Mededeling

Collapse
No announcement yet.

yamaha raptor 700 (low ryder)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    de kevin leeft ook nog ik beleef nog altijd goede tijden met mijn machien en een raptor 700 is geen raptorke hé uwe 350 was een raptorke ik heb hem onlangs nog eens gezien op kapaza een schande wat daar mee gebeurt is zonde van zo een machien ook al was het maar een 350 bleef een pracht machien

    Comment


    • #42
      Tuurlijk leef ik nog, ben met hele andere dingen bezig momenteel dan quads. Heb er ook niet echt spijt van dat ik mijne verkocht heb. Ik moet wel toegeven , ik heb er heel veel mee bereikt en is altijd wel eens tof om aan terug te denken of om foto's eens terug te bekijken. Ik word nog "dikwijks" aangesproken over de Raptor, eigenlijk wel grappig want toen ik hem had kon er met moeite een goed woord over gezegd worden...

      Tja niet iedereen gaat er even goed mee om, dat hoort erbij, ik heb mijn geld ervoor gehad wat ik wou en een ander doet ermee wat hij wilt. Naar het schijn heeft hij ondertussen al reeds verschillende eigenaars gehad dusja. Ik heb ondertussen nog heel wat projecten gehad en terug weg gedaan voor iets anders, en of de nieuwe eigenaar er zorg voor gaat dragen dat weet ge nooit he. Ge hoopt van wel , maar uiteindelijk zijn dat uw zaken niet meer.

      Als ik nog iets zou kopen waar ik een helm op nodig heb , moet het iets met 2 wielen zijn, want het vermogen van een quad kan mij niet echt meer bekoren. De Grizzly had ik nog veel meer mogelijkheden mee op het gebied van fun, maar ook deze kon mij niet meer bekoren, en dat ding was nochtans ook snel (ale in quad normen he).


      Kris ik heb het u in de tijd nog al gezegd, het type 350 was niet meer van toepassing bij mijne. Een "350" die een Z400 stof laat eten en langs een 660 blijft hangen moogt ge niet met anderen vergelijken he Natuurlijk heb ik bij de verkoop met een Duitser gewisseld van motorblok (mits opleg van zijn kant), ik ging dat ding niet verkopen met een blokje onder waar heel wat in stak he . Dat heeft iederen altijd gedacht dat ik hem volledig verkocht had. Aan dat motorke wat ik er terug heb ingelegd was ook wel een klein beetje aan gedaan , maar was vrij basic tegenover mijn blokje.


      En wanneer begint ge met "full tuning" want er is nog veel origneel aan zo te zien he ... Ge kent mijn normen he, bij mij moet het altijd specialer zijn dan een ander he :p
      Last edited by ; 13/10/2012, 21:23.

      Comment


      • #43
        " full tuning " kan mijn portemonee niet meer aan zoals je weet heb ik 2 quads om te onderhouden een gezin en huis . het blok is licht gekieteld powerbox, uitlaat, en begrenzer 1000 toeren opgeschoven onlangs nieuwe piston gestoken uit voorzorg zit nu op 37.000km zodra het blok het begeeft begin ik aan het blok te tunen vind het zonde om een goede cilinder af te danken. ooit komt er een big-bore op en nokkenas stage 2 enz.

        er is optisch al veel aan veranderd wat jij als ex quad liefhebber moet weten. veel hebben mij gek verklaard met mijn originele achterbrug toen ik ze liet vercromen maar stiekem zijn er daar ook veel jaloers op. maar ik ben niet voor verlengde achterbruggen de meeste die ik ken met +4" of +6" achterbruggen zitten te kloten met ketting die rond slaat achterveer die het gewicht niet aan kan.
        als je 1 ding veranderd moet je alles aanpassen. onlangs zei ene tegen mij die zijn quad verlaagd had en verbreed en moterblok getunend "eigenlijk na al mijn veranderingen rijd dat ding niet beter dan ervoor" rijd anders maar blijft een quad

        zoals mijne zie je er geen 2 en dat is voor mij genoeg
        Last edited by ; 14/10/2012, 00:25.

        Comment


        • #44
          Mijn blok is na een goede 2000 km toen al volledig eronder uit gehaald en open gemaakt. En ik moet zeggen, dat ik er zeer tevreden van was toen, zeker als ik die manne in Duitsland hun gezichten zag na de ritten, en ze het niet konden begrijpen dat dit mogelijk was met "maar een 350 Kostelijk om te zien gewoon.

