Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste motorfiets kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het spreekwoordelijke "Zeikenat" dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
      Dat kan je maar op één manier doen, er eens in pissen
      en hem dan toch niét kopen zeker
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        en hem dan toch niét kopen zeker
        Niet als hij lekt eh

Comment

Mijn kleine mening: Een thermische voering in een broek vind ik overbodig. Ik heb een zomerbroek zonder en heb daar in de winter nog nooit kou dmee gehad. Zelfs niet dicht bij vriestemperaturen.

My 2 cents...
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            Mijn kleine mening: Een thermische voering in een broek vind ik overbodig. Ik heb een zomerbroek zonder en heb daar in de winter nog nooit kou dmee gehad. Zelfs niet dicht bij vriestemperaturen.

My 2 cents...
            Ik deel die mening ook..
            Als je een waterdichte broek hebt, houdt een simpele jeansbroek je warm genoeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
              ik heb dat al vaker "gehoord", dus zal iet enkel aan u liggen.
              Wordt normaal onder garantie hersteld.
              ook bij broeken van Dainese? bij zowel de broek van mijn vader als die van mij zijn die litsen al afgebroken
              1978 BMW E21 323i
              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                ook bij broeken van Dainese? bij zowel de broek van mijn vader als die van mij zijn die litsen al afgebroken
                neen. Dat ligt volledig aan jullie.
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

My 2 cents...
                  Depends hoe ver je moet hoor. Als je +150km bolt, dan is een voeringske toch wel een must.
                  Bovendien is het ten allen tijden belangrijk uw gewrichten warm te houden, doe je dat niet, dan gaan ze stuk... (zo ondervond ik hard leers )

Motorijden is toch eigenlijk alles behalve goed voor het lichaam
                  Uw gewrichten zien er vanaf, uw onderrug wordt te zwaar belast, ge wordt er ferm doof van, uw ruggegraat krijgt te veel stampen, de trillingen van uw blok zijn slecht voor alles, in de zomer geraak je oververhit, en dan spreken we nog niet van de gevolgen van een scheuvertje!
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik denk er over na om een kussen onder mijn ballen te leggen, want nu zien ze te veel af

Comment

Ik denk er over na om een kussen onder mijn ballen te leggen, want nu zien ze te veel af
                      waarom denk je dat ik zo graag met duo rij; mijn madam heeft een zachte hand
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

waarom denk je dat ik zo graag met duo rij; mijn madam heeft een zachte hand

Nee, met die warmte plakken ze aan mijnen tank, en dan trilt zo'n twin ook nog eens dat het niet
                        schoon meer is

Comment

Man, man... 't is heet!!

Daarnet m'n vrouw naar 't werk gebracht met de moto, deze temperaturen zijn er echt wel over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Man, man... 't is heet!!

Daarnet m'n vrouw naar 't werk gebracht met de moto, deze temperaturen zijn er echt wel over.
                            ni te doen é

Bij dees weer weiger ik in een auto te kruipen!

Probleem is wel dak naar Brugge moet (=fille!) en veel gerief mee moet hebben. Maar toch vertik ik het om in een camionette (zonder airco!) te kruipen! Dus sffs beginnen mee nen compressor, nen veegborstel, nen werkbak, rol verlengdraad enzo op de moto te sjorren

Eens benieuwd of het gaat lukken.... Gelukkig moet er geen 3 schuiver mee, anders was ik er zeker aan voor de moeite
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

ni te doen é

Bij dees weer weiger ik in een auto te kruipen!

Probleem is wel dak naar Brugge moet (=fille!) en veel gerief mee moet hebben. Maar toch vertik ik het om in een camionette (zonder airco!) te kruipen! Dus sffs beginnen mee nen compressor, nen veegborstel, nen werkbak, rol verlengdraad enzo op de moto te sjorren

Eens benieuwd of het gaat lukken.... Gelukkig moet er geen 3 schuiver mee, anders was ik er zeker aan voor de moeite
                              Veegborstel wel op z'n langs meenemen hé, dat kan anders problemen geven als je files passeert.

Comment

neen. Dat ligt volledig aan jullie.
                                dju
                                1978 BMW E21 323i
                                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Depends hoe ver je moet hoor. Als je +150km bolt, dan is een voeringske toch wel een must.
                                  Bovendien is het ten allen tijden belangrijk uw gewrichten warm te houden, doe je dat niet, dan gaan ze stuk... (zo ondervond ik hard leers )
                                  Als ik bij vriestemperaturen rij, dan draag ik een lange thermische onderbroek van 'den troep' onder mijn lederen broek, da's echt superwarm!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Als ik bij vriestemperaturen rij, dan draag ik een lange thermische onderbroek van 'den troep' onder mijn lederen broek, da's echt superwarm!

iets waar ik ook wel eens in wil investeren!
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Motorijden is toch eigenlijk alles behalve goed voor het lichaam
                                      Uw gewrichten zien er vanaf, uw onderrug wordt te zwaar belast, ge wordt er ferm doof van, uw ruggegraat krijgt te veel stampen, de trillingen van uw blok zijn slecht voor alles, in de zomer geraak je oververhit, en dan spreken we nog niet van de gevolgen van een scheuvertje!
                                      Oordopjes ?
                                      A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                        Oordopjes ?
                                        Die draagt Tjeu wel, hij is er zelfs verslaafd aan

Comment

Die draagt Tjeu wel, hij is er zelfs verslaafd aan

I love the taste of lekdoppen, every uur van the day
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X