Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Je kan ook Touring bellen. 't Was gisteren maar een wachttijd van 2 uur. Mij hebben ze ook naar de Esso gesleept
    Met d'n brommer.

Moet nog uitzoeken waar die trilling vandaan komt maar kan het niet testen want het is schijtweer.
    Ik zag dat m'n uitlaatschilt een beetje loshangt, mss van daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
      Met d'n brommer.

Moet nog uitzoeken waar die trilling vandaan komt maar kan het niet testen want het is schijtweer.
      Ik zag dat m'n uitlaatschilt een beetje loshangt, mss van daar.
      Zolang ge maar betaalt denk ik dan zo...?

Bij mij was het de derde keer deze week, al goed via Leaseplan van't werk Italianen hè

Comment

• Ik heb eigenlijk een dom vraagje: Hoe poets ik mijn dax het best ?
        Mag ik daar met de hogedrukreiniger op ?
        En er is me nog iets opgevallen mijn neutraallampje werkt niet meer goed, het brandt alleen als ik ermee aan het rijden ben.
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
          Ik heb eigenlijk een dom vraagje: Hoe poets ik mijn dax het best ?
          En er is me nog iets opgevallen mijn neutraallampje werkt niet meer goed, het brandt alleen als ik ermee aan het rijden ben.
          Een borsteltje, goeie ontvetter en oppassen dat er niets aan je luchtfilter komt.

Comment

Ik heb eigenlijk een dom vraagje: Hoe poets ik mijn dax het best ?
            Ik heb ook problemen met dat lampje, waarschijnlijk iets dat los zit ofzo. 'k Zou het spel is open moeten vijzen, maar geen tijd/goesting.
            Als je een oplossing hebt, please share

Comment

Een borsteltje, goeie ontvetter en oppassen dat er niets aan je luchtfilter komt.
              heel die dax poetesen met een borstelke
              Ik heb gewoon goesting om de hogedruk derop te zetten en dan wat insmeren met wax enzo...
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

heel die dax poetesen met een borstelke
                Ik heb gewoon goesting om de hogedruk derop te zetten en dan wat insmeren met wax enzo...
                'k Zou het met de tuinslang doen dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  'k Zou het met de tuinslang doen dan...
                  Dat is misschien nog een idee, en ik zal maar niet te hard op de motor spuiten maar voor de kader en de wielen kan het geene kwaad denk ik.
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

Dat is misschien nog een idee, en ik zal maar niet te hard op de motor spuiten maar voor de kader en de wielen kan het geene kwaad denk ik.
                    Ik zou het ook zo doen op die manier

Comment

• Net bij Wax-it een ontvetter en soort van borstel besteld.
                      Lijkt mij ideaal voor de velgen en motor... Velg achteraan hangt vol kettingvet.

Comment

Net bij Wax-it een ontvetter en soort van borstel besteld.
                        Lijkt mij ideaal voor de velgen en motor... Velg achteraan hangt vol kettingvet.
                        Keertje demonteren en met een vod wasbenzine erover. Zelfs met een borstel zijn de wielen klote

Comment

• Gedaan met rijden

Comment

Gedaan met rijden
                            Mo how zeg

Comment

• Onderuitgeschoven terwijl ik wou testen of het aan m'n uitlaatschild lag.

Comment

• Heb je iets ? en de dax ?
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

Heb je iets ? en de dax ?
                                  M'n handen liggen open, een paar schaafwonden en kneuzingen, niks ernstig.
                                  Ofwel heb'k nu een scheve fourche, of d'r is iets anders mis, nog geen idee.
                                  Koplamp heeft een goeie tik gehad, nog wat dingen geschaafd.
                                  M'n pa gaat proberen zoveel mogelijk te maken, daarna doe'k hem binnen.
                                  Last edited by ; 14/11/2010, 22:13.

Comment

• Aargh, da's altijd zo'n doodzonde. Succes dermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                      Hoge druk mag wel, je moet alleen wat afstand houden, en niet teveel rechtstreeks op naden en kieren spuiten. Wel uitlaat en luchtfilter afsluiten.

Ai. Foto's van de schade?
                                      Foto's niet... 'k Zag wel dat die koplamporen een goeie trek gehad hebben. M'n teller is een beetje kapot, maar die kan nog gebruikt worden, koplampring geschaafd/gedeukt.
                                      Voor de rest heb ik geen idee van m'n fourche... Ik had het gevoel dat de scheef stond, maar dat kan ook gewoon het stuur zijn dus dat moet ik nog eens bekijken.
                                      Zolang het m'n fourche niet is zou ik er met 150 euro vanaf moeten komen.

Comment

• Ik ben een week geleden los in de gracht geschoven

Ik was wat voor mij uit aan 't dromen en plots reed ik in een serieus pak natte bladeren en ik geraakte daar ni meer uit
                                        En dan beginnen schuiven met het voorwiel en BAF, broemeke in 't gras en ik werd los in een gracht gecatapulteerd, pal aan een verkeerslicht, dat op rood stond, waar redelijk wat volk stond te wachten
                                        Ik was op 300 meter van mijn eindbestemming. Dan maar terug naar huis gereden, want zeiknatte kleren zijn ijskoud

Schade: nihil! Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
                                          Ik ben een week geleden los in de gracht geschoven

Ik was wat voor mij uit aan 't dromen en plots reed ik in een serieus pak natte bladeren en ik geraakte daar ni meer uit
                                          En dan beginnen schuiven met het voorwiel en BAF, broemeke in 't gras en ik werd los in een gracht gecatapulteerd, pal aan een verkeerslicht, dat op rood stond, waar redelijk wat volk stond te wachten
                                          Ik was op 300 meter van mijn eindbestemming. Dan maar terug naar huis gereden, want zeiknatte kleren zijn ijskoud

Schade: nihil! Zalig
                                          Geluk hebben.

Bij mij was't op 500m van mn deur.

Comment

Working...
                                          X