Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke naakte opstapper / middenklasser kies jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke naakte opstapper / middenklasser kies jij?

Om het interactieve aspect van het 2 wieler gedeelte wat omhoog te halen en naar aanleiding van de nieuwste MotorRijder :

Welke naakte opstapper/middenklasser verkies jij + waarom?

(moest ik weten hoe je er een poll van kunt maken...)

Ducati Monster :

Honda CBF 600 N

KaWa ER6N :

51
    Ducati Monster
    47,06%
    24
    Honda CBF 600 N
    11,76%
    6
    Kawa ER6N
    7,84%
    4
    Soes Bandit 650 N
    9,80%
    5
    Soes Gladius 650
    3,92%
    2
    Yamaha Divi XJ 600 N
    19,61%
    10
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Soes Bandit 650 n

Soes Gladius 650

Yamaha Divi XJ 600 N

Motoren & Tjeurisme

Comment

Poll toegevoegd.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Street triple rijdt ze allemaal naar huis. Van deze kies ik de monster maar irl sowieso de triumph.

Comment

Monster! vooral de looks doen het em
          1978 BMW E21 323i
          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Tnx Altenza

Na lang twijfelen en doen kies ik voor de Honda...

Degelijkheid all the way...

Duc : hou niet van de zithouding en ook te duur voor wat het is
            ER : ziet er niet volwassen uit
            Bandit : trilt wa meer, heeft digitale snelheidsmeter (i like oldfashion ) en heeft zwart blok = kuiswerk.... Maar moest de honda geen retro trendy bestikkering hebben, dan werd het de bandit
            Gladius : te vrouwelijk
            Yam : schrik van olieverbruik en vooral schrik dat da gelijk de fazer best wel leuke moto is, maar zo snel zo saai...

Doe mij dus maar de oerklassieke, compleet trendongevoelige en praktische Honda.
            Bovendien 1 van de gewichtigste, wat steeds een voordeel is als je (zoals ik) veel met duo rijdt.
            Last edited by Tjeu; 15/04/2009, 12:28.
            Motoren & Tjeurisme

Comment

daar ik zelf nogal een kluns ben op 2 wielen ga ik wel achterop zitten bij die ducatie. who knows where that girl will stop

Comment

Zowizo den Ducati

Comment

Wie komt er als beste uit in't boekske, Tjeu?

Comment

Ik kies voor de Bandit 600 Ik heb geen ervaring met de andere modellen, wel met de bandit 1200 en ik ben er nog altijd zeer tevreden over. De monster is heel mooi, maar ik denk dat de houding op de soes voor mij beter is + ik vermoed dat de bandit beter scoort op betrouwbaarheid en kosten ivm onderhoud. Ik volg Tjeu in zn mening over de Gladius: deze zou ik mn vriendin aanbevelen. De Kawa en de Yamaha ken ik totaal niet, dus die vallen af (in deze poll). De honda zou op de tweede plaats komen, ik hou wel van de 'retro-stijl', maar wat de boer niet kent, dat vreet de boer niet hé. Suzuki voor mij dus.
                    i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                      Wie komt er als beste uit in't boekske, Tjeu?
                      1) Divi
                      2) Kawa
                      3) CBF

Den Divi speelt als totaal pakket best in op zijn doelgroep..
                      De soes bandit is te lomp en kan zijn leeftijd niet verbergen, den duc is te sportief en beperkt in gebruik, de Honda is perfect maar daardoor wat saai, de kawa is raar maar wel de leukste en zou willen moest hij buiten de stad nét dat ietsje beter zijn. De gladius is te vrouwelijk, wat te klein en de remmen zijn ondermaats.
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik ga voor de Yamaha, Da's VEEL motor voor weinig geld. Kan je van de Kawa ook zeggen, maar dat vind ik maar een lelijk ding, dan liever de gekuipte.
                        Gisteren trouwens mijn theoretisch examen gedaan. Poepsimpel, ik had er zelfs niet voor geleerd.

Comment

De Ducati ziet er het mooiste uit, maar de zithouding op zo'n Monster vind 'k maar niks.

Geef mij die Yamaha maar, ziet er best mooi uit.

Comment

Als Yamahaman kies ik voor de Ducati

.. 't is een Ducati ..

Comment

Het lijkt op het eerste zicht gemakkelijk voor mij, de Monster.

Maar dan begin ik toch nog eens te kijken.

Hmmm, die Divi, geen mis model, en ja, de Honda is een superbetrouwbaar blokje...

Twijfel, twijfel...

Nee, toch maar de Monster, ook al is hij duur, hij heeft uitstraling en het geluid blijft super.

Zeker omdat ik niet elke dag rijd met de moto, ik zou nochtans willen...

Jah, u mag hem inpakken, en stop er die madam ook maar bij

Comment

als ik niet naar de prijs kijk kies ik de Ducati Monster puur voor de looks

maar doordat ik wel naar de prijs kijk kies ik de Yamaha Divi die voor mij op de 2de plaats staat en die ik zeer graag zie , hij zal wel goed rijden ook

off-topic
                                dit weekend ben ik naar den opendeurdag geweest bij Moto's Maes in Menen en ik heb daar echt met open mond staan kijken naar de nieuwe? Yamaha YZF 125

fuck zo een knappe moto voor een 125 cc

zo 1 dus ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  als ik niet naar de prijs kijk kies ik de Ducati Monster puur voor de looks

maar doordat ik wel naar de prijs kijk kies ik de Yamaha Divi die voor mij op de 2de plaats staat en die ik zeer graag zie , hij zal wel goed rijden ook

off-topic
                                  dit weekend ben ik naar den opendeurdag geweest bij Moto's Maes in Menen en ik heb daar echt met open mond staan kijken naar de nieuwe? Yamaha YZF 125

fuck zo een knappe moto voor een 125 cc

zo 1 dus ...

JAWADDE !!

Ferme 125 zeg !

Aprilia heeft ook zo'n enorm uit de kluiten gewassen 125

Comment

Zou twijfelen tussen de Yamaha en de Suzuki..

Snap trouwens niet wat zo speciaal is aan de ducati
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                      Zou twijfelen tussen de Yamaha en de Suzuki..

Snap trouwens niet wat zo speciaal is aan de ducati
                                      Welke van de 2 soezen?

En de duc... tis een italiaan.... ge ziet da, ge voelt da, daar zit zoveel meer ziel in als in een jap... Alles is zo nét dat beetje anders. Sommige dingen werken ze heel slordig af waarbij dadde denk van "allé, moet da nu eens zien, da trekt toch op nix", maar voor ieder minpuntje vin je 3 details waar je echt "waaaauw, ferm!" van zegt.
                                      En eens je ermee rijdt vloek je er even hard op als dat je er uitbundig vrolijk van begint te zingen Da zijn moto's waar je vlinders van in de buik krijgt, zelf van een oud monstertje 600
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten

En de duc... tis een italiaan.... ge ziet da, ge voelt da, daar zit zoveel meer ziel in als in een jap... Alles is zo nét dat beetje anders. Sommige dingen werken ze heel slordig af waarbij dadde denk van "allé, moet da nu eens zien, da trekt toch op nix", maar voor ieder minpuntje vin je 3 details waar je echt "waaaauw, ferm!" van zegt.
                                        En eens je ermee rijdt vloek je er even hard op als dat je er uitbundig vrolijk van begint te zingen Da zijn moto's waar je vlinders van in de buik krijgt, zelf van een oud monstertje 600
                                        Miljaar, mooier zou ik het niet kunnen zeggen

Comment

Working...
                                        X