooier, toch zou ik persoonlijk nooit 'Honda' op een imitaitedax kleven. Maar da's natuurlijk iedereen zijn goesting hé.

Comment

• Vandaag de Dax nog eens buiten gehaald, nog een laatste keer vooraleer het slechte weer eraan komt. Hij kan nu weer gaan overwinteren in de inkomhall.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Vandaag de Dax nog eens buiten gehaald, nog een laatste keer vooraleer het slechte weer eraan komt. Hij kan nu weer gaan overwinteren in de inkomhall.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Inkomhal Nice

Pics?

Comment

• Dat ///M logo doet 't hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Dat kan natuurlijk niet he. Pakt daar eens een foto van aub?
                                Lijkt mij een stabilisator oid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Dat ding houdt uw remtrommel tegen (anders zou die mee ronddraaien met het wiel). Je kan dat pootje er afhalen, maar die stang moet je wel terug vastmaken.
                                  Cva, merci.

Comment

• Damn die Dax van u trekt een stuk harder .
                                    Ik moet al veel vroeger naar 2de enkan daar maar tot 25 blijven, jij kan doortrekken tot 40 en dan pas in derde .
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Inkomhal Nice

Pics?
                                      Heeft hier nog al eens gestaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
                                        Dat ///M logo doet 't hem
                                        Een discrete verwijzing naar die andere grote liefde mag altijd hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Damn die Dax van u trekt een stuk harder .
                                          Ik moet al veel vroeger naar 2de enkan daar maar tot 25 blijven, jij kan doortrekken tot 40 en dan pas in derde .
                                          Is gewoon een standaard semi-automatisch 3-bakje. Enigste wijziging is een onbegrensde CDI en de uitlaat die opengewerkt is. Net die onbegrensde CDI zal dat 'doortrekverschil' wel verklaren denk ik. Voor de rest is 'ie compleet standaard.

Comment

Working...
                                          X