Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering Moto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzekering Moto

Ik zou me een yamaha R6 aanschaffen, als ik deze op mijn naam moet verzekeren kost me dat iets van een 600 euro bij ethias.

Nu is mijn moeder met alles ethias verzekerd(auto, brand,...) en hadden we gebeld voor deze moto op haar naam te verzekeren maar met mij als bestuurder vermeld. Dit zou een 200 euro kosten.
    Dit is niet mogelijk bij hun.

Heeft iemand hier nog ervaring mee?

Bedoel je nu dat het niet mogelijk is bij Ethias?
    Onze auto is op mijn naam verzekerd, maar met m'n vriendin als bestuurder. M'n vespa is gekoppeld aan de auto, maar mijzelf als bestuurder. Ik weet wel niet hoe ze tegenover een 21-jarige chauffeur van een R6 staan... Houdt al stukken meer risico in voor hen.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Hilariteit alom:

Ik bel daarnet naar Aalst voor nog eens inlichtingen, kerel draaide meer rond de pot als een sluitend antwoord te geven.
      Ik bel eens naar Hasselt(hoofdzetel) en vertel de situatie, geen probleem alles kan verzekerd worden.

Nog maar eens een bewijs hoe subjectief die verzekeringsmaatschappijen werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Modena
        Hilariteit alom:

Ik bel daarnet naar Aalst voor nog eens inlichtingen, kerel draaide meer rond de pot als een sluitend antwoord te geven.
        Ik bel eens naar Hasselt(hoofdzetel) en vertel de situatie, geen probleem alles kan verzekerd worden.

Nog maar eens een bewijs hoe subjectief die verzekeringsmaatschappijen werken.
        Nog maar eens het bewijs wat een bende zeikerds er in Ethias-Aalst wel zitten. M'n schoonbroer is er ook weggebleven, net als Tuscani trouwens!

Comment

mij zien ze bij ethias ook niet meer.
          Betaalde voor men Toyota Celica bij hun 35000 fr.
          Verleden jaar es inlichtingen gaan vragen bij Zakenkantoor Willems-Verselder en tkoste mij daar maar 25000 fr,natuurlijk ben ek rap verwisseld van maatschappij...
          Bende geldwolven,da zijn het daar bij Ethias !!!!!

Binnenkort schaf ik mij een Z1000(kawasaki)aan,ken je wel denk ik.
          Heeft 127 Pk(nog wa meer dan een R6 dus) en kost me maar 238 euro aan verzekering bij hen.
          Ben wel 26 jaar,weet niet als dit er veel mee te maken heeft.

Moest ik van u zijn,ga gewoon iedereen eens af in uw gebuurte en vraag desnoods aan uw ma van haar te verleggen van maatschappij.

Grtzzzzzzzz....en veel geluk met uwen R6

Comment

Working...
          X