Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke motorfiets?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
    Ik hoop dat het niet wordt van 'wel willen maar niet kunnen'
    Trouwens, geen enkele nieuwe VFR meer te koop. Die zou wijzigen naar een 1200cc Vmotor. Blijkbaar zijn de dealers nog niet helemaal op de hoogte van wat het gaat worden.
    mja als de dealer een mooi prijsje kan maken...waarom niet maar dan zit je opnieuw op een hypersport hé
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

    Comment


    • #62
      waarom niet wachten op de nieuwe VFR?
      Nu, een 1200cc lijkt me eerder een kruising tussen een VFR (multicilinder in V) en een CBR XX (comfi en ongelofelijk krachtig).
      Jammer, de VFR 800 was lekker dossiel onderin en ferm huilend bovenin waar er power genoeg voor handen was....Een 1200 gaat ovr gans de lijn super krachtig zijn en minder karaktr hebben in mijn ogen
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

      Comment


      • #63
        Nu is't definitief, de afspraak voor de proefrit met de Fireblade ligt vast voor morgen.
        Het is sinds 21 september vorig jaar geleden dat ik nog met een motorfiets heb gereden

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
          Nu is't definitief, de afspraak voor de proefrit met de Fireblade ligt vast voor morgen.
          Het is sinds 21 september vorig jaar geleden dat ik nog met een motorfiets heb gereden
          En direct een Fireblade

          Ach, een sluwe vos verleert zijn streken niet, of hoe zeggen ze dat nu ook weer

          Comment


          • #65
            Een demo Fireblade model 2008 (eigenlijk identiek aan model 2009, behalve de kleuren dan). Uitgerust met powercommander, andere kelken, leovince vervangingsuitlaat, andere nummerplaathouder, valdoppen. Nog geen 1000km op de teller. En ik ben één van de weinigen, zoniet de enige die nu nog een testrit mag uitvoeren.

            't is eerder een ouwe vos, maar ik ben toch een beetje bang van mijn schouders. De voorlaatste rit op 15 augustus vorig jaar (zomerrit van The Browsers) was echt een hel....alleen maar pijn en dus weinig genieten).
            Enfin, ik heb nu al vele maanden gerust en we gaan de situatie met een positieve ingesteldheid tegemoet. Dus iedereen aan de kant morgen aub!

            Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            En direct een Fireblade

            Ach, een sluwe vos verleert zijn streken niet, of hoe zeggen ze dat nu ook weer

            Comment


            • #66
              opletten voor steenpuin/gruis in de bosstraat.
              wimoptiek.be op

              Comment


              • #67
                alé vooruit tsmetjen..have fun vandaag
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                Comment


                • #68
                  eerst eten en dan nog wat rijden

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                    eerst eten en dan nog wat rijden
                    dus hij staat al voor de deur ondertussen
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                    Comment


                    • #70
                      Yep, en ik ga er weer vandoor se

                      later meer info


                      Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                      dus hij staat al voor de deur ondertussen

                      Comment


                      • #71
                        z750 of z1000 ! of vallen nakeds al af?





                        met aftermarket pijpjes 1 van de mooiste bikes vant moment imo..
                        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                        Honda Del Sol - 120pk

                        Comment


                        • #72
                          heb dat altijd al mooie moto's gevonden die Z's als ik ooit beslis om geen racer meer te kopen en meer richting de nakeds te gaan dan komen deze en de Triumph speed en street triple toch wel in aanmerking tenminste ... ALS ik dat kan betalen
                          1978 BMW E21 323i
                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                          Comment


                          • #73
                            eerst enkele foto's


                            Comment


                            • #74
                              mooi mooi nu nog iets vinden om die bochten in de uitlaat mee af te dekken

                              en hoe is ie je bevallen?
                              1978 BMW E21 323i
                              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                              Comment


                              • #75


                                Comment


                                • #76
                                  Schoon met da blauw pak
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten

                                    A serious case of winterstroefheid
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                      eerst enkele foto's

                                      Wauw, die is knap seg!

                                      Moest ik op dit moment een racer overwegen dan zou deze veel kans maken! Prachtige kleur ook!

                                      Comment


                                      • #79
                                        Een Honda is een Honda, voor mij betekent dit gewoon opstappen en wegwezen. Deze motoren vragen geen enkele aanpassing en zitten onmiddellijk als gegoten. Een beetje zoals ik ook heb met de BMW zetels eigenlijk.
                                        Deze motor heeft 870km op de teller, ik vond de GSXR iets soepeler, maar de jonge kmstand zal daar voor veel tussenzitten. Geen hinder op de polsen, na lang rijden wel hinder van mijn rechterknie. In tegenstelling tot de GSXR kunnen de voetensteunen niet versteld worden en met mijn lange benen en versleten knieën had ik na een uurtje rijden toch hinder van mijn knie (een heel klein scheurtje in de miniscus nav een valpartij jaren geleden). Ik voel het zelf nu nog. Nuja, aftermarket spullen genoeg om dat probleem op te vangen.

                                        De gasrespons is heel goed, net als de remmen. De initiële bijtkracht is merkelijk beter dan bij de GSXR , die vroeg een hardere kneep in de hendel voor hetzelfde resultaat. Totaal geen hinder aan de polsen, bij 'hoge' (kuch) snelheden is de windbescherming verbeterbaar, opnieuw een aftermarket bubble zal ook hier wel een oplossing voor bieden. Een ander gemis is de versnellingsindicator. Ik weet het, is voor watjes, maar eens in de watten gelegd wil je niets anders meer.

                                        De motorfiets lijkt mij iets zwaarder in te sturen, maar vergelijken is zo moeilijk, zeker als het al zo lang geleden is dat ik nog gereden heb.

                                        Enfin, het lijkt allemaal negatief maar dat is het zeker niet. De Fireblade mag onmiddellijk aan de deur geparkeerd worden, zeker met de opties die op deze staan (powercommander, kelken, monozit, leovince uitlaat (hiervoor is er nog een extra stukje beschikbaar om deze beter te ververbergen), de valdoppen op alle wielen en motor (niet gemonteerd), een andere nummerplaathouder en de rode band rond de wielen). Al bij al een pak accesoires die samen heel wat geld kosten.
                                        De kleurstelling is niet echt mijn ding, maar de prijs is aanlokkelijk. Er staat ook een wit-zwarte nieuwe in de toonzaal en die kan ik aan dezelfde prijs hebben, maar dan moeten nog alle aanpassingen uitgevoerd worden.

                                        De Fireblade is en bllijft een sterke speler en aanrader. De leovince was gelukkig met dbkiller, zonder zou echt overdreven zijn.

                                        hmmmm.....weeral beginnen rekenen en cijferen

                                        Comment


                                        • #80
                                          Dat stuk is er, maar niet gemonteerd, net als de valblokken op de motor.
                                          Er is trouwens al een achterlicht beschikbaar met ingewerkte pinkers, die kunnen er dus ook af (maar helaas weeral eens +/_ 200€ armer)

                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                          mooi mooi nu nog iets vinden om die bochten in de uitlaat mee af te dekken

                                          en hoe is ie je bevallen?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X