Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw product

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw product

Hoi

Voor SBP (Small business project) hebben we een nieuw product op de markt gebracht. Graag je mening!

website: Protekt: Professional Helmet Protection | Sponsored by WebLine
    facebook: Connexion | Facebook
    (voel je vrij om fan te worden!)
    Last edited by ; 03/04/2009, 23:30.

Hey, op zich geen slecht idee voor een mini-onderneming op school. Veel scooterrijders zullen dit leuk vinden. Veel motorrijders laten hun helm echter nooit liggen maar pakken hem altijd mee. Ze zijn ook meestal een heel stuk duurder dan de helmen die je koopt als 16-17 jarige.

Je zou er ook een foto moeten opzetten met een helm erin en aan een ketting. Ik begrijp niet zo goed hoe je twee gaten hebt voor een ketting en toch water buitenhoudt.

Maar ik ben ook geen al te slimmen natuurlijk
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Hey, op zich geen slecht idee voor een mini-onderneming op school. Veel scooterrijders zullen dit leuk vinden. Veel motorrijders laten hun helm echter nooit liggen maar pakken hem altijd mee. Ze zijn ook meestal een heel stuk duurder dan de helmen die je koopt als 16-17 jarige.

Je zou er ook een foto moeten opzetten met een helm erin en aan een ketting. Ik begrijp niet zo goed hoe je twee gaten hebt voor een ketting en toch water buitenhoudt.

Maar ik ben ook geen al te slimmen natuurlijk
      De echte steken dat toch in hun beauty... euhm... top-case?

Comment

Als da ding :

- makkelijk mee te nemen is op de moto (wat ik betwijfel gezien het formaat van de ketting)
        - pissende-idioten-proof is
        - en de helm beschermt tegen voetballende voorbijgangers,

dan is da een goed idee!
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
        X