Mededeling

Collapse
No announcement yet.

handboek Yamaha XJ600

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• handboek Yamaha XJ600

Mijn nonkel heeft ergens een oude Yamaha XJ600 van onder het stof gehaald. (Ik weet het bouwjaar niet, maar kheb gevraagd aan mijn nonkel om dat asap door te mailen)
    Het is een schade motor waar hij in zijn vrije tijd eens aan wil prutsen.

Nu heeft hij geen handboek voor die moto.
    Heeft iemand toevallig zo een liggen? Of weet er iemand een manier om deze te verkrijgen?
    we weten dat je die handboeken gemakkelijk kan vinden via 2dehands en kapaza, maar we vroegen ons af of er nog een andere manier was.

Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichten
    Mijn nonkel heeft ergens een oude Yamaha XJ600 van onder het stof gehaald. (Ik weet het bouwjaar niet, maar kheb gevraagd aan mijn nonkel om dat asap door te mailen)
    Het is een schade motor waar hij in zijn vrije tijd eens aan wil prutsen.

Nu heeft hij geen handboek voor die moto.
    Heeft iemand toevallig zo een liggen? Of weet er iemand een manier om deze te verkrijgen?
    we weten dat je die handboeken gemakkelijk kan vinden via 2dehands en kapaza, maar we vroegen ons af of er nog een andere manier was.
    Awel, ik geloof dat de vader van mijn ex zo een Haynes handleiding heeft van de XJ series.. ik weet enkel niet of die zich beperkt tot de 900 (hij rijdt zelf met de 900).. ik zal eens navraag doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
      Awel, ik geloof dat de vader van mijn ex zo een Haynes handleiding heeft van de XJ series.. ik weet enkel niet of die zich beperkt tot de 900 (hij rijdt zelf met de 900).. ik zal eens navraag doen.
      Dat zou leuk zijn, alvast bedankt voor je moeite

Comment

Dat zou leuk zijn, alvast bedankt voor je moeite
        'k heb het al ff gegoogled: is enkel voor de XJ900S.. :S k geloof zelfs niet dat Haynes er heeft uitgebracht voor de XJ600?

Nog 1 optie: een collega rijdt met een XJ600 (of reed, kgeloof dat die intusse ook een 900 heeft), die doet veel zelf aan zn moto, misschien heeft die wel iets liggen.. morgen eens vragen.

Comment

Alstublieft.

Comment

Of ja.; zoek het gewoon op op internet.. we kijken soms echt niet verder dan onze neus lang is he (ikke toch )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
              Of ja.; zoek het gewoon op op internet.. we kijken soms echt niet verder dan onze neus lang is he (ikke toch )
              Op het internet vind je ALLES!

Comment

k, dat was echt te voor de hand liggend

hartelijk dank Jakkel

Comment

oerdegelijke motos naar 't schijnt.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

k, dat was echt te voor de hand liggend

hartelijk dank Jakkel
                    We zijn er om mekaar te helpen hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      We zijn er om mekaar te helpen hé!
                      Ik heb de rar file gedownload, maar die wil niet extracten. De pdf-file is naar het schijnt beschadigd
                      zelf keer het internet afschuimen naar een manual ^^

snelle EDIT: dit lijkt mij een goede site voor manuals te (zoals zij het zeggen) teleladen :p
                      http://diplodocs.nl/gebruiksaanwijzi...HA/XJ%20600-_E
                      Last edited by ; 17/02/2009, 19:09.

Comment

Working...
                      X