Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar hing niets voor zover ik weet... De 2 gaten die zich daar bevinden waren voor valbaren dacht ik.

Als je een goeie 4-taktboer zoekt, ga eens langs bij Frank.
    Emmalei 4 in Brasschaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Een plaatje, met zwarte plastic rond. Niet?

Just, zo is dat bij mij ook.

En Hazen dat is wel een spijtige zaak ja.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Ok. Dat plaatje heb ik zelfs blijkbaar niet meer.

Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
        Daar hing niets voor zover ik weet... De 2 gaten die zich daar bevinden waren voor valbaren dacht ik.

Als je een goeie 4-taktboer zoekt, ga eens langs bij Frank.
        Emmalei 4 in Brasschaat.
        Is dat World Of Wheels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          Ok. Dat plaatje heb ik zelfs blijkbaar niet meer.

Is dat World Of Wheels?
          Nope. World of Wheels moet je nooit gaan, da's een afzetter.
          Hier is dat rubbertje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
            Nope. World of Wheels moet je nooit gaan, da's een afzetter.
            Hier is dat rubbertje:
            http://www.cmsnl.com/products/grip-w...s_50191098670/
            Ah nice! Kan je toevallig de bijhorende bout ook nog vinden?

Comment

Ah nice! Kan je toevallig de bijhorende bout ook nog vinden?
              cmsnl zegt deze

Comment

Thanks!
                Heb jij daar al spullen besteld?

Comment

Thanks!
                  Heb jij daar al spullen besteld?
                  Neen maar het is zowat de bekendste website voor originele Honda onderdelen...

Comment

Neen maar het is zowat de bekendste website voor originele Honda onderdelen...
                    even op aanvullen hoe "oud" het laatste post ook is...

bij cms raad ik af om te bestellen, ga naar de lokale honda dealer (zoals ik altijd doe). Daar kan je het terug brengen en ik krijg zelfs een klantenkorting aangezien ik om de week daar sta

mijn ervaring met cms:
                    - aan 200-300euro aan kleien prutsen gekocht waarvan de helft in zakjes zat van cms (= namaak dus en meestal al niet passend). Wel vervelend als je je honda blokje wilt reviseren...
                    - na 20-30km waren de onderdelen die in een zakje van cms zaten allemaal al voor de vuilbak
                    - verkeerde onderdelen toekrijgen (bv: tandwiel van ambriage = 35t ik krijg 37t en dit kost al over de 30euro)
                    - als je dan contact wilt opnemen met hun of ze de schade willen vergoeden of toch al nieuwe stukken willen sturen hoor je niets meer van hun.

ik vind het persoonlijk nen hoop gangsters als je weet dat de "honda" vijsjes die zij verkopen repro's zijn en dus ook in de gamme te koop zijn

aan uw de keus of je er koopt

Comment

• Hmm, ik had er nog geen slechte commentaar over gehoord, blijkbaar is die er dus wel.

Comment

• effkes wa reclame maken al is het wa laat

vooral is de zaterdagavond aan te raden alleen zijn ze niet zo'n fan van autos

Comment

• morgen (28ste augustus)
                          is er nog een meeting in nivelles (nijvel)

ciao

Comment

Gewone skyteam in originele (nieuwe) staat met die pijp gaat ongeveer 700-800 euro denk ik...
                            2 weken geleden verkocht voor 1150

Hier wat foto's:

http://www.2dehands.be/brommers-scoo...F&bewaar=&adnr=
                            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Goeie deal gevonden dan.

'k Heb de mijne ondertussen ook terug met nieuwe cilinder en piston. Al 140km ingereden, hoeveel wordt er eigenlijk aangeraden? Ik ben van plan 200km te doen.

Comment

• Weet er iemand goede white wall wielen voor mijn daxje en eventueel winkels waar ik zeker eens moet gaan voor goodies

Comment

• iemand interesse in een jincheng singa? PM me, dan geef ik je wat meer uitleg en een linkje.

Comment

• Mag altijd is het een 50cc?

Comment

• Speedgaskabel

Allowkes ^^ heb klein vraagje: lan iemand mij misschien even uitleggen wat een speedgaskabel is en wat er precies het nut van is?

Comment

• Voor de kenners. Wat mag een Moto-dax tegenwoordig kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DAXx Bekijk Berichten
                                          Allowkes ^^ heb klein vraagje: lan iemand mij misschien even uitleggen wat een speedgaskabel is en wat er precies het nut van is?
                                          Snelgas is een gashendel die je minder ver kan draaien en dus vlugger volgas geeft. Nut heeft het niet. In neutraal zal het mss lijken alsof hij vlugger in toeren gaat
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                          Voor de kenners. Wat mag een Moto-dax tegenwoordig kosten?
                                          Ik kan er, als mijn geheugen mij niet in de steek laat aangeraken voor 1000€ nieuw

Comment

Working...
                                          X