Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw S 1000 RR

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind hem nog wel mooi in dat zwart...

De prijs zal wel navenant zijn zeker ??

Ik zou er toch graag eens willen mee rijden eigenlijk

Maar uiteindelijk zou mijn hart toch voor een Duc of een Agusta gaan vrees ik
    Last edited by ; 12/05/2009, 19:52.

Comment

Ik vind 'm ook niet mis.
      Problemen waarmee deze moto zal te kampen krijgen :

1. z'n prijs
      2. de vooroordelen (zie al hierboven)

't is sowieso mijn soort moto's niet, maar voor een bmw mag hij er wezen ;-)
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Ik las ergens dat hij relatief voordelig geprijsd zou worden, althans vergeleken met z'n Europese concurrenten.

Comment

Ik zie een concurrent voor de RSV4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Die koplampen zijn ronduit afgrijselijk. Ze hadden van mij eender welke van de 2 mogen kiezen, maar dit lijkt wel een grap. Verder vind ik het design best mooi, alleen erg wennen voor een bmw, wat een beetje jammer is. Ik had het nog wel mooi gevonden als ze in deze klasse ook een onderscheidende bmw look hadden. De specs zijn wel nice.

En er zijn wel mooie supersports, maar ge moet er van houden:

wow die laatste is echt zoooooo knap? zalig...zou ik ook wel willen

en de 1000 rr in racetrim is echt bangelijk lekker spijtig van die twee verschillende voorlichten. Het lijkt precies of er twee kampen waren in het designcenter. Eentje voor de ronde lichten en het andere voor de iets uitgerokken trapezium vormige lichten en dat ze dan uiteindelijk maar de gulden middenweg gekozen hebben

ben wel benieuwd naar de prijs, ik denk dat die toch wel rond de 15000 à 16000 euro zal circuleren
            1978 BMW E21 323i
            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

zo on-bmw, knap gelijnd, slank, .......tot ik de voorkant zag.
              wimoptiek.be op

Comment

De artikels over deze machine eindelijk in de vlaamse pers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                  woehoee ik zat juist met de prijsschatting ik vind het nog redelijk voor een 1000cc waarvan er waarschijnlijk niet te veel op de markt komen en waar er toch verschillende duurdere componenten opzitten dan bij de Jappen

en inderdaad nu valt het op dat het kuipwerk ook verschillend is aan beide zijden, dat verklaart dus die verschillende koplampen design
                  1978 BMW E21 323i

Comment

Prijs valt al bij al nog mee in zijn klasse. Vermoedelijk zijn de japs goedkoper ( kortingen,...) Indien op een deftige manier een testrit mogelijk is zal deze zeker gebeuren.

eerste testen zijn positief.

Comment

titel aangepast, 't is een 1000 cc'er ipv 1100.

Positieve commentaren in motorwereld artikel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                        titel aangepast, 't is een 1000 cc'er ipv 1100.

Positieve commentaren in motorwereld artikel.
                        vandaag Renaud Amand van Motorrijder bij BMW Bornem zou hij eens langsgegaan zijn om een 1000rr mee te vragen om te testen?
                        1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                          vandaag Renaud Amand van Motorrijder bij BMW Bornem zou hij eens langsgegaan zijn om een 1000rr mee te vragen om te testen?
                          wordt pas in september op de markt gegooid las in ik de laatste MR... Of ik las verkeerd...
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            wordt pas in september op de markt gegooid las in ik de laatste MR... Of ik las verkeerd...
                            geen idee, heb sinds maart of april geen MR meer gekocht

ik weet wel dat de dag ervoor de s1000rr in de receptie/hal stond dus wie weet en hij was met een bestelwagen gekomen
                            1978 BMW E21 323i

Comment

nog niet de laatste MR gekocht... de laatste die ik heb is met de testjes bmw gs1200, moto guzzi granpasso, ducati multistrada, ...

wat is die ducati spuuglelijk. allé .. de voorkant toch

Persoonlijk vind ik de bmw S1000RR geil!!! zou ik kunnen.. direct een testritje mee willen doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Alle racemotoren (of hun baanzusjes) zijn lelijk. Op misschien de Ducati 916 na.

Anyway, ik vind 'm dus ook retelelijk. Maar ik vind al zo'n type motoren retelelijk.
                                Ben er ook niet zo zot van.

Wat net fascinerend is aan de Ducati 916/748/996/998 serie, is dat het model onveranderd is gebleven sinds 1994.

Weet je hoe een Yamaha supersport motor er toen uitzag?

POINK!

Even vergelijken....

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Bij zo'n motoren gaat 't 'm niet om de looks, zo'n ding is puur form follows function.
                                Ik heb de mijne (vooral) voor de looks gekocht...mijn rijkwaliteiten reiken niet tot aan de grenzen van de machine.

Comment

Welkom op onze pagina Auto’s & motors! Liefhebbers van auto’s en motoren opgelet! Op deze pagina vind je alles wat je wilt weten over je favoriete vervoersmiddelen. Van nieuws over de nieuwste modellen tot reviews van de laatste tests, je vindt het hier allemaal. Of je nu een liefhebber bent van klassieke auto’s, sportwagens of motoren, op onze pagina vind je altijd iets dat je interesseert. We schrijven in een toegankelijke taal, zodat iedereen onze artikelen kan begrijpen. We gebruiken ook veel foto’s en video’s om onze artikelen te verduidelijken. Dus of je nu een beginnende auto- of motorliefhebber bent, of een ervaren kenner, op onze pagina vind je alles wat je nodig hebt. Laat je inspireren door onze artikelen en ontdek de wereld van auto’s en motoren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten
                                    nog niet de laatste MR gekocht... de laatste die ik heb is met de testjes bmw gs1200, moto guzzi granpasso, ducati multistrada, ...

wat is die ducati spuuglelijk. allé .. de voorkant toch

Persoonlijk vind ik de bmw S1000RR geil!!! zou ik kunnen.. direct een testritje mee willen doen

Comment

'k Denk dat ik er eentje ga kopen...

Exit 7 en met die 1000RR verlies ik niet teveel pk's in verhouding met die 7

Plus dat ding rijdt zo smooth onderin dat er ook heel eenvoudig normaal en schakellui met te rijden valt.
                                      Last edited by Alfa-Beemer; 26/03/2012, 14:03.
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Ja, koop er ééntje

Dus al met een 1000 RR gereden ? Had hij quickshifter ?

Comment

Nope,

Testrit is voor binnenkort.
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X