Mededeling

Collapse
No announcement yet.

yamaha raptor 700 (low ryder)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• yamaha raptor 700 (low ryder)

jow de mannen
    zal mij even voorstellen ik ben kris rij nu al bijna 3 jaar met de quad ben begonnen met een occasie yamaha warrior 350 maar was na enkele weken niet snel genoeg zelfs niet na enkele aanpassingen deze is naar de vriendin gegaan en heb toen een occasie raptor 660 gekocht heb hem na 4 maanden gewisseld voor een nieuwe raptor 700 die ik na enkele weken op 5cm plat tegen de grond gelegd heb hier enkele foto's hoe hij toen stond

heb er een hydrolise verlaging opgezet kan hem opkrikken voor als ik iemand moet opladen

heb ondertussen al wat update's gemonteerd
    bredere velgen met maxxis spearz banden bredere achteras, extended weelhubs, verbrede A-armen quad ligt nu op 1.50m komt vanachter nog iets breder in de toekomst omdat hij nu achter op 1.49m staat ga ik spoorverbreders op maat laten maken voor extra verbreding
    hier nog enkele mooie resente foto's

waarom zo breed? Valt toch geen bocht meer mee te pakken? En de torsie krachten op uw dif achteraan moeten toch dodelijk zijn?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

waarom zo breed? vind het mooi, rijd stukken beter en die torsie krachten op diff. het is een vaste as heb ze nog maar 1 keer gebroken tijdens een burn-out direct een betere as gestoken

quad is nu bijna 3 jaar meer dan 20.000 km's op de teller zijn er maar weinig die volgen in de bochten ik durf ze gerust driftend te pakken tegen 70 km/u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yamahakoppel Bekijk Berichten
        waarom zo breed? vind het mooi, rijd stukken beter en die torsie krachten op diff. het is een vaste as heb ze nog maar 1 keer gebroken tijdens een burn-out direct een betere as gestoken

quad is nu bijna 3 jaar meer dan 20.000 km's op de teller zijn er maar weinig die volgen in de bochten ik durf ze gerust driftend te pakken tegen 70 km/u

Stoer

en toch ga ik sneller met de fiets door de bocht. Allé, toch in antwerpen, geraardsbergen, ....
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

ik woon ook op de boeren buiten en kom veel in de ardennen totaal geen last van verkeer en controles gaan regelmatig rijden met kameraden een dagje ardennen 300km op de teller en paar terrasjes

Comment

Altijd plesant, zo'n kwad.. Voor mij staat hij ook net iets te breed maar verder is hij echt prachtig!!!

Veel onderhoudswerk aan, aan zo'n kwad?

Comment

Zeer knap!

Comment

ik heb hem zo breed gezet omdat ik het mooi vind en persoonlijk ook veel beter vind rijden onderhoudt werk aan deze valt mee maar dat poetswerk steekt toch na elke rit meer dan een uur werk in en paar keer per jaar bepaalde onderdelen terug polijsten ben daarom bezig van plan om delen te laten vercromen gedaan met dat uren opnieuw polijsten
                ben nu al enkele maanden in mijn vrije tijd aan een achterbrug bezig voor deze te polijsten en gaat dan binnen voor een laag cromé

als ik hem zelf polijste scheelde dat wat in de prijs

Comment

Ik hou niet zo van quads maar deze is wel mooi 'getuned'.

Comment

Quad, bos, parcours, modder, bergen springen, low rYder.

Wat past er niet in deze opsomming

Comment

Een beetje analoog aan een verlaagde - ik zeg maar wat - X5 met brede sloffen. Er zijn er ook die dat vet vinden...
                      Ik vind het zeker niet mis!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Quad, bos, parcours, modder, bergen springen, low rYder.

Wat past er niet in deze opsomming
                        volgens mij
                        BOS mag je niet rijden van die van het milieu
                        PARCOURS zijn er maar enkele meer in belgie
                        MODDER heeft hij nog nooit gezien en zal ook NOOIT gebeuren
                        SPRINGEN buiten vluchtheuvels met 4 wielen van de grond heeft hij nog niks gedaan
                        BERGEN dan enkel die in de ardennen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yamahakoppel Bekijk Berichten
                          volgens mij
                          BOS mag je niet rijden van die van het milieu
                          PARCOURS zijn er maar enkele meer in belgie
                          MODDER heeft hij nog nooit gezien en zal ook NOOIT gebeuren
                          SPRINGEN buiten vluchtheuvels met 4 wielen van de grond heeft hij nog niks gedaan
                          BERGEN dan enkel die in de ardennen

Uw quad zo zetten mag ook niet technisch gezien.
                          Parcours zijn er genoeg maar als je een quad zo zet is het normaal dat je dat niet weet.
                          Quad is gemaakt om in de modder te rijden, hij zal er niet van smelten.
                          Wow met vier wielen van de grond over een vluchtheuvel? Dat is zot!
                          Bergen in de Ardennen zijn vet, weliswaar zal je met die quad er niet door geraken. Enkel op de baan ja, jeuj.

Nevermind we zijn gewoon 2 tegenstelde quadrijders denk ik, ik gebruik hem waarvoor hij gemaakt is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                            Een beetje analoog aan een verlaagde - ik zeg maar wat - X5 met brede sloffen. Er zijn er ook die dat vet vinden...
                            Ik vind het zeker niet mis!
                            X5 is dan ook niet oorspronkelijk gemaakt om in de modder te rijden...

Ik snap het wel als pure hobby dat te onderhouden maar de pure fun van een quad ga je er niet mee beleven. Schrik dat er maar een spatje modder of een krasje opkomt is niet bedoeld voor een quad vind ik.

Comment

@ jerain wij zijn inderdaad 2 verschillende quad rijders ik gebruik hem enkel om te toeren op de baan. de bochten in de ardennen zijn fantastisch om door te gaan in mijn ogen en heb hem zo gezet om met gemak een rit aan te kunnen en niet zoals vele na 300 km bekaf thuis te komen en klachten van spierpijn te hebben zoals vele van mijn kameraden en zover ik weet zijn er voor een quad nog geen regelementen hoe hij moet staan als ze mij na 3 jaar en 20.000 km nog NOOIT hebben tegen gehouden zal het wel mee vallen zeker en kom geregeld politie combi's tegen ze kijken wel en buiten een opmerking dat 1 licht kapot was heb ik nog niks gehoord

ik ken mensen die met een ML van mercedes gaan crossen persoonlijk vind ik het ook zot aangezien die een bom geld kost
                              en vind mijn quad ook te duur om er ook maar iets aan te komen maar zolang iedereen tevreden is met het zijn is het goed
                              Last edited by ; 07/01/2010, 21:59.

Comment

Maar is zo'n standaard raptor dan zo'n hardcore modderbeest (ik ken weinig van quads)?
                                BMW pretendeert immers dat de X5 goed uit de voeten kan offroad...

Comment

[/quote]

Ziet er heel mooi uit zo

Comment

Wat een gezeik alweer...laat iedereen toch eens gewoon zijn eigen ding doen

Zeveren dat deze quad niet doet waarvoor hij gemaakt is is bullshit. Dan moet je ook maar alle sportwagens van straat halen want die zijn gemaakt voor op het circuit!

Ach, ga er verder geen woorden aan vuilmaken!

Dikke quad!
                                    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

Ik snap het wel als pure hobby dat te onderhouden maar de pure fun van een quad ga je er niet mee beleven. Schrik dat er maar een spatje modder of een krasje opkomt is niet bedoeld voor een quad vind ik.
                                      Met een quad rijden ze toch ook supermotard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                        Wat een gezeik alweer...laat iedereen toch eens gewoon zijn eigen ding doen

Zeveren dat deze quad niet doet waarvoor hij gemaakt is is bullshit. Dan moet je ook maar alle sportwagens van straat halen want die zijn gemaakt voor op het circuit!

Ach, ga er verder geen woorden aan vuilmaken!

Dikke quad!
                                        ²²²

Beter kan ik t zelf ni verwoorden! Leuk speelgoed.
                                        My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Working...
                                        X