Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste motorfiets kopen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichtenwelke draag je ?
Heb er op maat laten maken, maar helaas is mijn oorgang te recht. Hierdoor blijven ze niet zitten en kan ik ze niet onder de helm dragen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
amaai, mijn thread begint hier zijn eigen leven te leiden. ondertussen ben ik mijn kleren gaan kopen bij de RAD, veel keuze en goede prijzen, maar niet zo heel klantvriendelijk. uiteindelijk betaal je veel geld en krijg je niets van advies. met veel moeite kreeg ik vijf minuutjes wat uitleg.
is er eigenlijk veel verschil met de klassieke oordopjes? waarschijnlijk zal ik me wat in-ear oortjes voor mijn GSM zoeken, da's toch minder saai.Last edited by Teus; 24/08/2009, 11:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenamaai, mijn thread begint hier zijn eigen leven te leiden. ondertussen ben ik mijn kleren gaan kopen bij de RAD, veel keuze en goede prijzen, maar niet zo heel klantvriendelijk. uiteindelijk betaal je veel geld en krijg je niets van advies. met veel moeite kreeg ik vijf minuutjes wat uitleg.
is er eigenlijk veel verschil met de klassieke oordopjes? waarschijnlijk zal ik me wat in-ear oortjes voor mijn GSM zoeken, da's toch minder saai.
Wie heeft u geholpen? Wast dezelfde persoon die geholpen en afgerekend heeft? Zoja, kijk eens op uw ticket, daar staan initialen op, zou wel eens willen weten wie het was... De initialen (2 of 3 letters) staan ergens vanboven in de buurt van klantnummer, bonnummer en datum van aankoop enzo.Last edited by Tjeu; 24/08/2009, 14:01.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
bij Drongen geweest. bon staat op "SD"
nu, nog 1 week heb ik mijn firmawagen en de moto begint te dringen. kan iemand eens kijken wat de volgende moto's ongeveer waard zijn?
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
da's het vreselijk, ik weet niets van prijs of techniek. is er iemand uit oost/west vlaanderen die met mij eens wil gaan kijken, en de technische staat van de moto bekijken?
Comment
-
Den eersten niet, daar is aan geklooid.
den 2den absoluut wel! Direct gaan halen zou ik zeggen.
Den derden niet. als ge die eens neerlegt, dan zal het u véél geld kosten. Is bovendien ook een pak ouder.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
ivm de 2e: 2400euro is best wel veel hé, ik hoorde een vriend zeggen dat dergelijke moto's maar 1500-1750 waard zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenivm de 2e: 2400euro is best wel veel hé, ik hoorde een vriend zeggen dat dergelijke moto's maar 1500-1750 waard zijn.
zeg tegen uwe maat dat hij er ni veel van kent.
Als da spel wa in orde staat (remmen, olie, banden). Dan is da inpakken en wegwezen.
Mee zo nen VFR kunde trouwens makkelijk 150.000 en meer km's doen. Klant van mij had er +250.000 op zijn teller staan bij verkoop.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
er stond onlangs een VFR te koop, in redelijk goei staat, voor 1500 euro. die is niet lang blijven staan. maar goed, als die VFR's voor die prijs gaan... hopelijk heb ik niet snel grote kosten.
edit:
Honda VFR 750
64000 km
van 1996
2000 euro met 1 jaar garantie...Last edited by Teus; 24/08/2009, 15:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenzeg tegen uwe maat dat hij er ni veel van kent.
Als da spel wa in orde staat (remmen, olie, banden). Dan is da inpakken en wegwezen.
Mee zo nen VFR kunde trouwens makkelijk 150.000 en meer km's doen. Klant van mij had er +250.000 op zijn teller staan bij verkoop.
voor 2200 doet hij hem weg, inclusief givi topkoffer en dat rek. heeft nog geen 1000km gehad sinds laatste groot onderhoud. ik had niet iemand mee die iets van techniek kent. nu ben ik wat aan't denken wat ermee te doen, 't is een vreselijk mooi ding maar ik weet niets van zulke techniek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtennet die van 2400 gaan bekijken. ziet er heel goed uit, bijna geen krassen, rijdt super vlot, start goed, niets te zeggen van koppeling en versnellingen zitten goed. voorband ongelijkmatig versleten en moet vervangen worden (verkoper zegt dat de vering achteraan te hard stond).
voor 2200 doet hij hem weg, inclusief givi topkoffer en dat rek. heeft nog geen 1000km gehad sinds laatste groot onderhoud. ik had niet iemand mee die iets van techniek kent. nu ben ik wat aan't denken wat ermee te doen, 't is een vreselijk mooi ding maar ik weet niets van zulke techniek.
VFR heeft echt weinig kwaaltjes. Grootste VFR probleem zijn de gelijkrichters die stuk gaan door oververhitting. Maar voor de rest eigenlijk zo goed als niets. Als die dus steeds op tijd en stond naar de dealer gegaan is, dan kan daar nix mis aan zijn.
En als hij vlot start zonder dat er een blauwe wolk uit de uitlaat komt, dan zou ik het gewoon doen. Kzegget, mee nen VFR zulde ni snel in de zak gezet worden.
Reken op 140 euro voor nen voorband.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
ok, bedankt.
woensdag komt er toch een maat mee om eens te kijken, die zal alles kunnen bevestigen en misschien wat kunnen onderhandelen over de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten.... voorband ongelijkmatig versleten en moet vervangen worden (verkoper zegt dat de vering achteraan te hard stond).
Check eens of voorvork perfect vertikaal staat en het voorwiel perfect evenwijdig staat met het achterwiel.
Check ook balhoofdlager aan het stuur ( met de moto tegen een muur duwen), geen speling voelen en niks horen knakken).
Ook de staat vd remblokken en remschijven nakijken, ketting en beide (!) tandwielen en vering, voor en achter. Dit kan wel eens voor serieuze bijkomende kosten zorgen.
Voor de rest, zoals Tjeu al zei, oerdegelijke motoren die VFR's.
Een degelijke kost nog wat geld, zelfs met wat ouderdom en km's.
Succes dermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAls hij achteraan te hoog opgeschroeft staat, dan kan dat wel de voorband zijn slijtage beïnvloeden, aangezien er meer gewicht op de voorband komt
(had ik zelf ook bij mijn VFR)
Comment
-
Niet mijn eerste, maar hier worden toch tips gevraagd dus ga ik geen topic openen:
Gelieve alles in de groep te gooien over de Suzuki SV1000S. 't Zal nog niet voor direct zijn. Eerst even de kat uit de boom kijken (lees: als mijn verzekering uitbetaald) en dan zien we nog wel. 'k Had ook aan't kijken geweest naar nen Honda VTR1000 Firestorm, maar die ziet er te gedateerd uit. Als je dan het poepke van den SV bekijkt...
Of alternatieven? Liefst:
- Dikke twin
- Liefst iets half-naked, dus geen race-gedoe, maar iets tussenin
- Niet meer dan 4000 euro, hoe minder hoe liever, maar ook geen brak zoals je wel eens gewoon bent van mij
EDIT:
KlikLast edited by Astian; 24/08/2009, 23:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenwaarschijnlijk zal ik me wat in-ear oortjes voor mijn GSM zoeken, da's toch minder saai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenok, bedankt.
woensdag komt er toch een maat mee om eens te kijken, die zal alles kunnen bevestigen en misschien wat kunnen onderhandelen over de prijs.
12345Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenen?
12345
bedankt aan iedereen voor de hulp
Comment
Comment