Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
brrr, half gekuipt vind ik nie mooi.
als het is om op circuit te rijden: halve of volledige kuip er direct vanpakken en kijken voor een volledige kuip in glasvezel/kevlar
brrr, half gekuipt vind ik nie mooi.
als het is om op circuit te rijden: halve of volledige kuip er direct vanpakken en kijken voor een volledige kuip in glasvezel/kevlar
Nope, er is nog niks getekend. Maar dat kan snel gaan. Maar voor er iets getekend wordt zal mijn madam er toch ook nog eens mee moeten kunnen hebben test rijden.
Nope, er is nog niks getekend. Maar dat kan snel gaan. Maar voor er iets getekend wordt zal mijn madam er toch ook nog eens mee moeten kunnen hebben test rijden.
Oei zou dat wel goed aflopen? (Lees: testrijden als passagier )
Neen de madam zal rijden. Die blijft nog liever thuis dan passagier te zijn op de moto. Ze rijdt zelf of ze rijdt niet. Vandaar dat een zitje achteraan op de RR voor ons totaal overbodig is.
Neen de madam zal rijden. Die blijft nog liever thuis dan passagier te zijn op de moto. Ze rijdt zelf of ze rijdt niet. Vandaar dat een zitje achteraan op de RR voor ons totaal overbodig is.
Kreeg vandaag bericht van BMW dat m'n S1000RR was binnengekomen
Kost wel iets, xxx euro, maar kwaliteit is zeer goed.
Volledig uit metaal en erg goed afgewerkt, werkende metalen schokdermper, werkende kettingset, metalen remschijven, sleutel + reserve sleutel in contact enz enz.
Heb vele plastic modellekes staan, maar dit is echt wel een klasse apart.
Lol, da's de moto van Vick De Cooremeter (zit ook in het Trackdays.be team).
Daar is niet echt veel meer standaard aan zenne
Ze hebben het snelwisselsysteem zelf ontworpen.
Over 14 dagen voel ik zijn moto'ke eens aan de tand, 'k vrees dat ik er dan ook een ga willen
Comment