Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat verbruikt je motor??
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenDan scheelt er aan mijn bandit ook iets, ik verbruik ook 6,5LOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenik heb 58.734 km met da blok rond gereden en op straat kwam ik nooit aan zo een verbruik, tenzij ik ging gaan klaverblad racen.... Mijnen maat met zijnen bandit 600 verbruikte steeds 0.2 - 0.3 minder dan mij.
vind ik dit erg? neen integendeel, en het zal er niet op beteren met sportuitlaat enzBMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenik blijf da veel te veel vinden voor nen bandit 600...
Bij normaal verbruik mag dat echt niet boven de 5.8 gaan.
Ooit eens een bakje leeg gereden op de snelweg met de gas praktisch constant tegen de stuit (200-230 all the way) en zat toen aan 8 liter. Op circuit was het maar een 7 tal...
Dus ofwel rijde gij veel te hard, ofwel is er iets mis met de afstelling van uw bandit. Of ge hebt een mede huisbewoner met een brommerke/jerrycan en een darmpje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten4.7 l/100km als ik me aan de snelheidslimieten hou op secundaire banen (70-90)
sportief en rustig moet ik nog eens rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEigenlijk is dat vrij veel hé? Als je bekijkt dat mijne moto bijvoorbeeld 24 keer zoveel cc's als den uwe heeft en maar ne liter meer verbruikt.Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenJep, das enorm veel.. Maarja niets aan te doen hé
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenJa, maar aan de andere kant: je rijdt daar natuurlijk bijna constant aan 90-100 % van het vermogen mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thebeast Bekijk BerichtenEum wa is dat ??? snelheidslimieten.....Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDat zijn zo van die borden die je langs de kant van de weg ziet
Dat is een maximum snelheid die je op een bepaalde weg mag rijden. Dat wordt aangegeven met borden langs de baan, die borden noemen ze verkeersborden. Als je bijvoorbeeld een wit rond verkeersbord ziet met opschrift '70' en een rode rand eromheen. Dan betekent dat, dat de snelheidslimiet daar 70 km/h is. Rij je bijvoorbeeld 71, dan ben je in overtreding, want dan overschreid je de snelheidslimiet.
Weet je nu wat het is?
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zal nog even een extra verduidelijking toevoegen voor ons 'beest'.
Dat is een maximum snelheid die je op een bepaalde weg mag rijden. Dat wordt aangegeven met borden langs de baan, die borden noemen ze verkeersborden. Als je bijvoorbeeld een wit rond verkeersbord ziet met opschrift '70' en een rode rand eromheen. Dan betekent dat, dat de snelheidslimiet daar 70 km/h is. Rij je bijvoorbeeld 71, dan ben je in overtreding, want dan overschreid je de snelheidslimiet.
Weet je nu wat het is?
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Comment
-
Ik verbruik met mijn Hornet met 599cc ongeveer 8l/100km
Ik heb geen idee hoe de "instellingen" zijn, heb zelf geen idee wat "rijk ingesteld staan" wil zeggen
Maar kweet wel dat ik er heel sportief mee rij en het zijn ook veel korte afstanden.
Die keer dat we Motor For Life redenen hebben, had ik een verbruik van 6.5l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Konrad1 Bekijk Berichten(ex) Fazer 600
had een tank van maar liefst 22 liter
echt zalig
Actieradius van 300-350km
nieuwe Fazers hebben weer een kleinere tank heb ik gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichtenmaar de nieuwe fazers zullen ook wel wat minder verbuiken .... nee?
Als ze die blokken van injectie voorzien, gaan die vreemd genoeg meer verbruiken
Voor mij toch vreemd want ik ben geen techneut
Honda had hetzelfde met zijn CBR.
Wss. ook nog bij andere merken zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Konrad1 Bekijk BerichtenRaar maar waar...nee
Als ze die blokken van injectie voorzien, gaan die vreemd genoeg meer verbruiken
Voor mij toch vreemd want ik ben geen techneut
Honda had hetzelfde met zijn CBR.
Wss. ook nog bij andere merken zoOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment