Ge moet dan eens 6 jaar in een moto winkel werken.... De domste opmerkingen en strafste verhalen komen echt wel van de motorrijders zelf. Ge houdt het soms echt ni voor mogelijk.......
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke naakte opstapper / middenklasser kies jij?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk BerichtenDa's inderdaad een conversatie die iederen motorrijder wel een paar keer voert..
eergisteren nog op café, een vrouw die mij DE vraag stelde "en met wat voor moto rijdt ge dan?"
een FZ6..
die blik he..
maar dan 'zx6-r'
dan wordt het stil.....??
'euhm...ne ninja?'
'aaaaah ne ninja...zegt dat dan van de eerste keer héé '
Comment
-
'k heb vandaag die XJ6 meegekregen als vervangmoto en 'k vind da echt een leuk ding
't voelt enorm licht aan en is zeer wendbaar
't is wel opvallend dat er op de FZ6 standaard 180/55 bandenmaat ligt terwijl er op de XJ een 160/?? oplicht. veel smaller bandje dus op eigelijk dezelfde motor (qua blok toch). alhoewel, 'tzelfde blok, de FZ gaat tot 14.500 toeren terwijl het bij de XJ al stopt op 11.500.. dus toch een andere configuratie.. k had ook 't gevoel dat je bij de XJ veel sneller aan je vermogen zit.. wat wel logisch is wrs gezien het lager max. toerental..
morgen ga'k er nog een tourtje mee doen voor ik ze ga terugbrengen
foto's volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenGe moet dan eens 6 jaar in een moto winkel werken.... De domste opmerkingen en strafste verhalen komen echt wel van de motorrijders zelf. Ge houdt het soms echt ni voor mogelijk.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWij willen quotes
Een rijk en zeer traditioneel zwart gezin komt langs voor het kopen van een cross helm voor zoon lief die nog in de brousse zit en daar een cross moto heeft.
Na lang kiezen valt de keuze op een Airoh van een 159 euro.
Aan de kassa gekomen wordt de helm mooi ingepakt en betaald. Na de betaling doet vader lief de verpakking open, neemt de helm ter hand en knalt hem keihard tegen de grond waarna hij zegt : "Voila zie! hij is gerodeerd!"Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
- "Dag meneer, ik heb hier zo nen shoei gekocht, maar die dampt wel nog steeds aan, ook al ebde gij gezegd dat da ni meer aan zou dampen met dat dubbel vizier"
- eum meneer... da geel plastiek folietje waar je amper door kunt zien, da moogde der aftrekken, das verpakking...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEentje da ik nooit ga vergeten van bij mijn collega...
Een rijk en zeer traditioneel zwart gezin komt langs voor het kopen van een cross helm voor zoon lief die nog in de brousse zit en daar een cross moto heeft.
Na lang kiezen valt de keuze op een Airoh van een 159 euro.
Aan de kassa gekomen wordt de helm mooi ingepakt en betaald. Na de betaling doet vader lief de verpakking open, neemt de helm ter hand en knalt hem keihard tegen de grond waarna hij zegt : "Voila zie! hij is gerodeerd!"Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten- "Dag meneer, ik heb hier zo nen shoei gekocht, maar die dampt wel nog steeds aan, ook al ebde gij gezegd dat da ni meer aan zou dampen met dat dubbel vizier"
- eum meneer... da geel plastiek folietje waar je amper door kunt zien, da moogde der aftrekken, das verpakking...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenAls verkoper moet je altijd serieus blijven hé Maak dat hier ook genoeg mee in de winkel. En het kan soms verdomd lastig zijn
"Ooh, da hebde eigenlijk ni nodig ze, da kan alleen maar kapot gaan. En een moederbord? Gooi dat er ook maar uit"
Comment
-
Soms is het ook leuk. De jonge knappe dames kwamen meestal bij mij te recht (mijn mannelijke collega was er nooit echt happig naar, mijn vrouwelijke collega te klein waardoor de meeste klanten haar letterlijk over het hoofd zagen). En het was vaak heel erg warm in de winkel, zeker boven...
Een écht knappe dame kwam binnen en wou lederen outfit.
- "Miauwkes!" Zo dacht ik.
Na paar jaar kunde wel direct zien waar ze super mee zal staan en wat de juiste maten zijn. Dus direct de juiste maten gegeven en madam gaat pashokje in, maar ja, leer moet zeker als het nieuw is écht perfect aansluiten.
Terwijl ze past laat ze het gordijn van het pashokje half open en blijft ze vrolijk babbelen.
Dan moede natuurlijk al vree uw best doen om ni kloef in haar decolté te kijken terwijl ze haar bukt. Dus, beleefd en vroom als ik ben blijf ik mooi in haar ogen kijken terwijl ze haar broek laat zakken waarop het mij plots opvalt dat achteraan het pashokje een menshoge spiegel staat
Plots wordt ik niet alleen door 2 knallers van ogen aangekeken, maar ook door een wilde boezem en een strakke derriere die subtiel door een al even strakke string wordt doorklieft.
*slik, blijven babbelen, nix laten merken*
Uiteindelijk verdwenen de ronde borsten in een prachtig bijhorend vestje. Trots op perfect uitgekozen uitfit glunder ik.
