Mededeling

Collapse
No announcement yet.

yamaha raptor 700 (low ryder)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

In ieder geval:
    Mensen die op een quad rijden doen dat omdat ze niet op een enduro durven rijden [/quote]

Of omgekeerd: mensen die met een enduro rijden doen dat omdat ze niet met een quad durven rijden.

Comment

de reden dat ik mijn quad gekocht heb is, omdat ik niet voor mijn moto rijbewijs MOCHT gaan van mijn ouders en nu snap ik hun wel ken mij zelf ondertussen ook al
      zoals ze zeggen het verstand komt met de jaren heb ook al een dochter van 8 jaar heb haar een kinder quad gekocht ze rijd er mee op een braak liggend stuk grond en de vriendin rijd met de warrior van 2001 die ik 2 jaar geleden volledig opgemaakt heb

heb hier nog enkele mooie foto's

en nog even de 2 samen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
        Of omgekeerd: mensen die met een enduro rijden doen dat omdat ze niet met een quad durven rijden.

Soms is niets zeggen écht wel de betere optie....
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          loooooooooooooool, da's waar

Het doet soms pijn aan de ogen

Comment

aangezien er velen zijn die hun quad toch enkel gebruiken om op de baan te rijden vind ik deze set-up nog knap. 't is belachelijker om met een standaard quad op de baan te rijden en nooit modder op te zoeken. deze eigenaar komt er voor uit en zet hem volledig op street use.

als je echt een quad enkel koopt om in de modder te mee gaan spelen (mag van mij hoor, niets op tegen) dan moeten die personen niets komen vertellen zoals "door die personen (op de topicopener) mogen wij niet meer de stad binnen".
            ligt er veel modder in de stad misschien.

dit is niets peroonlijks maar gewoon een mening. voor mij bestaat de quad net zoals de gewone motor in 2 varianten de crossmotoren en de baanmotoren.
            of zijn de volgende slachtoffers de RGS, adventure eigenaars. die kiezen voor een "enduromodel" meestal voor de goede zithouding maar offroad gaan ze ook niet.
            wimoptiek.be op

Comment

Eigenlijk interesseert het me niet wat mensen met hun 2 -of 4 wielers doen.

Maar het is en blijft een forum en daar mag je op alles kakken vind ik.

Btw, wijs ding !

Niks voor mij, maar wel knap in zijn soort.

Bon, meer zeggen hoeft niet. Want soms is zwijgen idd ECHT de beste optie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Maar is zo'n standaard raptor dan zo'n hardcore modderbeest (ik ken weinig van quads)?
                BMW pretendeert immers dat de X5 goed uit de voeten kan offroad...
                Raptor is een crossquad, maar dan voor de bosrijders en andere offroaders een achteruit op gezet.

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                Wat een gezeik alweer...laat iedereen toch eens gewoon zijn eigen ding doen

Zeveren dat deze quad niet doet waarvoor hij gemaakt is is bullshit. Dan moet je ook maar alle sportwagens van straat halen want die zijn gemaakt voor op het circuit!

Ach, ga er verder geen woorden aan vuilmaken!

Dikke quad!
                Bullshit, ik geef gewoon mijn mening. En toch wel, die is daar niet voor gemaakt. Waarom denk je dat zijn as al eens gebroken is? Andere prul wrslk ook al wel. En "sportwagens" die jij noemt zijn gemaakt voor de straat he, GT3 cup S bvb is gemaakt voor circuit

Ik vond het een dikke quad laat het me zo zeggen

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                Ieder zijn ding. Maar ik vind dat een quad inderdaad gemaakt is voor het crossen.

Ja. Raptor is een sportquad.
                Vergelijk het met een enduro motor.
                Je hebt nog een ander modelletje (zonder achteruit-versnelling), die zou je dan kunnen vergelijken met een full-cross (al kan er ook daar een plaat op).

In ieder geval:
                Mensen die op een quad rijden doen dat omdat ze niet op een enduro durven rijden

Jij vindt dat niet alleen, dat is ook zo.
                Ik heb een streetlegal full cross, DS450 X met full Leovince uitlaat. Bijna niets is sneller zelfs een 700 niet, dat heeft gewoon meer koppel en weegt stuk meer.

Enduro is zo 80's Kun je niet eens mee driften

Soit ik ga het hier ook bij laten, tjoen erop los!

Comment

Al zet 'ie zijn quad enkel in de living om er gewoon wat naar te kijken, 't is toch zijn zaak zeker wat 'ie ermee doet hé.

Comment

staan er ergens foto's van jerain?
                    wimoptiek.be op

Comment

Ik zal altijd gewoon mijn mening geven, ik zeg niet wat iemand mag of niet mag. Ik vind het gewoon fout. Net zoals je een Rocky jeep zou platleggen en shiny velgen met laagprofielbanden zou maken...

