Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opstap moto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIn theorie moet die alle 30.000 km/4jaar ververst worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk BerichtenEn welke kleur moet die in theorie hebben? technieker van bikers zone verschoot omdat die zo bruik was, hij zei dat die normaal gezien nog doorzichtig moest zijn?
Opgelet! ondanks de gelijke kleur mag je de honing van de carrefour niet gebruiken als remvloeistof De thermische aspecten zijn immers niet dezelfde waardoor de honing zou kunnen caramelliserenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIdd, normaal heeft da een doorzichtig goudkleur, gelijk den honing van de carrefour of appelsap minut maid.
Opgelet! ondanks de gelijke kleur mag je de honing van de carrefour niet gebruiken als remvloeistof De thermische aspecten zijn immers niet dezelfde waardoor de honing zou kunnen caramelliseren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIdd, normaal heeft da een doorzichtig goudkleur, gelijk den honing van de carrefour of appelsap minut maid.
Opgelet! ondanks de gelijke kleur mag je de honing van de carrefour niet gebruiken als remvloeistof De thermische aspecten zijn immers niet dezelfde waardoor de honing zou kunnen caramelliseren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichtennote to self: eerst Tjeu zijn tips lezen alvorens honing in remleiding te gieten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenWees blij dat je niet voor de appelsap van Minute Maid gekozen hebt, nu heb je nog lekkere caramel!
hmmm is da wel menthol in dees safkes...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenappelsap schuimt te veel, is moeilijk om alles goe te ontluchten
hmmm is da wel menthol in dees safkes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenTerug aan den menthol ja?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenenkel deze week
Comment
-
Ik heb leren rijden met een SLR650 (Honda 1-cilinder)
Daarna als eerste motor een nieuwe Honda CB500 Sport gehad (met kuipje en de volledige 58pk)
Heel betrouwbaar blok en tussen 6000 en 10500 verbazend vinnig.
Achteraf gezien een ideale moto voor een beginner al moest ik me in de tijd inhouden om voor dezelfde prijs geen okkasie cbr600 of zo te kopen
Niet toevallig dat zoveel rijscholen die gebruik(t)en.
Nu sinds 2002 een Yamaha Fazer 95pk
Zit elk jaar naar iets anders te zien maar gezien de weinige km die ik doe en het feit dat het zo'n plezante moto is komt het er maar niet van.
Ik zou zeggen begin niet te zwaar, rap rijden op de autostrade kan iedereen, leer gewoon uw moto kennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIets van 10 jaar oud? Man toch, al die oude dingen zijn miserie bakken
Wie wilt daar nu mee rond rijden
Mensen die een klein budget hebben (=ik). Er zijn heel wat oerdegelijke moto's te vinden voor minder dan 2000 euro als je zoekt.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMensen die een klein budget hebben (=ik). Er zijn heel wat oerdegelijke moto's te vinden voor minder dan 2000 euro als je zoekt.
niet iedereen kan zich zomaar een recente of een nieuwe moto veroorloven,
ik denk dat we allemaal graag wel een nieuw model zien,
maar een moto is voor veel mensen een pure luxe.
Als je 2 auto's op de oprit hebt staan en een huis af te betalen,
dan kijk je naar je budget,
en een moto is ook in mijn geval pure luxe, iets dat er bijkomt.
Btw, ik heb op de beurs in Wieze een gele Ducati zien staan van > 10 jaar oud, het mag dan miserie zijn, ik vind het prachtig.
Ik zal de foto hier wel eens posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenVoila,
niet iedereen kan zich zomaar een recente of een nieuwe moto veroorloven,
ik denk dat we allemaal graag wel een nieuw model zien,
maar een moto is voor veel mensen een pure luxe.
Als je 2 auto's op de oprit hebt staan en een huis af te betalen,
dan kijk je naar je budget,
en een moto is ook in mijn geval pure luxe, iets dat er bijkomt.
Btw, ik heb op de beurs in Wieze een gele Ducati zien staan van > 10 jaar oud, het mag dan miserie zijn, ik vind het prachtig.
Ik zal de foto hier wel eens posten.
Ironie kan ook jouw beste vriend worden!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment