Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzekering

Hey mensen ik heb ff een vraagje, wat is de beste verzekeringsmaatschappij?

Oorspronkelijk geplaatst door EduardStegeman Bekijk Berichten
    Hey mensen ik heb ff een vraagje, wat is de beste verzekeringsmaatschappij?
    De gene die een lagere prijs geeft voor hetzelfde pakket en service van een andere.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Correct !

Comment

Ik heb het al heel veel gezegd, maar nog 1 keer "Le doux en Mortelsmans"
        Ik ben heel gelukkig met de prijs en service, voor mijn R6 betaal ik 210€/jaar
        Mijn tweelingbroer met een Lotus Elise S '08 betaald ook vre weinig(full omnium), weet ni meer exact wat, maar kem nog ne maat van vooraan 20 met een S2000 '01 die 1900€ neer legt voor een full omnium. -- > bij andere verzekeraars wilden ze zelfs geen cijfer geven

Naart schijnt is er nog iemand die nog goedkoper is, ben zijn naam even kwijt, maar die heeft niet meer teruggebeld dus zijn wij bij lD&M gebleven.

Comment

Vind het moeilijk om verzekeringsmaatschapijen onderling te vergelijken.
          Die premie alleen zegt niet alles.
          De aap komt pas uit de mouw als ge ze nodig hebt hé.

Ben zelf verzekerd bij Ethias, betaal 245 euro voor ne 1150GS.
          Maar nog niet nodig gehad.

Comment

Wij hebben bij lD&M al 2 per totals gehad, 1 auto en 1 moto (geen enkel in fout) en veel vandalisme met de Lotus.
            Bij de auto was het heel vlug afgehandeld, voor de moto wacht ik nog voor een deel van het geld, al bijna 2 maand maar de verzekering van de andere kan niet volgen dus ik moet wachten tot zij klaar zijn.
            Normaal is er een akkoord tussen de verzekeraars dat ze in dat geval automatisch uitbetalen aan degene die niet in fout was maar omdat hier 3 voertuigen bij betrokken waren geld die regeling niet dus moet ik dachten.

Maar ze doen dus nooit moeilijk, ben er heel blij mee

Comment

Ik ben namelijk wa aant rondhoren wat waar hoeveel kost en kom meestal rond de 400 tot 600€ uit, en dat voor een 600cc op mijn eigen naam als enige vervoer.Mijn leeftijd is natuurlijk ook niet echt voordelig (22j). Die prijzen van 200 à 300€ is waarschijnlijk omdat er ook een auto verzekerd is bij dezelfde maatschappij.

Comment

Ik ben namelijk wa aant rondhoren wat waar hoeveel kost en kom meestal rond de 400 tot 600€ uit, en dat voor een 600cc op mijn eigen naam als enige vervoer.Mijn leeftijd is natuurlijk ook niet echt voordelig (22j). Die prijzen van 200 à 300€ is waarschijnlijk omdat er ook een auto verzekerd is bij dezelfde maatschappij.

Ikzelf ben 23, de verzekering staat op naam van mijn pa met mij als voornaamste bestuurder en ik ben het levende bewijs dat het geen enkel probleem geeft. de vorige autowas ook zo verzekerd en mijn broer woont niet thuis. zelfs dat was geen probleem.

Comment

Dito hier.
                  Auto staat op de zaak, dus moto voorlopig allen in mijnen privé. Betaal nu een 460 euro bij KBC, maar daar moet wel nog wa af kunnen. Auto is via Speyer (ook een echte aanrader) bij Fortis. Daar betaal ik 700 voor, wat gezien mijn leeftijd en het feit dat het een 2.5 nafte is met 163pk toch wel zéér deftig is. Mijn zus (29) betaalt voor haar Laguna 2.0T 170pk in kleine omnium zelf nog ietsje minder dan mij. Bovendien is dienen mens die altijd bij ons komt fenomenaal.

Toen ik mijn BMW kocht ben ik die op mijn privé platen gaan halen. Eens hij voor de deur stond belde ik naar de verzekering. 2.5u later waren alle papieren in orde en was hij hier al met de nummerplaat. Bij mijn zus vant zelfde. Das pas service.
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik heb voor mijn moto al altijd iets tussen 350-400 betaald (wel steeds met auto erbij). Is via Opel Verzekeringen (wat AXA is). Dit jaar schakel ik over naar fortis en daar zou het nog eens wat goedkoper zijn. Als heeft dit meer te maken met het feit dat ik daar wat verzekeringen van de zaak heb lopen. Door beroepsgebruik krijg ik wel BM+3

Goedkoopste blijft zowieso altijd koppelen aan een auto omdat het dan meestal 35-50% van de polis is voor je moto.

@ wsam bedankt voor de tip. daar ook eens luisteren, want huidige verzekering doet moeilijk om de speedster op (mini)omnium te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                      Ik heb voor mijn moto al altijd iets tussen 350-400 betaald (wel steeds met auto erbij). Is via Opel Verzekeringen (wat AXA is). Dit jaar schakel ik over naar fortis en daar zou het nog eens wat goedkoper zijn. Als heeft dit meer te maken met het feit dat ik daar wat verzekeringen van de zaak heb lopen. Door beroepsgebruik krijg ik wel BM+3
                      Toen wij zijn overgeschakeld op de zaak met alle voertuigen hebben wij geen +3 gekregen hoor

Comment

Ik heb BM 0 gekregen toen ik daar ben begonnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Toen wij zijn overgeschakeld op de zaak met alle voertuigen hebben wij geen +3 gekregen hoor
                          Nee? Pff hier was het "Beroepsgebruik, aja das +3 hé"

Comment

Die prijzen van 200 à 300€ is waarschijnlijk omdat er ook een auto verzekerd is bij dezelfde maatschappij.
                            Yep, heb daar al m'n verzekeringen lopen,
                            bij een gezegende leeftijd van 43...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                              Nee? Pff hier was het "Beroepsgebruik, aja das +3 hé"
                              Uw makelaar heeft correct gehandeld.

Die van ir-fuel zal dat per toeval vergeten zijn

Comment

De maatschappijen geven inderdaad korting a rato van 60%-65%-70% in combinatie met
                                een personenauto.
                                Maar voor de jongere bestuurders < 25jaar zijn ze daar niet zo happig op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                  Ik heb BM 0 gekregen toen ik daar ben begonnen
                                  Als dit zo tekstueel in het contract staat dat gij als bestuurder BM 0 hebt , dan zijde ne crack

Comment

Working...
                                  X