Heb de quadtjoeners geraakt precies

Nee heb nergens geen foto's van de mijne staan, ziet er standaard DS X uit, dient om te crossen niet om te showen. Daar wordt in omstandigheden mee gereden dat je best geen camera bij hebt En ja, daar staan krassen op!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        Ik vind met een enduro rijden makkelijker dan met een quad rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Er is rijden en rijden he.
                          Dat ben ik met u eens, maar je kan toch niet ontkennen dat een enduromoto het makkelijks is om mee te rijden.
                          Neem nu iemand zonder moto ervaring
                          en zet die op een Yamaha WR 400 : dat zal wel lukken
                          zet die op een Yamaha R6 en dat zal wat moeilijker zijn
                          zet die op zo'n quad en het zal nog langer duren eer het vlot vooruit gaat.

alé, bij mij is dat toch zo (heb wel 10 jaar motorcross gereden)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Raptor is een crossquad, maar dan voor de bosrijders en andere offroaders een achteruit op gezet.
                            Dus omdat er een achteruit op staat is het een crossquad Want op straat heb je geen achteruit nodig e...
                            Raptor's zijn 'vrije tijd quads', ge kunt er dus ook gewoon mee op de baan
                            utility atv's zijn crossquads, daar staat teminste 4x4 op..

Jij vindt dat niet alleen, dat is ook zo.
                            Ik heb een streetlegal full cross, DS450 X met full Leovince uitlaat. Bijna niets is sneller zelfs een 700 niet, dat heeft gewoon meer koppel en weegt stuk meer.
                            streetlegal / full cross.. wat is daar dan het nut van?
                            als hij full cross is staan er geen lichten, pinkers... op dus is hij niet echt streetlegal e

Soit ik ga het hier ook bij laten, tjoen erop los!
                            Een forum dient niet op op alles te KAKKEN (zoals jij het zegt), maar om je mening over iets te geven dat u interesseert..
                            Moest iedereen beginnen verwijten en beginne zagen op forums, het zou nogal proper worden e..
                            Tis simpel, als het u niet aanspreekt, reageer er dan niet op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fre* Bekijk Berichten
                              Dus omdat er een achteruit op staat is het een crossquad Want op straat heb je geen achteruit nodig e...
                              Raptor's zijn 'vrije tijd quads', ge kunt er dus ook gewoon mee op de baan
                              utility atv's zijn crossquads, daar staat teminste 4x4 op..

streetlegal / full cross.. wat is daar dan het nut van?
                              als hij full cross is staan er geen lichten, pinkers... op dus is hij niet echt streetlegal e

Een forum dient niet op op alles te KAKKEN (zoals jij het zegt), maar om je mening over iets te geven dat u interesseert..
                              Moest iedereen beginnen verwijten en beginne zagen op forums, het zou nogal proper worden e..
                              Tis simpel, als het u niet aanspreekt, reageer er dan niet op
                              Amai da's ook goed op tijd!

Je verdraait wel veel woorden omdat het je uitkomt hé, ik zeg helemaal niet als er een achteruit op staat dat het een crossquad is? Ik zeg dat een raptor een afgeleide is van yfz 450 maar dan met groter blok voor meer koppel en stevig offroad werk. Je kan er bijkomend ook quadcross mee doen maar daar is ie wat zwaar voor. Mijn punt is gewoon dat een quad puur voor de baan redelijk stom is...

ATV 4x4 is een crossquad volgens jou? Ga maar eens op een crossparcours kijken je zal er geen enkele op het parcours zien.

Streetlegal/fullcross, zo werd bvb de DS450 x en mx gewoon verkocht. Je moet niet zitten modden om bij je offroadtrips een deftige vering, raceblok, bumpers, nerfbars, etc te hebben, het zit erop af-fabriek.

Ik geef toch gewoon m'n mening over een quad op de baan gebruiken, daar dient idd een forum voor.

Comment

Wow mooie Quad!!!

Er is niks mis met een quad op straat rijden,lekker driften altijd leuk op straat.

Comment

Prachtig, ben al lang fan van de raptor modellen.

Ne maat van mij heeft er ook zo ene (wel nen 350, moet van zijne pa eerst wat met zoiets rondcrossen)

'K heb daar een paar keer mee gereden met die 350 en, amai, da's verschieten hoe snel dat optrekt vind ik, wat moet dat dan niet zijn voor zo'n 700?!
                                  (deze gebruikt de quad ook nauwelijks voor off-road, soms nekeer door een veld gaan maar voor de rest gebruikt ie dat gewoon voor woon-werkverkeer)

Comment

quad is ondertussen weer wat veranderd wat real croom onderdelen en heb nog wat dingen in gedachten

Comment

Rijdt dat op de weg beter/stabieler dan de standaard quad?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                        Rijdt dat op de weg beter/stabieler dan de standaard quad?
                                        Ik zou het beginnen denken.

Comment

Hier se, de Kris rijd nog altijd met het Raptorke...

Comment

Working...
                                          X