Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een paar vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een paar vragen

Hallo,

nieuw op het forum... heb net enkele dagen geleden een zwarte Honda CBF 250 (model 2007) gekocht en ben eergisteren geslaagd voor het theorie-examen A te Kontich (heb reeds auto-rijbewijs).
    Ik studeer aan een universiteit in Engeland en ben dus niet zo vaak thuis, mijn bedoeling is om in de week van 1-7 februari, wanneer ik na de examens weer een week in België ben, mijn 8u lessen en examen te doen. Ik heb al bij een rijschool gehoord en die zeiden dat de lessen geen probleem waren, ik vraag mij nu wel af, hoe zit dat met het praktisch examen? Doe je dat meteen na je laatste les? En moet je zelf een afspraak maken bij het rijexamen centrum, of doet de rijschool dat?
    Verder nog, weet er iemand hoe lang het duurt vooraleer de verzekering je nummerplaat opstuurt? Praktische kwestie, om te zien of ik binnen die week een verzekering in orde kan brengen en plaat kan ontvangen (anders moet iemand dat een paar weken op voorhand regelen). Hopelijk kunnen jullie mij een beter idee geven van hoe dat allemaal zit.
    Overigens nog een toffe site, ik denk dat ik als beginner nog met een heleboel vragen zal aankomen.

Kobe

Een paar vragen

hello!
    als je 8u motorrijles volgt, dan kan je hierna onmiddellijk onder begeleiding van de rijschool het praktisch examen afleggen. Dit wordt dan inderdaad door de rijschool geregeld.

Comment

Bedankt voor het antwoord Dico. Ik versta daaruit dat het mogelijk is om alles in een week te regelen.
      Nu op zoek naar een goede rijschool in omstreken Mechelen om morgen een afspraak te maken.

Comment

Working...
      X