gekocht, jij ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Scooter 125cc: welke kiezen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengekocht, jij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenEr bestaat zelfs een topic over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenJij bent zo verdomd slim
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengekocht, jij ?
Volgens mij heeft hij 'm gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDe Yamaha zou ik écht ni op gezien willen worden. Kvin da zo een marginaal ding. Komende van nen iemand die nog een knal gele chinese 125cc mét chromé uitlaat gehad heeft wil da toch wel al iets zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenIk hou je op de hoogte wat de problemen bij een Vespa 125 GTS zijn
Om de hoeveel keer moet zoiets op onderhoud?
Dichtste Vespa dealer is 35km voor mij, toch ook iets wat me tegen houdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheDude Bekijk BerichtenBen jij tevreden over prestaties/verbruik en zo?
Om de hoeveel keer moet zoiets op onderhoud?
Dichtste Vespa dealer is 35km voor mij, toch ook iets wat me tegen houdt.
Het verbruik, mja, eerlijk gezegd, ik let daar niet echt op. Da's bij mij gewoon rijden en tanken
Maar met een tank(je) van 6 liter doe je zo'n 180-200 kilometer schat ik.
Na 1000 kilometer moet hij voor de eerste maal binnen (dat onderhoud is gratis als je hem nieuw koopt) en dan om de 5000 kilometer.
De GTS is een comfortabele scooter, heeft een goed vermogen en heeft een bepaalde stijl die je nergens anders krijgt. Je koopt geen grijze muis.
Nu, eerlijk gezegd, een Vespa is een beetje een virus. Ik was er al jaren gek van. En nu ik hem heb ben ik nog gekker
Het plezante aan een Vespa is vooral de clubs en vooral de aktiviteiten die je kan bijwonen. Ik ben aangesloten bij een club en rij toch gemiddeld om de 2 weken met een groep mee. In de zomer kan dat zelfs wekelijks, maar dat bepaal uiteindelijk allemaal zelf. Als het kan rij ik er ook mee naar mijn werk.
Met een Vespa koop je onmiddellijk een lidmaatschap bij tot een grote groep liefhebbers
Tot zover mijn reclame-praatje.
Comment
-
Ik heb nog een Gilera DNA 180cc gehad, die is intussen niet meer verkrijgbaar. Had dezelfde viertakt als een Gilera Runner ...
De Runner is wel nog te koop, ondertussen in 200cc uitvoering. Ik kan je garanderen dat die meer dan hard genoeg gaat, en ziet er ook zo uit. Ik heb drie jaar met mijn Gilera gereden en nooit problemen gehad. Ook niet van een uitlaat die roest ofzo ... Met spijt in het hart verkocht toen een vierwieler onmisbaar werd.
Er zijn maar twee rechtstreekse nadelen:
- de prijs komt denk ik op net geen 4000 euro
- al wat meer dan 125cc / 15kW is, geraak je moeilijk kwijt als je ooit wil veranderen of vernieuwen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kymco125 Bekijk Berichtenik heb net een Kymco 125 city 16" besteld. nog een weekje met de fiets gaan werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy4 Bekijk BerichtenDas honda dus heel goed!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy4 Bekijk BerichtenDas een honda motor!
In de laatste jaren hebben ze maar 1 uitzondering gemaakt en da was voor de Mondial Piega, omdat Mondial en Honda in een héél ver verleden nog samen geracet hebben, Honda veel van Mondial geleerd heeft en ze dan ook ergens verplicht waren om op hun vraag in te gaan :
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy4 Bekijk BerichtenAh zo ok dank u voor uitteleggen.Ik was overlaatst in nen brommerwinkel en die baas zei kymco is honda motor en sym suzuki.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenGe moet er maar es de vermogens en koppelwaarden bij nemen. De Honda's hebben vaak 20 tot 40% meer vermogen en koppel
ik zal jullie op de hoogte houden, is vrijdag al geleverd ( staat aan de overkant in de toonzaal)
HONDA CBR
Max. vermogen 8,3 kW / 8.000 t/m (95/1/EC) Max. koppel 11,2 Nm / 6.250 t/m (95/1/EC)
KYMCO CITY 16"
- Vermogen (kW / tpm) 7.0 / 7500
- Maximum koppel (Nm / tpm) 9.5 / 6500
Comment
-
Comment