Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het kriebelt en het mag niet lang meer duren. De eerste zon is daar en ik wil opnieuw even kunnen rondtoeren met een motorfiets.
Er is echter een voorwaarde bijgekomen die mijn keuze sterk zal beïnvloeden.
De madam gaat mee achterop zitten en ze weigert (al jaren) om plaats te nemen op een GSX-R (allé, de sportmachines tout court).
Hmmmm zo een fireblade beantwoordt daar wel aan
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Ik ben gisteren gaan kijken, wou hem onmiddellijk meenemen
Ik kijk echter het roze papier na en bemerk dat eerste inschrijving 04/2007 ipv 07/2008. Enfin, ik wist sowieso dat het om een 2007 model ging.
Volgens die kerel was de motor oorspronkelijk van bij tuybens, door de eerste eigenaar nooit mee gereden maar onmiddellijk gewisseld voor iets italiaans en de motor daar achtergelaten en niet ingeschreven. Deze werd dan vorig jaar gekocht en ingeschreven door de huidige eigenaar.
Die bleef bij hoog en bij laag beweren dat deze vooraf niet was ingeschreven. Nochtans roze papieren liegen niet.
De uitleg is nochtans heel simpel. De eerste die hem gekocht heeft zal hem ook ingeschreven hebben omdat er toendertijd heel wat acties waren en bij inschrijving voor een bepaalde maand kreeg je nog een extra korting van 500€ (voor de winterkoop te stimuleren). Uiteindelijk niks mis mee, maar maakt de motor wel 1jaar en 3 maand ouder. Of je het nu wil of niet.
De pinkers waren gewijzigd naar Rizoma Led's. Het eerste wat ik probeerde waren de pinkers en die functioneerden niet. Ook niet erg, die aftermarketspullen zijn niet altijd erg betrouwbaar. Km stand was 3500km.
De kerel beweerde dat er nog garantie op was, dat kan wel zijn dat zijn verkoper hem dat belooft heeft, maar de officiele garantie is slechts 2jaar en deze is gebaseerd op eerste inschrijving.
Ik heb nog 500€ van mijn bod gedaan. Hij wees mij erop dat modeljaar en eerste inschrijving duidelijk vermeld stonden. Awel 's avonds heb ik hem teruggemaild met hetgeen ik zag. Die was precies in zijn gat gebeten en heeft de afdvertentie er volledig afgezwierd
Enfin, een beetje spijtig want anders had deze hier al op de oprit gestaan.
Ach , ander en beter
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
ik had hem enkel het volgende gemeld via kapaza
Jeroen, gelieve het bod te verwijderen van deze Honda. Er staat ook niet in de advertentie dat eerste inschrijving 04/2007 is of dat het een model 2007 is. Succes met de verkoop
zijn antwoord
beste
voila zoekertje is eraf gehaald
grtz
Toch blijf ik het spijtig vinden , want dit was een echte kanshebber.
Ondertussen weeral op een paar geboden
Comment