Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik blijf da veel te veel vinden voor nen bandit 600...
Bij normaal verbruik mag dat echt niet boven de 5.8 gaan.
Ooit eens een bakje leeg gereden op de snelweg met de gas praktisch constant tegen de stuit (200-230 all the way) en zat toen aan 8 liter. Op circuit was het maar een 7 tal...
Dus ofwel rijde gij veel te hard, ofwel is er iets mis met de afstelling van uw bandit. Of ge hebt een mede huisbewoner met een brommerke/jerrycan en een darmpje
De volgende tank ga ik eens proberen rustig ermee te rijden en zien wat dat opbrengt (proberen hé..)
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Ik negeer geen borden met een andreaskruis aan 80 km/h terwijl je niet ziet wat er van rechts komt (huis, bomen), ik ben mijn leven nog niet beu en ik hoef daarvoor geen enkele liters meer te verbruiken omdat dat iets zou betekenen
Ik hoef ook geen bocht in te duiken waarbij er steentjes en zand op de grond liggen, waarbij er ontzettend veel fietsers en kindjes op de weg rijden.
Als je veel wil verbruiken moet je geen rekening houden met een groep en ergens anders gaan gas geven. In Antwerpen doen ze dat blijkbaar graag.
En ja, ik rij niet zo vlot als sommige anderen, ik heb nog maar enkele maanden ervaring met een motorfiets. Hoef ik mij daarvoor te schamen of mij geen motard te voelen? Ik dacht het niet.
Zo'n uitspraken, al kan het dan al lachend gezegd worden, maakt dat mensen zo'n ritten niet meer willen doen.
Ik heb een dochter, ik heb een leven, waarbij ik graag nog 's avonds thuis kom. Voor mij hoeft het niet om "snel" te zijn. Wat niet wegneemt dat ik ook graag op een vlotte manier bochten wil nemen. Ik ben jaloers op dat vlak van sommige mensen hier.
Maar oefening baart kunst zeggen ze altijd.
Comment