Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je zegt in je 1e post dat je graag een moto rijbewijs (25kw) wil.
Maar aangezien je 21jaar bent, zal je een volwaardig moto rijbewijs halen.
Als je een moto rijbewijs wil op leeftijd 18, 19 of 20, krijg je een moto rijbewijs (25kw). Waarmee je enkel op motoren onder de 25kw mag mee rijden.
Vanaf de leeftijd van 21jaar, krijg je een volwaardig rijbewijs. Waarmee je dan met elke moto mag rijden.
(een moto rijbewijs 25kw wordt na 2 jaar een volwaardig rijbewijs)
je zegt in je 1e post dat je graag een moto rijbewijs (25kw) wil.
Maar aangezien je 21jaar bent, zal je een volwaardig moto rijbewijs halen.
Als je een moto rijbewijs wil op leeftijd 18, 19 of 20, krijg je een moto rijbewijs (25kw). Waarmee je enkel op motoren onder de 25kw mag mee rijden.
Vanaf de leeftijd van 21jaar, krijg je een volwaardig rijbewijs. Waarmee je dan met elke moto mag rijden.
aha achzo ik snap het helemaal wat je bedoeld, dank u
Als ik nu over een tijd met mijn autorijbewijs 25 kw ga rijden, want dat mag als je het 2 of 3 jaar hebt, krijg ik dan ook na 2 jaar rijden met die 25 kw een echt motorrijbewijs? Ik had eens gehoord dat dit zo kon, dus zonder eenig examen, maar twijfelde een beetje.
Als ik nu over een tijd met mijn autorijbewijs 25 kw ga rijden, want dat mag als je het 2 of 3 jaar hebt, krijg ik dan ook na 2 jaar rijden met die 25 kw een echt motorrijbewijs? Ik had eens gehoord dat dit zo kon, dus zonder eenig examen, maar twijfelde een beetje.
Na 2 jaar autorijbewijs mag je met motoren rijden met een cilinderinhoud van maximum 125cc.
met 4 (2 van rijschool X en 2 van rijschool Y)
rijschool Y waar ik bij hoorde, allebei geslaagd
rijschool X was de 1e kerel gebuisd voor de eerste keer, en de andere kerel voor de 4de keer
21 jaar en meer dan 2 jaar rijbewijs B (auto) : toegelaten te rijden met een motorfiets van max 125cc en max 15 pk.
Alles wat zwaarder is : theoretisch rijexamen + praktijkexamen.
a) theoretisch examen : boekje gekocht van VAB. 5 uur boekje gelezen, en oefeningen gemaakt. Uitslag : 47/50.
b) dan de rijschool : gisteren eerste les gehad, en meteen 'ontmoedigd'. Volgens de begeleider is het niet mogelijk om (zonder ervaring met een geschakelde motorfiets) na 8 uur les te slagen in het examen... Leuke boodschap hoor als je daar juist toekomt.....
b) dan de rijschool : gisteren eerste les gehad, en meteen 'ontmoedigd'. Volgens de begeleider is het niet mogelijk om (zonder ervaring met een geschakelde motorfiets) na 8 uur les te slagen in het examen... Leuke boodschap hoor als je daar juist toekomt.....
Ma wa nen zever Zo merkte dat er echt wel veel verschil is van rijschool tot rijschool.
Wij hebben hier in de buurt een rijscholen die voor moto's een slagingspercentage van om en bij de 75% halen.
meteen 'ontmoedigd'. Volgens de begeleider is het niet mogelijk om (zonder ervaring met een geschakelde motorfiets) na 8 uur les te slagen in het examen... Leuke boodschap hoor als je daar juist toekomt.....
Dat is zever.
Ik had ook nog nooit met een handgeschakelde motorfiets gereden. Ik heb 10 minuten uitleg gekregen over versnellingen en 10 minuten zelf op een terrein mogen oefenen van de instructeur en daarna al direct de baan op.
Na mijn 6 uur al zei de instructeur dat het ging lukken voor mijn examen. Toen kon ik al mijn manoeuvers uitvoeren zonder problemen, met de CB 500.
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Dat is zever.
Ik had ook nog nooit met een handgeschakelde motorfiets gereden. Ik heb 10 minuten uitleg gekregen over versnellingen en 10 minuten zelf op een terrein mogen oefenen van de instructeur en daarna al direct de baan op.
Na mijn 6 uur al zei de instructeur dat het ging lukken voor mijn examen. Toen kon ik al mijn manoeuvers uitvoeren zonder problemen, met de CB 500.
Dus, u niet aantrekken, dat gaat gaan !
Merci. Maar 't is wel verschieten als je rijles begint met zo ne speech!!! Maar ik hou de moed erin. Ik kan alleen maar bewijzen dat dienen instructeur verkeerd is!!!
't is tenadere ook ne CB500 waar ik mijn eerste metertjes op gereden heb....
Comment