Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betalen jullie aan verzekering en bij wie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zou dat mogelijk zijn om tijdens de winter uw motoverzekering te laten stoppen?
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

Vroeger kon dat, nu niet meer denk ik, omdat je je plaat niet lang mag houden.

Correct me if I'm wrong.

Ik betaal volgen smij een 300 euro bij Ethias in combinatie met twee auto's wel.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Ik betaal bij touring verzekeringen 124,45 euro op jaarbasis voor een 150cc motorscooter die amper 5,8 kw heeft. En da's gecombineerd met 2 actieve autoverzekeringen die ik daar ook heb.
        let wel, vermits ik daar 3 verzekeringen heb, geniet ik een korting van 6% (dus anders is het 132,40)
        maar dat is dus nog een flink stuk meer dan ENO, die dus voor een 125cc slechts 79 betaalt
        (en de premie bij touring is identiek voor een 125 of een 150 cc)
        ondanks dat deze maatschappij voor de wagen een prijsbreker is, vind ik toch dat hun moto tarief vrij hoog is.
        @ENO: bij welke maatschappij en bij welke makelaar is dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
          Was vroeger gebruikelijk. Nu nutteloos, gezien de premie niet veel minder is voor 6m ipv 12m.

Je hoeft je plaat niet in te geven en voertuig niet her in te schrijven.

Comment

750 bij axa voor 1200cc / 72Kw (wel via speciale regeling )

Comment

fireblade
              24j
              380euro ba

moet wel zeggen dat ik de moto en auto verzekerd heb in 1 polis

Comment

R6 Ba verzekerd via Le doux en Mortelmans
                23 jaar
                209€ per jaar.
                redelijk goedkoop dus

De Lotus van mijn broer is daar ook verzekerd voor Full full Omnium voor een 1800 denk ik.

Goede verzekeraar!

edit:
                OMG ik zie net jullie prijzen, ik betaal echt wel weinig! maar heb wel alle voordelen, mijn BM is 6 denk ik (of minder) en heb ook sleepdekking enz
                Allen naar Le D&M zou ik zeggen

ah ja, ik ben verzekerd bij Vivium.
                Last edited by ; 01/09/2009, 23:24.

Comment

Aangezien de goldwing praktisch enkel gebruikt wordt om te reizen, en er in de winter niet gereisd wordt, doen wij dat. Wij geven gewoon onze plaat af aan onze verzekeraar, en wanneer het weer goed weer wordt, dan vragen we ze terug. Het aantal maanden dat hij stil heeft gestaan wordt dan in vermindering gebracht.

binnenkort ga ik dat wss op lange termijn doen met de CB. Terug inschrijven en verzekeren, maar plaat een jaar of 2 bij verzekeraar laten en dus nix betalen. (behalve wegentaxs)
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                    R6 Ba verzekerd via Le doux en Mortelmans
                    23 jaar
                    209€ per jaar.
                    redelijk goedkoop dus

De Lotus van mijn broer is daar ook verzekerd voor Full full Omnium voor een 1800 denk ik.

Goede verzekeraar!

edit:
                    OMG ik zie net jullie prijzen, ik betaal echt wel weinig! maar heb wel alle voordelen, mijn BM is 6 denk ik (of minder) en heb ook sleepdekking enz
                    Allen naar Le D&M zou ik zeggen

ah ja, ik ben verzekerd bij Vivium.
                    BM van 6? Zolang rijde gij toch ni mee de moto?
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Aangezien de goldwing praktisch enkel gebruikt wordt om te reizen, en er in de winter niet gereisd wordt, doen wij dat. Wij geven gewoon onze plaat af aan onze verzekeraar, en wanneer het weer goed weer wordt, dan vragen we ze terug. Het aantal maanden dat hij stil heeft gestaan wordt dan in vermindering gebracht.

binnenkort ga ik dat wss op lange termijn doen met de CB. Terug inschrijven en verzekeren, maar plaat een jaar of 2 bij verzekeraar laten en dus nix betalen. (behalve wegentaxs)
                      Gaat dat dan echt 1/12de van uw polis schelen per maand dat hij stilstaat?
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        BM van 6? Zolang rijde gij toch ni mee de moto?
                        Klopt, is met de auto hetzelfde.
                        Bennyvc heeft daar zelfs nul! en hij is een jaar jonger en rijdt met een S2000!

Comment

bij ons wel ja.
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Deze morgen de nieuwe verzekering binnen gekregen.....

Piaggio MP3 - 400cc
                            Niet gekoppeld aan een andere verzekeringspolis van bv wagen....
                            Enige beperking : ik ben de enige bestuurder van het voertuig
                            verzekeringsmaatschappij : AXA
                            bedrag (voor 1 jaar) : 135,95 Euro

Comment

Suzuki Bandit 600N
                              23j
                              op mijn naam
                              370€ niet samen met de auto.
                              BMW 118D E87 M-pack

Comment

189 euro per jaar voor een gsx-r 600 bij axa

Comment

Ja , nr-plaat binnengeven bij verzekeringsagent en vragen dat polis tijdelijk opgeschort wordt .

Als je weer wil rijden ga je de nr-plaat weer ophalen en begint polis weer te lopen .

Ik heb dat zelf nooit gedaan want ik reed eigenlijk ook graag met de moto als het koud was , zolang het maar droog was .

Comment

Niet echt want er is een vaste administratieve kost heb ik gehoord .

Heb een collega die z'n verzekering 's winters opschortte en die heeft eens verteld dat hij een heel jaar verzekeringspremie in 1 keer betaalde en als hij 4 maanden niet reed dan verschoof de datum waarop hij weer jaar premie moest betalen ook zoveel op .

Comment

Bij KBC betaalde ik voor Yamaha YZF-R1 (73KW) minder dan voor de Husqvarna SM450R (34KW ) omdat die laatste altijd sportcategorie was !

Ik koos voor beide vrijwillig voor clausule enige bestuurder (geloof dat dit 30% korting opleverde )

Comment

Iemand ervaring met prijsvechters onder motorverzekeringen als Van Raemdonck (Sint-Niklaas ) of Walrave(-ns ?) of zoiets (van Ninove ) die veel reclame maken op motorbeurzen en motoclubtijdschriften ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                          Iemand ervaring met prijsvechters onder motorverzekeringen als Van Raemdonck (Sint-Niklaas ) of Walrave(-ns ?) of zoiets (van Ninove ) die veel reclame maken op motorbeurzen en motoclubtijdschriften ?
                                          Heb mijn verzekering van de scooter (oude en nieuwe scooter) lopen bij Verzekeringskantoor Walravens-De Dender van Ninove. En ik kan daar geen verkeerd woord over zeggen.

Gisteren nog gebeld wat ik moest doen met de nummerplaat die mag geschrapt worden. Opsturen of dergelijke? Antwoord : "gewoon binnen brengen, wij zullen die opsturen." Ook dat is service voor mij.

Comment

Working...
                                          X