Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke motorfiets?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
    Het kriebelt en het mag niet lang meer duren. De eerste zon is daar en ik wil opnieuw even kunnen rondtoeren met een motorfiets.
    Er is echter een voorwaarde bijgekomen die mijn keuze sterk zal beïnvloeden.
    De madam gaat mee achterop zitten en ze weigert (al jaren) om plaats te nemen op een GSX-R (allé, de sportmachines tout court).
    Hmmmm zo een fireblade beantwoordt daar wel aan
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
      Hmmmm zo een fireblade beantwoordt daar wel aan
      idd spijtig...
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• waarom spijtig ? een dikke toering heeft ook genoeg power... en mits wat oefening kan je daar ook serieus zotte bochten mee nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten
          waarom spijtig ? een dikke toering heeft ook genoeg power... en mits wat oefening kan je daar ook serieus zotte bochten mee nemen

Nee, spijtig dat het idee van "er samen met de madam op uit trekken" van de tafel geveegd is voor een sportiever rijwielgedeelte.
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ik ben gisteren gaan kijken, wou hem onmiddellijk meenemen
            Ik kijk echter het roze papier na en bemerk dat eerste inschrijving 04/2007 ipv 07/2008. Enfin, ik wist sowieso dat het om een 2007 model ging.
            Volgens die kerel was de motor oorspronkelijk van bij tuybens, door de eerste eigenaar nooit mee gereden maar onmiddellijk gewisseld voor iets italiaans en de motor daar achtergelaten en niet ingeschreven. Deze werd dan vorig jaar gekocht en ingeschreven door de huidige eigenaar.
            Die bleef bij hoog en bij laag beweren dat deze vooraf niet was ingeschreven. Nochtans roze papieren liegen niet.

De uitleg is nochtans heel simpel. De eerste die hem gekocht heeft zal hem ook ingeschreven hebben omdat er toendertijd heel wat acties waren en bij inschrijving voor een bepaalde maand kreeg je nog een extra korting van 500€ (voor de winterkoop te stimuleren). Uiteindelijk niks mis mee, maar maakt de motor wel 1jaar en 3 maand ouder. Of je het nu wil of niet.

De pinkers waren gewijzigd naar Rizoma Led's. Het eerste wat ik probeerde waren de pinkers en die functioneerden niet. Ook niet erg, die aftermarketspullen zijn niet altijd erg betrouwbaar. Km stand was 3500km.

De kerel beweerde dat er nog garantie op was, dat kan wel zijn dat zijn verkoper hem dat belooft heeft, maar de officiele garantie is slechts 2jaar en deze is gebaseerd op eerste inschrijving.

Ik heb nog 500€ van mijn bod gedaan. Hij wees mij erop dat modeljaar en eerste inschrijving duidelijk vermeld stonden. Awel 's avonds heb ik hem teruggemaild met hetgeen ik zag. Die was precies in zijn gat gebeten en heeft de afdvertentie er volledig afgezwierd

Enfin, een beetje spijtig want anders had deze hier al op de oprit gestaan.
            Ach , ander en beter

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
            bod gedaan op een Fireblade

http://www.kapaza.be/detail/18432723/

Comment

• Ik kan je geen ongelijk geven smetjen.

Als je iets verkoopt moet je niet met rare verhalen afkomen. Het moet juist zijn.

Ik zou daar persoonlijk niet kunnen mee lachen denk ik.

Maar waarom haalt hij die advertentie er eigenlijk af ???
              Last edited by ; 27/06/2009, 20:49.

Comment

• geen idee eigenlijk,

maar staat er nu opnieuw op, echter zonder enig detail nu
                De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

ik had hem enkel het volgende gemeld via kapaza
                Jeroen, gelieve het bod te verwijderen van deze Honda. Er staat ook niet in de advertentie dat eerste inschrijving 04/2007 is of dat het een model 2007 is. Succes met de verkoop
                zijn antwoord

beste
                voila zoekertje is eraf gehaald
                grtz
                Toch blijf ik het spijtig vinden , want dit was een echte kanshebber.
                Ondertussen weeral op een paar geboden
                De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                Ik kan je geen ongelijk geven smetjen.

Als je iets verkoopt moet je niet met rare verhalen afkomen. Het moet juist zijn.

Ik zou daar persoonlijk niet kunnen mee lachen denk ik.

Maar waarom haalt hij die advertentie er eigenlijk af ???

Comment

• aha bij van mol in temse
                  1978 BMW E21 323i
                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

deze alstublieft

Comment

• Bij deze kan je een Ten Kate HANNspree stickerset aanschaffen

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      deze alstublieft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        deze alstublieft
                        Die doet me aan iets denken...

Comment

• Comment

• als je voor nen 2008-2009 gaat, let dan op dat hij full-power staat. Anders kost het u nog een ferme noot geld
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Bij deze kan je een Ten Kate HANNspree stickerset aanschaffen
                              ik heb hem zien staan in de showroom...ziet er nog goed uit hoor
                              1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                als je voor nen 2008-2009 gaat, let dan op dat hij full-power staat. Anders kost het u nog een ferme noot geld
                                en het olieverbruik en of de koppelingsmodificatie al gebeurd is...
                                1978 BMW E21 323i

Comment

• ik dacht dat smetjen voor iets meer touring ging, maar na de zoekertjes ....

GOAN

Comment

• Vandaag ben ik naar deze gaan kijken in Erembodegem.
                                    Een speciale versie van de R1

Maar ik zal het niet doen

Comment

Vandaag ben ik naar deze gaan kijken in Erembodegem.

Waarom niet?

Vette ketel nochtans

Comment

Vandaag ben ik naar deze gaan kijken in Erembodegem.

yekkes , zo opvallend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          yekkes , zo opvallend
                                          Toch perfect voor ulder leeftijd... Kijk naar mijn pa & zijn Repsol... Midlife-crisis

Comment

Working...
                                          X