Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe luchtfilter gekocht, omvang is te groot, m'n kader zit in de weg.
    zo'n model;

Terug naar de winkel morgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
      Nieuwe luchtfilter gekocht, omvang is te groot, m'n kader zit in de weg.
      zo'n model;

Terug naar de winkel morgen...
      Daxdodo heeft leuke spulletjes ja

Je kan ook een uitsparing in je kader slijpen?

Comment

• Als 't regent en hij valt stil, check dan eerst of die filter niet te nat is voor dat ge uw bougie eruit begint te draaien
        Raad voor binnenkort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
          Als 't regent en hij valt stil, check dan eerst of die filter niet te nat is voor dat ge uw bougie eruit begint te draaien
          Raad voor binnenkort
          Ik rijd er praktisch nooit mee in de regen.

Anyway... 12-way stukje gekocht en gemonteerd. Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boor in het spruitstuk te zetten.
          Zal wel te snel rijden nu, maar da ga'k in overtoeren, dus eerst andere tandwielen steken. (dan gaat hij nog sneller )
          Miljaar... Hopen op geen controle.

Comment

• Wat gaan Honda SS50's nog tegenwoordig? Voor de mensen die op 4taktforums etc. zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Wat gaan Honda SS50's nog tegenwoordig? Voor de mensen die op 4taktforums etc. zitten.
              Niet veel dacht ik...
              Maar de uwe is volledig origineel dacht ik?
              Ik gok 1500, maar ben totaal niet zeker.

Comment

Niet veel dacht ik...
                Hij heeft toch een dax ?
                Zo een SS 50 is meer iets moto-achtig , wel vet .
                Ik geloof dat je er bij "Jan Thuis" kan kopen.
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Glenn heeft nog een SS ook.

Net ff nagekeken, als die volledig in orde staat enz. Kan je er zo'n 1800 voor vragen denk ik. 1500 moet er uiteindelijk uit te halen zijn.

Comment

Niet veel dacht ik...
                    Die staat idd volledig origineel, maar hier en daar wat roest.
                    Ik zal hem dit weekend eens gaan halen dan kan ik zien in welke staat hij is, na enkele jaren onder een doek buiten te hebben gestaan.
                    Last edited by ; 14/10/2010, 00:11.

Comment

• 't Wordt een foorkraam.

Nu eerst andere tandwielen en ketting, dan wil'k een Zero Rose.

Comment

't Wordt een foorkraam.

Nu eerst andere tandwielen en ketting, dan wil'k een Zero Rose.
                        Dat ziet er niet slecht uit!

En die Zero Rose moet je doen, je gaat wel je middenbok moeten demonteren, anders past 'ie niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Dat ziet er niet slecht uit!

En die Zero Rose moet je doen, je gaat wel je middenbok moeten demonteren, anders past 'ie niet
                          Middenwat?
                          Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Hazen, gij zijn nogal ne crack zene.
                          Ge druft het niet aan om zelf wa olie te verversen of om een band te leggen, maar hiervoor:

draai je je hand niet om!
                          Boren heb'k al meer gedaan dan die dingen.
                          Allez, mijn pa had het gedaan terwijl ik het wou doen, dus heeft hij ne keer goed tegen d'n binnenkant gestoten.

Maar het rijdt.

Comment

• Die Zero Rose uitlaat mag weg. De bevestigingsbeugel is er niet bij. Ik wou zelf iets in elkaar steken, maar 'k heb een andere uitlaat op't oog.
                            Iemand die dus wat handig is, mag een bod doen...

Comment

• 'k Ga een echte kopen wss. Eerst zien of'k de juiste tandwielen heb gekocht.
                              14-40 Besteld, ze zeggen dat ik vooraan 14 heb steken, maar niet echt gecontroleerd.
                              'Gouden' ketting er ook ineens bij.

Comment

'k Ga een echte kopen wss. Eerst zien of'k de juiste tandwielen heb gekocht.
                                14-40 Besteld, ze zeggen dat ik vooraan 14 heb steken, maar niet echt gecontroleerd.
                                'Gouden' ketting er ook ineens bij.
                                Wat is het prijsverschil met een Zero Rose en een RVS?

Met tandwielen begin ik niet te klooien, dan moet weer heel da spel open Zo'n ketting ligt er bij mij ook op nu.

Comment

• Echte Zero Rose is nieuw zo'n 320 euro ofzoiets?
                                  Tandwielen moet wel want 'k ga in overtoeren.

Comment

Echte Zero Rose is nieuw zo'n 320 euro ofzoiets?
                                    Tandwielen moet wel want 'k ga in overtoeren.
                                    Iedereen spreekt van een "Echte Zero Rose", precies of die RVS is fake. RVS is gewoon een fabrikant die ook uitlaten maakt, en niet enkel voor Daxjes. Dus om echt van een namaak-modelletje te spreken, 'k weet zo niet. Feit is wel dat m'n RVS een pakje goedkoper is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Iedereen spreekt van een "Echte Zero Rose", precies of die RVS is fake. RVS is gewoon een fabrikant die ook uitlaten maakt, en niet enkel voor Daxjes. Dus om echt van een namaak-modelletje te spreken, 'k weet zo niet. Feit is wel dat m'n RVS een pakje goedkoper is
                                      Spreekt voor zich, maar die RVS is gebaseerd op de Zero Rose natuurlijk. De kwaliteit van een 'echte' ligt ook een stukje hoger.

Comment

Spreekt voor zich, maar die RVS is gebaseerd op de Zero Rose natuurlijk. De kwaliteit van een 'echte' ligt ook een stukje hoger.
                                        Vraag is een beetje of je daarvoor 150 euro meer voor wil leggen, voor een sound die al meer dan bon is.

Morgen snel naar De Bondt voor een nieuwe RVS, carbon exemplaartje. Ik twijfel nog een enkele of dubbele. Bij die dubbele moet ik weer beginnen met de pikkel te veranderen e.d. dus morgen eerst eens goed onderhoren.
                                        In principe komt er dus dezelfde uitlaat onder, maar in't carbon

Comment

• Achtertandwiel verkeerd besteld. Als iemand het wil overkopen, 40T voor singa en monkey. 10 euro.

Comment

Working...
                                          X