Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ducati Streetfighter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ducati Streetfighter

Ik weet niet of er ergens al over gesproken werd, maar ik zie het nu pas door toevallig eens langs de ducati website te gaan.

Een gestripte 1098 vanaf volgende lente in productie.
    155pk, 167kg voor een streetfighter

Het design is vrij speciaal vind ik. Ik ben ervoor te vinden
    Last edited by ; 20/11/2008, 23:08.

I Want It

Comment

Smijt die flaporen van spiegels ervan, zet dat voorlicht iets hoger en dan is ie bijna volledig naar mn zin! In het zwart zie ik hem het liefst. Het brute, donkere broertje van de stijlvolle 1098...
      i 1 2 1/2 6

Comment

Het is een bijzonder knappe machine, toch kan 'm mij niet bekoren.

Ik vind 'm er te futuristisch uitzien, zeker die voorkant. Een naked hoort strakke lijnen en een simpele koplamp (één of twee ronde exemplaren) te hebben naar mijn mening. Maar hé, wie ben ik natuurlijk.
        De fabrikanten maken wat de klanten willen natuurlijk.

Comment

mijn voorkeur gaat ook uit naar de 1098, maar mooi is die wel alleen ben ik ook niet zo zeker van het licht. het is niet echt Ducati

Comment

ipv de duc S4R waarschijnlijk?
            ik vind hem allesinds mooier qua looks dan de nieuwe monster.
            zo zou de nieuwe mosnter moeten geweest zijn. en niet dat flauw afkooksel dat ze nu hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              ipv de duc S4R waarschijnlijk?
              ik vind hem allesinds mooier qua looks dan de nieuwe monster.
              zo zou de nieuwe mosnter moeten geweest zijn. en niet dat flauw afkooksel dat ze nu hebben.
              denk toch wel dat er nog een monster s4r komt hoor
              1978 BMW E21 323i
              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                denk toch wel dat er nog een monster s4r komt hoor
                met dezelfde motor? zou een kannibalisme in eigen rangen zijn dan.
                zelfde uitlaatlijn, zelfde motor. enkel de koplamp verschilt en aangezien deze (van de streetfighter) in mijn ogen mooier is.....

Comment

met dezelfde motor? zou een kannibalisme in eigen rangen zijn dan.
                  zelfde uitlaatlijn, zelfde motor. enkel de koplamp verschilt en aangezien deze (van de streetfighter) in mijn ogen mooier is.....
                  mmm wie weet maar zo'n s4r is toch redelijk duur en als je een echte monster fan bent laat je die toch niet staan voor de streetfighter?
                  1978 BMW E21 323i

Comment

"Het blok staat garant voor niet minder dan 155 pk en 115 nm, beide aan 9.500 omwentelingen per minuut. Het injectiesysteem met elliptische gasklephuizen komt van bij Marelli, het uitlaatsysteem bestaat uit extra dik buizenwerk met twee grote roestvrijstalen dempers."
                    Last edited by Fred; 28/11/2008, 19:44.
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Het is een machtige machine, met een machtig blok.
                      ... En toch vind ik 'm qua design vrij inspiratieloos ogen.

Zet er de (ook heel mooie) Yamaha FZ-1 naast en een leek gaat het verschil niet zien... maar die heeft dan geen twin natuurlijk.

FZ-1

Comment

inspiratieloos tegenover de FZ?
                        enkelvoudige ophanging , dubbele boven elkaar geplaatste demper, mooiere achterbouw.

Comment

inspiratieloos tegenover de FZ?
                          enkelvoudige ophanging , dubbele boven elkaar geplaatste demper, mooiere achterbouw.
                          Ik heb het over het design in het algemeen... niet over de details en de toegepaste constructietechnieken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Ik heb het over het design in het algemeen... niet over de details en de toegepaste constructietechnieken.
                            Je hebt wel een punt vind ik, een leek zou zeggen dat de kleur anders is

Comment

dan kan je van elke motor zeggen.

Comment

dan kan je van elke motor zeggen.
                                Tsja, dat is dan uw mening, niet die van mij.

Neem bijvoorbeeld de Monster, de Speed Triple, de Bulldog, de Buell,... dat zijn motoren met een typisch uiterlijk. Deze Ducati Streetfighter heeft het uiterlijk van de gemiddelde moderne naked Jap. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij persé lelijk is, maar hij mist karakter naar mijn mening. En dat ben ik niet gewoon van Ducati.

Comment

Tsja, dat is dan uw mening, niet die van mij.

Neem bijvoorbeeld de Monster, de Speed Triple, de Bulldog, de Buell,... dat zijn motoren met een typisch uiterlijk. Deze Ducati Streetfighter heeft het uiterlijk van de gemiddelde moderne naked Jap. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij persé lelijk is, maar hij mist karakter naar mijn mening. En dat ben ik niet gewoon van Ducati.
                                  dus een jap heeft geen karakter volgens u

1978 BMW E21 323i

Comment

dus een jap heeft geen karakter volgens u

Zo zou 'k het nu niet meteen zeggen...euhm.....
                                    Maar als je eerlijk bent lijken de meeste jappen wel wreed goed op mekaar hé.

Comment

Zo zou 'k het nu niet meteen zeggen...euhm.....
                                      Maar als je eerlijk bent lijken de meeste jappen wel wreed goed op mekaar hé.
                                      bwa vindt dat nogal meevallen elk merk heeft zo zijn eigen stijl vind ik zeker als je naar de supersports kijkt. En het is in mijn ogen logisch als een bepaalde model met bepaalde styling van de concurrent gesmaakt wordt door de consument, dat je dan qua styling een beetje gaat neigen naar je concurrent zijn styling (pff veel stijl in deze paragraaf zene )

kijk nu naar een duc 1098, die begint ook meer die styling van de jappen te krijgen, vind ik toch hé

een buell is natuurlijk een volledig ander verhaal
                                      1978 BMW E21 323i

Comment

bwa vindt dat nogal meevallen elk merk heeft zo zijn eigen stijl vind ik zeker als je naar de supersports kijkt. En het is in mijn ogen logisch als een bepaalde model met bepaalde styling van de concurrent gesmaakt wordt door de consument, dat je dan qua styling een beetje gaat neigen naar je concurrent zijn styling (pff veel stijl in deze paragraaf zene )
                                        Tsja, heb je misschien wel gelijk in. Maar een Monster was bijvoorbeeld uniek qua design, een naked met een korte kont en een vrij sportieve zithouding. En die heeft altijd goed verkocht. Dat was (is) een model dat van ver herkenbaar is als een Ducati. En die dingen maken een bepaald merk net zo mooi... dat karakter, het geratel van de droge koppeling, de luchtgekoelde twin,... om nu bij Ducati te blijven. Allée, dat vind ik er toch van.

kijk nu naar een duc 1098, die begint ook meer die styling van de jappen te krijgen, vind ik toch hé
                                        Ja, da's waar, spijtig genoeg.

een buell is natuurlijk een volledig ander verhaal
                                        Daar gaan we inderdaad over zwijgen. Die is unieker dan uniek.

Comment

Working...
                                        X