Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBR125 kosten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CBR125 kosten

Het idee speelt al enkele dagen in mijn hoofd om in de nabije toekomst een CBR125 aan te schaffen. puur als vrijetijdsbesteding maar ik heb geen idee wat me dat jaarlijks kost om in het verkeer te houden.

daarom had ik graag een overzichtje gehad met taksen, belasting, onderhoud, verbruik per jaar.

groeten, Michael

Op mijn CB250 heb ik enkel 61€ inschrijving moeten betalen. Geen jaarlijkse rijtaksen

Qua verbruik zal dat ook laag liggen, ik verbruikte 3-4 l/100km daarmee..

Qua onderhoud heb ik geen idee, maar ik vermoed dat dat ook geen al te grote kost zal zijn.
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
      Geen jaarlijkse rijtaksen
      en bij u huidige? daar moet ik 49€ betalen per jaar.
      BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Het idee speelt al enkele dagen in mijn hoofd om in de nabije toekomst een CBR125 aan te schaffen. puur als vrijetijdsbesteding maar ik heb geen idee wat me dat jaarlijks kost om in het verkeer te houden.

daarom had ik graag een overzichtje gehad met taksen, belasting, onderhoud, verbruik per jaar.

groeten, Michael
        Pas daar maar mee op en denk nog eens goed na, want de rest van't forum lacht u uit hoor !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
          en bij u huidige? daar moet ik 49€ betalen per jaar.
          Er is hier nog niks toegekomen met de post, dus voorlopig gratis
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
            Pas daar maar mee op en denk nog eens goed na, want de rest van't forum lacht u uit hoor !

doen ze nu al met mn frans krel

het idee is er gekomen omdat het nog vrij lang gaat duren voordat ik mij een e30 kan aanschaffen en in het verkeer houden. na mijn studies dus en ik heb nog 4 jaar te gaan..
            aankoop zou geen probleem zijn maar al de rest wat er bij komt kijken is onbetaalbaar
            daarom dus die CBR.
            ik zou wel nog een rijbewijs A moeten gaan halen ook

Comment

het idee is er gekomen omdat het nog vrij lang gaat duren voordat ik mij een e30 kan aanschaffen en in het verkeer houden. na mijn studies dus en ik heb nog 4 jaar te gaan..
              aankoop zou geen probleem zijn maar al de rest wat er bij komt kijken is onbetaalbaar
              daarom dus die CBR.
              Waarom CBR 125cc mag gereden worden met een B-rijbewijs, als jeje rijbewijs al 2j hebt tenminste...
              BMW 118D E87 M-pack

Comment

21 maart 2010 pas
                maar aangezien ik geen enkele ervaring op een moto of scooter heb lijkt het me toch het beste om de verplichte 6u les te volgen.

nu eerste voorwaarde is dat ik deftig vakantiewerk vind en dat mijn ouders akkoord gaan. vooral dat laatste *zucht*

Comment

daarom dus die CBR.
                  Is dat dan zo duur om nen e30 in't verkeer te brengen? Ik ben zelf eens aan't rondkijken om iets leuks te kopen, vandaar

Comment

21 maart 2010 pas
                    maar aangezien ik geen enkele ervaring op een moto of scooter heb lijkt het me toch het beste om de verplichte 6u les te volgen.

nu eerste voorwaarde is dat ik deftig vakantiewerk vind en dat mijn ouders akkoord gaan. vooral dat laatste *zucht*
                    ja is redelijk prijzig als student en wss ook geen recht op opleidingscheque's?

Nuja dan maar 6u volle pot eh
                    BMW 118D E87 M-pack

Comment

Is dat dan zo duur om nen e30 in't verkeer te brengen? Ik ben zelf eens aan't rondkijken om iets leuks te kopen, vandaar
                      ik wil zeker een 325i, een 320i is trager dan mijn megane dus das een no go.
                      taks is 450€. verzekering *slik*
                      en als er veel mee gereden word is 14l/100km ook niet ideaal.

Comment

ik wil zeker een 325i, een 320i is trager dan mijn megane dus das een no go.
                        taks is 450€. verzekering *slik*
                        en als er veel mee gereden word is 14l/100km ook niet ideaal.
                        Ik heb mijn verzekering eens laten uitrekenen voor nen 318 automaat cab en zat een een kleine 800 euro. Als ge dan inderdaad spreekt van: "ik wil ne 6 cylinder", tsja...

Comment

Ik heb mijn verzekering eens laten uitrekenen voor nen 318 automaat cab en zat een een kleine 800 euro. Als ge dan inderdaad spreekt van: "ik wil ne 6 cylinder", tsja...
                          Ik zou die verzekering nog eens laten herberekenen...

Comment

die gaat alleen maar hoger zijn dan
                            voor een cabrio vind ik dat als jongegast een zeer nette prijs

Comment

Working...
                            X