Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke motorfiets?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
    Toch perfect voor ulder leeftijd... Kijk naar mijn pa & zijn Repsol... Midlife-crisis

zo een Repsol is wel een prachtige motor he , en totaal niet te vergelijken met deze R1 hoor

en tsmetjen is al wat ouder ja

Comment

• hmmm.....heeft niks met leeftijd te maken....maar met koppige halsstarrigheid.
      Ik kan het niet over mijn hart krijgen om naar de toerders te gaan kijken. Ook al weet ik dat deze machines niet de ideale partners zijn voor de openbare weg. Zoveel realiteitszin heb ik nog wel....maar om daar aan toe te geven...

Gans mijn motorverleden (op de eerste na) waren sportieve tot ultra sportieve machines. GSXR K7, K5, K3, K0 , Fireblade, GSX-R1100,GSXF750....

In de beginjaren had ik makkelijk een jaargemiddelde van 25000km, enkel voor de fun, als ik er nu 4500 haal is het veel. Dus 4500 km op een totaal ongeschikte motorfiets is nog te doen en het is met volle overtuiging. Waarom zou ik dan plooien naar de wensen van de madam. Die zal hooguit een paar keer per jaar meerijden.

Enfin, vandaag met de dealer in contact geweest en een volgende mogelijkheid is een nieuwe Fireblade (ofwel 2008 wit/zwart ofwel 2009 HRC). Ik geef een voorschot van 8000€ en de rest met een financiering op 36 maanden. Ik wacht op de berekeningen van de bank. En ik krijg een schone korting op de 2009.

Midlife crisis is al een tijdje voorbij. Ik zit gewoon in mijn 2de jeugd.

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
      Toch perfect voor ulder leeftijd... Kijk naar mijn pa & zijn Repsol... Midlife-crisis

Comment

• Ik heb zo'n gevoel dat ik elke 10 jaar een midlife-crisis ga doormaken

Comment

• da's nu niet zo erg hé. Ge kunt u eigen pillen voorschrijven

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
          Ik heb zo'n gevoel dat ik elke 10 jaar een midlife-crisis ga doormaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
            da's nu niet zo erg hé. Ge kunt u eigen pillen voorschrijven

Da's inderdaad nog een voordeel

Comment

• Ondertussen al een gsxr 1000 gaan bekijken in Beringen : afgekeurd
              Ook naar een GSXR1000 (in prachtstaat), maar er hing een geurtje aan mbt gelijkvormigheidsattest en ik mocht niet weten wie de dealer was. Strange!

Bij Verboven stond een model 2007 met slechts 3000 km, stalen remleidingen en ik had de indruk andere binnenveren in de voorvork. Een lichte deuk in de originele demper, maar sowieso gaat die er toch altijd af. 9750 vond ik wel te veel, wel met 1 jaar extra garantie.

Ik kijk eigenlijk maar naar 3 modellen :
              CBR1000 Fireblade
              GSXR1000
              GSXR750

en minstens 2006

Deze moet ik nog gaan bekijken
              De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ooit zal het er wel van komen. Ik ben nogal veeleisend blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                Ondertussen al een gsxr 1000 gaan bekijken in Beringen : afgekeurd
                Ook naar een GSXR1000 (in prachtstaat), maar er hing een geurtje aan mbt gelijkvormigheidsattest en ik mocht niet weten wie de dealer was. Strange!

Bij Verboven stond een model 2007 met slechts 3000 km, stalen remleidingen en ik had de indruk andere binnenveren in de voorvork. Een lichte deuk in de originele demper, maar sowieso gaat die er toch altijd af. 9750 vond ik wel te veel, wel met 1 jaar extra garantie.

Ik kijk eigenlijk maar naar 3 modellen :
                CBR1000 Fireblade
                GSXR1000
                GSXR750

en minstens 2006

Deze moet ik nog gaan bekijken

Ooit zal het er wel van komen. Ik ben nogal veeleisend blijkbaar
                veeleisend moet je zijn het is nog altijd een serieus kapitaal en je rijdt maar op twee wielen dus alles moet in orde zijn vind ik en als je twijfelt zeker niet overgaan tot kopen.

Nu zal een moto die hoofdzakelijk op circuit is gebruikt niet noodzakelijk slechter zijn dan ene die enkel de openbare weg heeft gezien...maar je ziet het bij mijn vader, kleine slijtage onderdelen moeten nu al op 8000km vervangen worden, zie remblokken voor en achter, opnieuw de remolie, ketting en tandwielen moeten al wat in het oog gehouden worden (maar dat ligt deels aan mijn vader die niet altijd 'tijd' heeft voor het insmeren van de ketting ) ...voor de rest rijdt ie nog super vind ik

maar goe ik heb nog maar met twee motoren gereden en jij al met zovelen dus ge zult daar wel iets meer ervaring mee hebben dan ik
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Working...
                X