Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki GS500E ... kopen of niet kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zijn heel betrouwbare beestjes.
    Wordt algemeen beschouwd als een opstapmotor maar blijft een heel handige moto voor stadsverkeer of korte tripjes. Heb wel al gehoord dat je de vering beetje strakker moet zetten dan standaard. Ook zouden ze nogal gevoelig zijn voor roest. (Heb gisteren deze moto nog eens gegoogeld en rondgekeken want d emoto microbe begint echt wel kietelen...)

Dit zou echt een moto voor mij zijn. Ik heb helemaal geen behoefte aan 200+ snelheden. Een goei beest om dagelijks mee naar het werk te gaan. En als je dan eens wil kan je toch lekker150 rijden, wat op een naked bike al snel genoeg aanvoelt.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
      Beste,

Gelieve eens te kijken in Joe Bar nummer 5 op bladzijde 2, en dan de 11de regel vanaf boven te beginnen:

"Je kunt beter de blits maken met een ragbak op circuit dan je te pletter raggen met een blitsbak op de boulevards."
      Paul Posichon.

Bedoel je dat die Buells onhandelbaar zijn ofzo?

Comment

Buells zijn niet de soepelste, betrouwbaarste werkbeesten. Wordt nogal eens omschreven als een moto voor de echte rijders... Zijn eigenlijk Harley's hé.

Soit, googlen, er zal wel veel op het net te vinden zijn.

Die GS staat er echt mooi bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
          Buells zijn niet de soepelste, betrouwbaarste werkbeesten. Wordt nogal eens omschreven als een moto voor de echte rijders... Zijn eigenlijk Harley's hé.
          ik dacht juist dat door hun laag gewicht en kleine wiebasis deze bike's gemaakt waren om bochtige parcours met af te leggen, en een harley blok is toch betrouwbaar bij mijn weten.. correct me if I'm wrong

Comment

I durf je niet "correcten". Ik spreek louter op basis van wat er in een hoekje van m'n hersenen over Buell is opgeslagen...

Comment

Working...
            X