Mijn vorige buurmadam had voor haar CBR600RR en SV650S een Mito 125. ondertussen rijdt ze Fazer dacht ik vernomen te hebben...
Ze heeft altijd spijt gehad dat die weg was, want ze reed daar heel erg graag mee. Mito was wel een RAMP voor de polsen.
Het enige wat ik ook nog weet is dat ze heel erg lang heeft moeten wachten op kuipdelen. Maar ja, Cagiva was in die periode failliet... Kan er ook mee te maken hebben, daarom dat ik mij liever niet over zo dingen uitspreek.
Aprilia was ook een ramp voor onderdelen van te verkrijgen in de periode dat ze bankroet waren, maar eens erna was alles weer in orde.
Cagiva zit trouwens in dezelfde groep als MV, Vespa,.... En van die merken hoor ik weinig slechts...
eigenlijk heeft het echt geen zin dadde over zo dingen mijn mening vraagt hoor. Tenslotte geef ik toch maar een 2 slachtig antwoord waar dadde nix mee opschiet
Nen Italiaan is en blijft nu eenmaal nen Italiaan. En dan moede voor uzelf afwegen of de extra passie en plezier de eventuele problemen waard zijn.
Anderzijds wil ik nog zo mijn best doen, maar enthousiast worden over nen CBR 125 zal mij nooit lukken. Maar ik wil ook geen stenen voor Jozzeh zijn voeten gooien en tevens ist gewoon een feit dat die CBR'kes super eenvoudige en laagperformante techniek bezitten waardoor daar ni veel aan kan komen en ze degelijker zijn.
Ze heeft altijd spijt gehad dat die weg was, want ze reed daar heel erg graag mee. Mito was wel een RAMP voor de polsen.
Het enige wat ik ook nog weet is dat ze heel erg lang heeft moeten wachten op kuipdelen. Maar ja, Cagiva was in die periode failliet... Kan er ook mee te maken hebben, daarom dat ik mij liever niet over zo dingen uitspreek.
Aprilia was ook een ramp voor onderdelen van te verkrijgen in de periode dat ze bankroet waren, maar eens erna was alles weer in orde.
Cagiva zit trouwens in dezelfde groep als MV, Vespa,.... En van die merken hoor ik weinig slechts...
eigenlijk heeft het echt geen zin dadde over zo dingen mijn mening vraagt hoor. Tenslotte geef ik toch maar een 2 slachtig antwoord waar dadde nix mee opschiet
Nen Italiaan is en blijft nu eenmaal nen Italiaan. En dan moede voor uzelf afwegen of de extra passie en plezier de eventuele problemen waard zijn.
Anderzijds wil ik nog zo mijn best doen, maar enthousiast worden over nen CBR 125 zal mij nooit lukken. Maar ik wil ook geen stenen voor Jozzeh zijn voeten gooien en tevens ist gewoon een feit dat die CBR'kes super eenvoudige en laagperformante techniek bezitten waardoor daar ni veel aan kan komen en ze degelijker zijn.
Comment