Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Comfortabele filevreter gezocht voor groentje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten

Vond je die Burgmann zo on-comfy Tjeu ?
    in vergelijking met een echte motor? ja, écht wel!

Het is dan ook door die beperkingen dat hij het huis uitgegaan is, want voor de rest was dat best een geinig/praktisch/relatief snel ding.

Pas op, alles in zijn context é, voor een motorscooter was die "zeer" comfi, maar voor een motorfiets valt dat nogal mager uit.
    Voor de duo was het nog frapanter dan voor de rijder zelf.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Ge moet er ook nog mee WILLEN rijden he, met zo een scooter

Comment

Ik rij graag met mijn Vespa, ik vind hem zalig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Ge moet er ook nog mee WILLEN rijden he, met zo een scooter
          Met de Burgboot ree ik enkel met donkervizier, zodat ik zeker was dat niemand me kon zien/herkennen
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Interessante ideeen... Het scooteridee is handig en praktisch, maar waar ik dan aan denk is dat dat natuurlijk minder wendbaar of stabiel is dan een sportmotor, en bijgevolg niet geschikt om te leren rijden als motorrijder, maar wel als automobilist op een scooterke...

Ik zou daarom eerder toch neigen naar een SV650S als starter, en na een jaartje upgraden naar een motor met iets meer fairing...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Interessante ideeen... Het scooteridee is handig en praktisch, maar waar ik dan aan denk is dat dat natuurlijk minder wendbaar of stabiel is dan een sportmotor, en bijgevolg niet geschikt om te leren rijden als motorrijder, maar wel als automobilist op een scooterke...

Ik zou daarom eerder toch neigen naar een SV650S als starter, en na een jaartje upgraden naar een motor met iets meer fairing...
              De mijne niet kopen voor 2500 ?

Zeer goede staat en nog bijna nieuwe banden.

Hij is nog een aantal dagen te koop, dan is em weg (overname garage).

Je mag me ook altijd een PM sturen.
              Last edited by ; 10/09/2009, 16:02.

Comment

dienen van Binnenmuis is wel eentje in onberispelijke staat....
                Allé, toch de laatste keer dat ik em gezien heb. Dus safe deal
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Wat ik zou aanraden om te beginnnen in uw geval is een okkasie Fazer 1000 (zelf nog gehad, R1 blok met 143pk) of een Honda VFR800.
                  Een SV650 twin lijkt me toch meer een "binnenbaantjesmotor" (met alle respect) en geen filevreter.
                  Ben niet akkoord dat een eersteling niet "zwaar" (vermogen en/of gewicht) mag zijn.
                  Het enige wat je moet vermijden is om als eerste motor een piekerige hoogtoerige lichtgewicht in huis te halen. Ik heb zelf tegen dit principe gezondigd door als 19-jarige een Aprilia RS250 te kopen maar ik wist toen van niet beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                    Wat ik zou aanraden om te beginnnen in uw geval is een okkasie Fazer 1000 (zelf nog gehad, R1 blok met 143pk) of een Honda VFR800.
                    Een SV650 twin lijkt me toch meer een "binnenbaantjesmotor" (met alle respect) en geen filevreter.
                    Ben niet akkoord dat een eersteling niet "zwaar" (vermogen en/of gewicht) mag zijn.
                    Het enige wat je moet vermijden is om als eerste motor een piekerige hoogtoerige lichtgewicht in huis te halen. Ik heb zelf tegen dit principe gezondigd door als 19-jarige een Aprilia RS250 te kopen maar ik wist toen van niet beter
                    Zo'n geel ding dat komt aangebulderd laten ze allemaal goed door nochtans

Comment

Hmmm, verdorie... Geel is mijn kleur niet, maar dat valt natuurlijk wel weer meer op wat de veiligheid dan weer ten goede hoort te komen... 2k5 is niet slecht, maar jij hebt 'm gekocht voor 1k

Tot waar moet ik rijden als ik 'm wil ophalen?

Comment

Hmmm, verdorie... Geel is mijn kleur niet, maar dat valt natuurlijk wel weer meer op wat de veiligheid dan weer ten goede hoort te komen... 2k5 is niet slecht, maar jij hebt 'm gekocht voor 1k

Tot waar moet ik rijden als ik 'm wil ophalen?
                        Ja, ik heb hem gekocht voor 1000 Euro, maar ik heb een aantal facturen liggen, van een groot onderhoud (kleppen,olie) en 2 nieuwe banden (Michelin Road 2CT achter en Michelin Power 2 vooraan), van ongeveer 800 Euro. Ik heb ook nog stalen remleidingen laten monteren en een puig raampje vooraan. Ik heb de uitlaat gedraaid. Ik heb een carbon kroonplaatje bevestigd en tankdop. Ik heb hem verschillende malen gewaxt.
                        En zijn goede staat rechtvaardigt de prijs vind ik.

Hij heeft 27.000 km.

Tot in Aalter (afrit E40), da's 20 minuten van Gent. Ik woon daar op 5 minuutjes van. Maar ik kan altijd naar het rond punt rijden daar.

Comment

Zowiezo zal ik een kameraad met motorrijbewijs moeten optrommelen, want den deze heeft geen motorrijbewijs .

Je hebt die privé ingeschreven, correct? Even met mijn boekhouder sjekken ofdat ik zoiets best privé of op de zaak zet .

Comment

Zowiezo zal ik een kameraad met motorrijbewijs moeten optrommelen, want den deze heeft geen motorrijbewijs .

Je hebt die privé ingeschreven, correct? Even met mijn boekhouder sjekken ofdat ik zoiets best privé of op de zaak zet .
                            Jep, hij is privé ingeschreven, inschrijvingsbewijs op mijn naam

Comment

Dat is a no-brainer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Dat is a no-brainer
                                idd
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                X