Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat verbruikt je motor??
Collapse
X
-
Aprilia rs50'je:
setup:
*setup van men RS:
- Metrakit pro race 2 70cc
- Metrakit pro race uitlaat 70cc
- Doppler endurance race krukas
- NGK br9es bougie
- 28mm keihin pwk (met serienummer dus een echte)
- Conti CRX spruitstuk en membraan
- Twin air 50mm filter
- metrakit pro race uitlaat 70cc
- Polini 5 plaats koppeling
- 13/43 tandwielen
- Regina rxp pro gold ketting
- ontsteking van polini
21pk @ 14500rpm
verbruikte 8,5liter op 100km
1981 GSX 750:
verbruikte 5liter/100km2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
21 pk uit een 70cc ja hallo om de hoeveel km moest je dat reviseren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten21 pk uit een 70cc ja hallo om de hoeveel km moest je dat reviseren?
zo verbruikt em 4,5liter trouwens :p heeft wel maar 8pk dan ongeveer. Hij wordt binnenkort verkocht...2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenDe volgende tank ga ik eens proberen rustig ermee te rijden en zien wat dat opbrengt (proberen hé..)
....Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenen?
....BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenEuh.. Probeer dat maar eensOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenni zo moeilijk, gewoon eens nen forumrit mee doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAntwerpse forumritten zijn vlotter.
(ruime interpretatie volgens eigen nood en believen)Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIk wou het liever zo niet formuleren, maar inderdaad, west-vlaamse forumers zijn wat "trager".
(ruime interpretatie volgens eigen nood en believen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenLuider, trager, maar o zo gezellig.
"ik denk da wij op elkaar trekken"
-excuseer
en hij had nog gelijk ookOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenni zo moeilijk, gewoon eens nen forumrit mee doeni 1 2 1/2 6
Comment
-
Ieder beleeft motorijden op zijn manier.
Ik negeer geen borden met een andreaskruis aan 80 km/h terwijl je niet ziet wat er van rechts komt (huis, bomen), ik ben mijn leven nog niet beu en ik hoef daarvoor geen enkele liters meer te verbruiken omdat dat iets zou betekenen
Ik hoef ook geen bocht in te duiken waarbij er steentjes en zand op de grond liggen, waarbij er ontzettend veel fietsers en kindjes op de weg rijden.
Als je veel wil verbruiken moet je geen rekening houden met een groep en ergens anders gaan gas geven. In Antwerpen doen ze dat blijkbaar graag.
En ja, ik rij niet zo vlot als sommige anderen, ik heb nog maar enkele maanden ervaring met een motorfiets. Hoef ik mij daarvoor te schamen of mij geen motard te voelen? Ik dacht het niet.
Zo'n uitspraken, al kan het dan al lachend gezegd worden, maakt dat mensen zo'n ritten niet meer willen doen.
Ik heb een dochter, ik heb een leven, waarbij ik graag nog 's avonds thuis kom. Voor mij hoeft het niet om "snel" te zijn. Wat niet wegneemt dat ik ook graag op een vlotte manier bochten wil nemen. Ik ben jaloers op dat vlak van sommige mensen hier.
Maar oefening baart kunst zeggen ze altijd.
Ik vind het jammer.
Gewoon mijn gedacht, met de glimlach trouwens
Comment
Comment