-"kan je beide delen aan elkaar ritsen?"
-ja hoor mevrouw, beide zijn voorzien van een rits
-"o, fijn! Kan je me daarbij even helpen?"
-eum... ja?
Aangezien ze de dame in kwestie kleiner was dan mij én goed voorzien van oren en poten, was dat toch niet zo evident...
Indien ik recht zou blijven staan om ze te helpen, dan moest ik me vooroverbuigen en zouden we praktisch elkaar omhelzen waarbij ik mezelf tegen haar boezem zou moeten drukken.
Dan maar optie b, door de knieeën en met uitzicht op haar strakke buik breng ik het begin van beide ritsen naar elkaar toe.
-"wacht, ik zal draaien, das makkelijker voor jou"
-slik
Ze begin te draaien. Haar strakke buik maakt plaats voor een sierlijke dij gevolgd door een kont zo strak dat ik ervan overtuigd ben dat ze er een walnoot mee kan kraken. Ze draait rustig door en ik doe heel hard men best niet van dit tafereel te genieten.
-"Amai, ik krijg warm van dat passen"
-u niet alleen mevrouw u niet alleen.
Na de hele uitleg waar het pak zeer goed aan moet sluiten en waar het anders los zou komen te zitten beslist ze dat het volledig aan haar verwachtingen voldoet en begint zich terug uit te kleden.
Nog steeds professioneel antwoord ik daarop : Fantastisch, dan laat ik u rustig omkleden.
Nog geen 30 seconden laten hoor ik
-" eum meneer"
-ja?
-"ik heb een probleempje...tis nogal genant..."
- oei, ik luister
-"door de hitte geraak ik niet meer uit die leren broek, zou u even kunnen helpen?"
- MIEPOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenSoms is het ook leuk. De jonge knappe dames kwamen meestal bij mij te recht (mijn mannelijke collega was er nooit echt happig naar, mijn vrouwelijke collega te klein waardoor de meeste klanten haar letterlijk over het hoofd zagen). En het was vaak heel erg warm in de winkel, zeker boven...
Een écht knappe dame kwam binnen en wou lederen outfit.
- "Miauwkes!" Zo dacht ik.
Na paar jaar kunde wel direct zien waar ze super mee zal staan en wat de juiste maten zijn. Dus direct de juiste maten gegeven en madam gaat pashokje in, maar ja, leer moet zeker als het nieuw is écht perfect aansluiten.
Terwijl ze past laat ze het gordijn van het pashokje half open en blijft ze vrolijk babbelen.
Dan moede natuurlijk al vree uw best doen om ni kloef in haar decolté te kijken terwijl ze haar bukt. Dus, beleefd en vroom als ik ben blijf ik mooi in haar ogen kijken terwijl ze haar broek laat zakken waarop het mij plots opvalt dat achteraan het pashokje een menshoge spiegel staat
Plots wordt ik niet alleen door 2 knallers van ogen aangekeken, maar ook door een wilde boezem en een strakke derriere die subtiel door een al even strakke string wordt doorklieft.
*slik, blijven babbelen, nix laten merken*
Uiteindelijk verdwenen de ronde borsten in een prachtig bijhorend vestje. Trots op perfect uitgekozen uitfit glunder ik.
-"kan je beide delen aan elkaar ritsen?"
-ja hoor mevrouw, beide zijn voorzien van een rits
-"o, fijn! Kan je me daarbij even helpen?"
-eum... ja?
Aangezien ze de dame in kwestie kleiner was dan mij én goed voorzien van oren en poten, was dat toch niet zo evident...
Indien ik recht zou blijven staan om ze te helpen, dan moest ik me vooroverbuigen en zouden we praktisch elkaar omhelzen waarbij ik mezelf tegen haar boezem zou moeten drukken.
Dan maar optie b, door de knieeën en met uitzicht op haar strakke buik breng ik het begin van beide ritsen naar elkaar toe.
-"wacht, ik zal draaien, das makkelijker voor jou"
-slik
Ze begin te draaien. Haar strakke buik maakt plaats voor een sierlijke dij gevolgd door een kont zo strak dat ik ervan overtuigd ben dat ze er een walnoot mee kan kraken. Ze draait rustig door en ik doe heel hard men best niet van dit tafereel te genieten.
-"Amai, ik krijg warm van dat passen"
-u niet alleen mevrouw u niet alleen.
Na de hele uitleg waar het pak zeer goed aan moet sluiten en waar het anders los zou komen te zitten beslist ze dat het volledig aan haar verwachtingen voldoet en begint zich terug uit te kleden.
Nog steeds professioneel antwoord ik daarop : Fantastisch, dan laat ik u rustig omkleden.
Nog geen 30 seconden laten hoor ik
-" eum meneer"
-ja?
-"ik heb een probleempje...tis nogal genant..."
- oei, ik luister
-"door de hitte geraak ik niet meer uit die leren broek, zou u even kunnen helpen?"
- MIEP
Aan het beste stuk stopt zijn verhaal natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenAan het beste stuk stopt zijn verhaal natuurlijk
Daten mocht, maar moest het binnen de perken houden en enkel op voorwaarde dat ze achteraf bleven terug komenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenAan het beste stuk stopt zijn verhaal natuurlijk
zalig...
Comment
Comment