Het spreekwoordelijke "Zeikenat" dus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste motorfiets kopen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDat kan je maar op één manier doen, er eens in pissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenen hem dan toch niét kopen zeker
Comment
-
Mijn kleine mening: Een thermische voering in een broek vind ik overbodig. Ik heb een zomerbroek zonder en heb daar in de winter nog nooit kou dmee gehad. Zelfs niet dicht bij vriestemperaturen.
My 2 cents...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMijn kleine mening: Een thermische voering in een broek vind ik overbodig. Ik heb een zomerbroek zonder en heb daar in de winter nog nooit kou dmee gehad. Zelfs niet dicht bij vriestemperaturen.
My 2 cents...
Als je een waterdichte broek hebt, houdt een simpele jeansbroek je warm genoeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenik heb dat al vaker "gehoord", dus zal iet enkel aan u liggen.
Wordt normaal onder garantie hersteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenook bij broeken van Dainese? bij zowel de broek van mijn vader als die van mij zijn die litsen al afgebrokenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMijn kleine mening: Een thermische voering in een broek vind ik overbodig. Ik heb een zomerbroek zonder en heb daar in de winter nog nooit kou dmee gehad. Zelfs niet dicht bij vriestemperaturen.
My 2 cents...
Bovendien is het ten allen tijden belangrijk uw gewrichten warm te houden, doe je dat niet, dan gaan ze stuk... (zo ondervond ik hard leers)
Motorijden is toch eigenlijk alles behalve goed voor het lichaam
Uw gewrichten zien er vanaf, uw onderrug wordt te zwaar belast, ge wordt er ferm doof van, uw ruggegraat krijgt te veel stampen, de trillingen van uw blok zijn slecht voor alles, in de zomer geraak je oververhit, en dan spreken we nog niet van de gevolgen van een scheuvertje!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenIk denk er over na om een kussen onder mijn ballen te leggen, want nu zien ze te veel afOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenwaarom denk je dat ik zo graag met duo rij; mijn madam heeft een zachte hand
Nee, met die warmte plakken ze aan mijnen tank, en dan trilt zo'n twin ook nog eens dat het niet
schoon meer is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMan, man... 't is heet!!
Daarnet m'n vrouw naar 't werk gebracht met de moto, deze temperaturen zijn er echt wel over.
Bij dees weer weiger ik in een auto te kruipen!
Probleem is wel dak naar Brugge moet (=fille!) en veel gerief mee moet hebben. Maar toch vertik ik het om in een camionette (zonder airco!) te kruipen! Dus sffs beginnen mee nen compressor, nen veegborstel, nen werkbak, rol verlengdraad enzo op de moto te sjorren
Eens benieuwd of het gaat lukken.... Gelukkig moet er geen 3 schuiver mee, anders was ik er zeker aan voor de moeiteOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenni te doen é
Bij dees weer weiger ik in een auto te kruipen!
Probleem is wel dak naar Brugge moet (=fille!) en veel gerief mee moet hebben. Maar toch vertik ik het om in een camionette (zonder airco!) te kruipen! Dus sffs beginnen mee nen compressor, nen veegborstel, nen werkbak, rol verlengdraad enzo op de moto te sjorren
Eens benieuwd of het gaat lukken.... Gelukkig moet er geen 3 schuiver mee, anders was ik er zeker aan voor de moeite
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDepends hoe ver je moet hoor. Als je +150km bolt, dan is een voeringske toch wel een must.
Bovendien is het ten allen tijden belangrijk uw gewrichten warm te houden, doe je dat niet, dan gaan ze stuk... (zo ondervond ik hard leers)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls ik bij vriestemperaturen rij, dan draag ik een lange thermische onderbroek van 'den troep' onder mijn lederen broek, da's echt superwarm!
iets waar ik ook wel eens in wil investeren!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMotorijden is toch eigenlijk alles behalve goed voor het lichaam
Uw gewrichten zien er vanaf, uw onderrug wordt te zwaar belast, ge wordt er ferm doof van, uw ruggegraat krijgt te veel stampen, de trillingen van uw blok zijn slecht voor alles, in de zomer geraak je oververhit, en dan spreken we nog niet van de gevolgen van een scheuvertje!A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenOordopjes ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDie draagt Tjeu wel, hij is er zelfs verslaafd aan
I love the taste of lekdoppen, every uur van the dayOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment