Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te koop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• te koop

ik heb hier enkele moto spullen te koop

ik weet niet of ik dit hier of ergens anders mag te koop stellen , ik zie het wel he

Comment

Hey toerke, welke maat heeft die laatste vest?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Hey toerke, welke maat heeft die laatste vest?

medium dacht ik , zelf ben ik 1m 78 groot en ik weeg nu 83 kg en ze gaat perfekt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          medium dacht ik , zelf ben ik 1m 78 groot en ik weeg nu 83 kg en ze gaat perfekt
          Hé, ik ben net even groot, maar ik weeg wel wat minder. Ik heb maat 52, ik weet niet of dat hetzelfde is?

Hoeveel zou die nog moeten kosten?

Comment

Hé, ik ben net even groot, maar ik weeg wel wat minder. Ik heb maat 52, ik weet niet of dat hetzelfde is?

Hoeveel zou die nog moeten kosten?

nieuw heb ik die ( lang geleden ) +300€ betaald denk ik , ik dacht van er toch 75€ voor te vragen

Comment

nieuw heb ik die ( lang geleden ) +300€ betaald denk ik , ik dacht van er toch 75€ voor te vragen
              Mmm, valt nog redelijk mee, hangt er natuurlijk vanaf hoe ze 'r irl uitziet natuurlijk. Lijkt wel wat breed aan de buik he, of is dat niet zo? Enfin, 'k zou ze eerst eens moeten passen natuurlijk. En Kortrijk ligt nu niet onmiddellijk in m'n buurt....

Ik ga er nog eens over nadenken.

Comment

Mmm, valt nog redelijk mee, hangt er natuurlijk vanaf hoe ze 'r irl uitziet natuurlijk. Lijkt wel wat breed aan de buik he, of is dat niet zo? Enfin, 'k zou ze eerst eens moeten passen natuurlijk. En Kortrijk ligt nu niet onmiddellijk in m'n buurt....

Ik ga er nog eens over nadenken.

voor mij spant ze teveel dus zal ze denk ik wel goed gaan als je zegt dat je iets minder weegt dan ik

welke streek /stad woon je juist want ik ben ook regelmatig op baan naar andere winkels dus als het niet te ver om is wil ik gerust eens passeren hoor ermee als je verder geinteresseerd bent

Comment

voor mij spant ze teveel dus zal ze denk ik wel goed gaan als je zegt dat je iets minder weegt dan ik

welke streek /stad woon je juist want ik ben ook regelmatig op baan naar andere winkels dus als het niet te ver om is wil ik gerust eens passeren hoor ermee als je verder geinteresseerd bent
                  Ik woon in de kempen, op zo'n 130 km van u.

Comment

Stop je definitief met motorrijden? Hoeveel kilometers heb je dan nog gereden sinds de Shell?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
                      Stop je definitief met motorrijden? Hoeveel kilometers heb je dan nog gereden sinds de Shell?
                      hij rijdt alleen nog maar met z'n 535d en ik kan em geen ongelijk geven wel jammer dat de m3 misschien weg moet
                      1978 BMW E21 323i
                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                        hij rijdt alleen nog maar met z'n 535d en ik kan em geen ongelijk geven wel jammer dat de m3 misschien weg moet
                        Efkes serieus offtopic gaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten

als ik terug een moto koop zal het een trialmoto zijn om de geburen onveilig te maken

het laatste jaar met mijn R1 heb ik er maar 1000 km mee gereden denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                            van de M3 is dat nog niet zeker hoor , vanaf morgen zal ik mijzelf verplichten om met de M3 te rijden ipv de 535d ...
                            en dan afwachten hoe rap ik hem beu zal zijn he

Comment

Efkes serieus offtopic gaan...

zie hem blinken

Comment

Uurke of 2 geleden 1 vest ( die zwarte ) + die broek verkocht , nu nog die andere vest proberen te verkopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Uurke of 2 geleden 1 vest ( die zwarte ) + die broek verkocht , nu nog die andere vest proberen te verkopen
                                  Heeft de crisis nu ook al betrekking op de tweedehands kledij? Één jaar te koop gestaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                    Heeft de crisis nu ook al betrekking op de tweedehands kledij? Één jaar te koop gestaan
                                    Staat zelfs al meer dan 1 jaar op 2de-hands.be ook , nog nooit enige reactie gekregen daarop tot gisteren

Comment

als ge uw oude motospullen dumpt, soms geen druppellader meer liggen?
                                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                        als ge uw oude motospullen dumpt, soms geen druppellader meer liggen?
                                        Nope , heb ik meegegeven met de koper van mijnen R1

Comment

Working...
                                        X