Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stunt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stunt

Hallo motorliefhebbers!

Waarom niet eens jullie eigen of stuntfimpjes van kennissen op de forum zetten. Zelf heb ik vroeger nog gestunt met m'n Derbi 50 Supermot. Om te beginnen he
    Om te beginnen zal ik een foto van mezelf (omdat ik geen film meer vind van mij) een crash en de kunsten van een vriend.
    Momenteel heb ik nog geen foto's of filmpjes met de zwaardere motor, zal misschien nog komen ...

Bijgevoegde Bestanden

Sjieke foto!
    Spijtig van de slechte kwaliteit.

Comment

ik kan geen stunts dus bijgevolg kan ik ook niks posten

buiten deze 'zeer nuttige post' dan
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
        ik kan geen stunts dus bijgevolg kan ik ook niks posten

buiten deze 'zeer nuttige post' dan
        Jij stunt als de beste!

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(in welk topic staat dit filmpje nog niet?)

Comment

Ow, ik wist niet dat Tsmetjen op het einde van dat filmpje ook een stunt-manier had om zijn motor af te leggen!

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

ooh wat zijn we weer grappig

edit: ik heb eigenlijk al spijt dat ik dat gedaan heb pesten op internet, nu ook op Autoforum
            Last edited by Tracer; 24/01/2009, 18:00.
            1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
              Ow, ik wist niet dat Tsmetjen op het einde van dat filmpje ook een stunt-manier had om zijn motor af te leggen!

+ YouTube Video
              Naar die plek zullen we niet meer moeten gaan. Alles is daar weg sinds april vorig jaar. Ze zijn daar nu volop aan 't bouwen. Er komt een gans nieuw dorp.

Comment

En i.v.m. dat stunten, ik kan en durf niks met de moto!

Met mijne velo kan ik wel enkele bescheiden stuntjes.
                Van lang geleden toen ik nog een kind was... een jaar of twee terug ongeveer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Naar die plek zullen we niet meer moeten gaan. Alles is daar weg sinds april vorig jaar. Ze zijn daar nu volop aan 't bouwen. Er komt een gans nieuw dorp.

http://www.thuisinveerhaven.nl/index.php

alles bouwen ze vol
                  1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    En i.v.m. dat stunten, ik kan en durf niks met de moto!

Met mijne velo kan ik wel enkele bescheiden stuntjes.
                    Van lang geleden toen ik nog een kind was... een jaar of twee terug ongeveer!

Leuk!

Militairen hebben echt tijd teveel he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
                      Leuk!

Militairen hebben echt tijd teveel he.
                      Militairen dienen in goede conditie te verkeren. Ik doe het onder andere op deze manier!

Comment

Ik wou geen apart topic aanmaken, maar deze gast heeft een "stunt" uitgehaald:

Hij vond dat zn gixxer niet mooi draaide, hij kwam van zn werk en stopte bij een tankstation. HIj goot zomaar eventjes 2 flesjes NOS in zn tank. (NOS: een of andere additief, enkel heel verdund te gebruiken).
                        De steenezel reed naar huis en vond dat zn beestje nog slechter draaide en nu start hij zelf niet meer .
                        Wat bleek nu: NOS is ook een merk van energiedrank... Dus die knuppel heeft 2 flesjes red bull in zn tank gekapt .
                        Vanaf pag 2 op dat forum komt de aap uit de mouw.
                        i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                          Ik wou geen apart topic aanmaken, maar deze gast heeft een "stunt" uitgehaald:

Hij vond dat zn gixxer niet mooi draaide, hij kwam van zn werk en stopte bij een tankstation. HIj goot zomaar eventjes 2 flesjes NOS in zn tank. (NOS: een of andere additief, enkel heel verdund te gebruiken).
                          De steenezel reed naar huis en vond dat zn beestje nog slechter draaide en nu start hij zelf niet meer .
                          Wat bleek nu: NOS is ook een merk van energiedrank... Dus die knuppel heeft 2 flesjes red bull in zn tank gekapt .
                          Vanaf pag 2 op dat forum komt de aap uit de mouw.

Nog wat verdergelezen, echt grappig. Ondertussen heeft die thread al 85 paginas, tientallen andere motorgeraleteerde fora hebben zn verhaal overgenomen (motor-forum, 2fast oa ook), mensen registreren zich op die site gewoon om te zeggen welk kieken hij is, verhaal circuleert op facebook...
                          Wel goeie reclame voor die site. Door de duizenden bezoekers hebben ze problemen met de bandwijdte, de search functie en de avatars zijn uitgeschakeld om het aan te kunnen. En hij heeft een pagina op wikipedia gehaald: http://en.wikipedia.org/wiki/NOS_(drink)
                          Hij neemt het nogal sportief op. Hij heeft nu wel zn 15 minutes of fame...

edith zegt dat er al 762,858 views zijn op de thread, wtf...
                          Last edited by manneke; 23/05/2009, 08:11.
                          i 1 2 1/2 6

Comment

ja man .. Amerika
                            1978 BMW E21 323i

Comment

Die site gaat echt wel traag

Ma tis echt heerlijk om te lezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Ongelooflijk. Dat kan echt alleen in Amerika.
                                Wedden dat die kerel de fabrikant van dat drankje kan aanklagen en winnen?
                                gelijk die vrouw die haar hondje in de microgolfoven had gestoken om de haartjes snel te laten drogen die heeft dat proces ook gewonnen...ze hadden het maar bij de gebruiksaanwijzing moeten zetten dat dat niet mocht
                                1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Ongelooflijk. Dat kan echt alleen in Amerika.
                                  Wedden dat die kerel de fabrikant van dat drankje kan aanklagen en winnen?
                                  Iemand van het forum heeft de fabrikant gemaild. Ze hebben blijkbaar geantwoord. Ze hebben vlug vlug een reclamefilmpje gemaakt, soort parodie op wat er gebeurd is. Het staat ergens in die thread, ik heb het niet gezien, van op deze pc kan ik geen filmpjes bekijken.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

+ YouTube Video

Comment

Comment

Working...
                                      X