Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hupla, woensdag een wa nieuwe stukjes derop smijten

Aan de kenners, hoe groot mag ik gaan in carbu grote op een 50cc?
    Kzou graag 20mm steken maar ik hoor hier en daar dat dat een overkill zal zijn

Comment

• Een deftige 16 is ideaal zei ik toch!

Comment

• Mwa, kdenk dak dan toch naar 18mm zal gaan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
          Ik ben een week geleden los in de gracht geschoven

Ik was wat voor mij uit aan 't dromen en plots reed ik in een serieus pak natte bladeren en ik geraakte daar ni meer uit
          En dan beginnen schuiven met het voorwiel en BAF, broemeke in 't gras en ik werd los in een gracht gecatapulteerd, pal aan een verkeerslicht, dat op rood stond, waar redelijk wat volk stond te wachten
          Ik was op 300 meter van mijn eindbestemming. Dan maar terug naar huis gereden, want zeiknatte kleren zijn ijskoud

Schade: nihil! Zalig
          Dat moet er belachelijk hebben uitgezien als volwassen vent, no offence hoor, maar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
            Net bij Wax-it een ontvetter en soort van borstel besteld.
            Lijkt mij ideaal voor de velgen en motor... Velg achteraan hangt vol kettingvet.
            gewoon wat WD40 op een doekje spuiten en afwrijven gaat ook prima

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Dat moet er belachelijk hebben uitgezien als volwassen vent, no offence hoor, maar toch
              Je hebt gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                Kan iemand mij linken aan de website van zo'n chinees daxke?

En kan hier ook iemand eens zijn brommerke opmeten: vooral lengte en hoogte zijn van belang.

Lijkt me handig om in de koffer te steken en parking te zoeken net buiten Gent en laatste km op dat ding te knallen...
                Als ge dat stuur "dichtklapt", past dat net in de gemiddelde stationwagen.

Comment

Kan iemand mij linken aan de website van zo'n chinees daxke?

En kan hier ook iemand eens zijn brommerke opmeten: vooral lengte en hoogte zijn van belang.

Lijkt me handig om in de koffer te steken en parking te zoeken net buiten Gent en laatste km op dat ding te knallen...
                  Wij hadden vroeger een Frontera en daar kon 'ie zo in zonder al te veel moeite. Wel wat hefwerk

Comment

Een deftige 16 is ideaal zei ik toch!
                    Inderdaad. Je gaat toch 20mm op een 50cc smijten zeker. Heb op mijn motootje ook maar een 22mm steken hoor...

16mm zal inderdaad al meer als genoeg zijn.

Comment

Als ge dat stuur "dichtklapt", past dat net in de gemiddelde stationwagen.
                      De mijne paste met stuur nipt in de S-Max van Dragon.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                      Wat weegt dat wel

Ik erger me gewoon elke morgen hier omdat ik vlot kan rijden. En vanaf een bepaald punt is het niet meer ver naar mijn bestemming, maar daar verlies ik echt veel tijd. Bovendien is mijn huidige parkeergarage nog voorbij mijn bestemming en mag ik dus passeren en terugkeren te voet...

Fiets is ook een mogelijkheid natuurlijk
                      80kg.

Comment

80 kg in en uit de koffer is wel geen peanuts...
                        Inderdaad ik zie het mezelf nog niet elke morgen in de koffer van een auto stoppen.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Eerst dat voorwieltje erin en dan gewoon duwen hé mannen. Dat gaat echt vanzelf, zeg ik uit ervaring
                          Wel gemakkelijk om dat rekje achteraan erop te laten zitten, want anders drukt ge inderdaad in handen kapot.

Comment

• Hangt ook een beetje van de laaddrempel af. Als dat in een X5 moet en je bent een beetje secuur op de wagen, dan lijkt me dat toch niet zo vanzelfsprekend

Of je kan ook meteen zo'n gehandicapten-ombouw doen met liftje voor rolstoelen...

Hoe decadent zou dat niet zijn

Comment

Net 3km tot het dichtstbijzijnde tankstation mogen wandelen.
                              Waarom mijn reserve weinig/niets deed snap ik ook niet...
                              Best is uit te rekenen hoeveel je met een tank doet (+- 70km voor de zekerheid). Met die reserve van skyteam geraak je sowieso maar 500m ver ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ypsy Bekijk Berichten
                                Best is uit te rekenen hoeveel je met een tank doet (+- 70km voor de zekerheid). Met die reserve van skyteam geraak je sowieso maar 500m ver ^^
                                Vroeger kon ik zeker 120km doen voor hij leeg was. De laatste tijd gewoon niet op het gereden aantal km gelet.
                                En die 500m... 't Waren er 20 ofzo.

Comment

• Ik haal met men standaard 2,5 liter honda tankje maar een 50 kilometers, heb wel nog nooit tot op de reserve leeg gereden

Comment

Fiets is ook een mogelijkheid natuurlijk
                                    Ik denk dat dat nog de beste optie is, en dan kunt ge nooit zonder benzine vallen hé.

Comment

• Gemaakt! Gemist...

Nieuwe koplamp, koplamporen (aluminium, knapper dan ori), voetsteuntjes (ook alu)
                                      en alles eens laten afstellen.
                                      Koppeling gaat nu veel beter, hij start tegoei, ...

Andere kant van de zaak
                                      210 euro.

Comment

• De Wim is ne goeie gast

Comment

De Wim is ne goeie gast
                                          't Is Frank geworden.

Comment

Working...
                                          X