Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat verbruikt je motor??
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenmomenteel verbruikt de mijne 0 liter...
eigenlijk is da niet leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenNEE !
Ik sta soms 15 minuten in de garage, te staren...
Efkes mijn hand op de gashendel, even wrijven over de tank, het zadel...
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJij ook??
Ik doe dat dus ook he.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar wel goedkoop...!
ik hoop nu wel dat de batterij het nog volhoudt. Hij staat al van half november stil...Normaal gezien heb ik nooit problemen met de batterij maar toch ... Laatste keer dat ik ermee had gereden startte hij ook al moeizaam en toen had ik ook al twee weken niet gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenGulder bendeke freaks !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenge gaat mij nu nie zeggen dat jij dat niet stillekes mompelt of toch tenminste in uw eigen zegt tegen uwe Duc?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenik heb dat vandaag nog gedaan en dan zo stillekes zeggen..."binnenkort is het terug zover mijn "
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenbwa nu is er nog een andere kost bijgekomen
ik hoop nu wel dat de batterij het nog volhoudt. Hij staat al van half november stil...Normaal gezien heb ik nooit problemen met de batterij maar toch ... Laatste keer dat ik ermee had gereden startte hij ook al moeizaam en toen had ik ook al twee weken niet gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenGe wilt het niet weten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Een druppellader is handig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk BerichtenMijn pa de zijne startte zonder problemen na twee à drie maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's best mogelijk, maar gezond is het niet voor de levensduur van een batterij.
en toen werd ik wakker....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenik hou een moto dan ook maar twee jaar bij om dan in te ruilen voor een nieuw model
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenen toen werd ik wakker....
Comment
-
het is bijna 2010 ... ne mens mag eens onnozel doen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenhet is bijna 2010 ... ne mens mag eens onnozel doen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenWat staat er op je verlanglijstje voor een nieuwe motor ?
ooh en die heb ik juist in de garage staan...dat spaart al een aankoop uit
nee ik hoop gewoon opnieuw een seizoen te kunnen maken als dit jaar met geen valpartijen, leuke ritten (de ene al wat langer dan de andere ) en weinig kosten! En hopelijk komt er dit jaar nog een circuitdagje bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
nee ik hoop gewoon opnieuw een seizoen te kunnen maken als dit jaar met geen valpartijen, leuke ritten (de ene al wat langer dan de andere )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe Voerstreek? Was dat lang genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendat was één van de langste en zaligste (en achteraf pijnlijkste ) ritten die ik al gedaan heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk vond alleen die wegen wat tegenvallen. Al die slechte asfalt, de Buell is daar duidelijk niet voor gemaakt, zo hard schokken man. Geef mij maar 'biljartlakenasfalt'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenja dan moeten we naar Duitsland trekken, daar ligt het iets beter denk ik?
Comment
Comment