          Zeker is er optisch al wat aan veranderd maar dat was in de tijd toen ik u regelmatig zal al zo he. Nu zijn er enkele zaken bij gekomen zoals ik kan lezen.

          Tuurlijk dat is een ketting reactie he , alles staat in verbinding met elkaar. Wat heb ik toen allemaal niet moeten veranderen omdat ik extreem breed en laag wou gaan + dan nog eens die verlengde achterbrug. Maar ik zorgde er wel voor dat alles het aan kon, zoals de op maat gemaakte vering (rijders gewicht moeten doorgeven , de juiste wensen qua rijcomfort). Ik kon dat ding zo plat leggen als ik wou maar ik kon wel ook nog eens apart de hardheid instellen . Dat ding deed het zo goed in de bochten , ongelooflijk.

          Uiteindelijk ben ik blij dat ik ermee gestopt ben want het was een straatje zonder einde. Als ik was verder gegaan , had het volledige kader in chroom gestaan, had ik het blok terug uitelkaar gehaald en de buitenkant laten verchromen , kappen volledig in carbon laten zetten, etc ... En blijkbaar ben ik niet de enige die ermee gestopt is , als ik naar de kennis kring van vroeger kijk , ook als ik het aantal quads op de baan bekijk. Vroeger kwam ge bijna altijd wel ergens ene tegen, nu gaan er weken (soms maanden) overheen zonder dat ge ene gezien hebt. Dat is een dikke hype geweest maar dat is zwaar terug naar onder gegaan.

          Ik ken er nog enkele die ene hebben , en wisten me ook te vertellen dat ge "mijne" Raptor de hele tijd opvolgt en naar foto's zit te zoeken en op andere forums mijn toemalig project zit te zoeken... Ik zit niet meer in die wereld en ben toch nog van alles op de hoogte wat de Raptor betreft, en zonder dat ik er zelf achter zit te zoeken of erachter vraag.
          Blijkbaar kan iedereen wat de quad toen kende, nu het een "wrak" is , het beter een plaats geven. Best wel grappig als ik dan terug denk aan vroeger :p

          Och ja was eigenlijk best wel een funny tijd, en daar bedoel ik niet alleen de quad zelf mee :p

          In ieder geval succes met de quadjes en vooral nog veel rijplezier he

          Comment


          • #45
            is gelijk bij alles he zodra het er niet meer is word het pas aanvaard. kijk naar artiesten, schilders zolang ze leven zijn ze straat arm zodra ze dood zijn is hun produkt geld waard
            " de hele tijd " opvolgen is veel gezegt ik zit dagelijks op kapaza en andere site's kom dus veel tegen en het probleem met "uwe" quad was ook dat hij naar iedereen zijn normen gewoon niet gebruikt werd en daardoor in die staat kon blijven. noem het jaloezie gelijk je toen zei maar ik vind het gewoon zonde dat uw topic verdwenen is op QFB van de dikst getunende quad. maar het leven gaat verder dingen komen en gaan

            Comment


            • #46
              heb mij ondertussen een kleine aanhanger gemaakt voor als ik op vakantie gaan wat camping materiaal en ik kan vertrekken

              zit nog in een testfase zodra alles naar wens is word hem gespoten in de kleuren van de quad maar of deze blauw grijs blijft zal de toekomst uitwijzen

              Comment


              • #47
                Dit is echt schitterend Leuk gevonden, al zou ik wel voor blauw gaan

                Comment


                • #48
                  Ik ben fan van deze quad

                  Comment


                  • #49
                    ferm gedaan!
                    BMW 118D E87 M-pack

                    Comment


                    • #50
                      Knap ding om te zien!
                      Vind ik knap om naar te kijken maar ik zou het zelf niet willen allesinds! Good luck with the quad en die aanhangwagen is echt vet man!

                      Comment


                      • #51
                        aanhanger word nog blauw met grijs frame , zelfde als de quad maar ga eerst wat km's maken om te zien hoe hij reageert als hij te fel zou duwen maak ik hem geremt

                        alleen denk ik dat een oplooprem niet echt tot zijn recht komt omdat de aanhanger 60kg weegt en ik officieel maar 90kg mag trekken met de quad de helft van zijn eigen gewicht ik heb al test ritten gedaan met 60kg geladen maakt dus 120kg totaal. quad trekt dit vlot je voelt het dat er iets achter hangt, maar het stoort niet ook in de bochten hinderd het niet de rem afstand is iets langer maar quad blijft mooi op de baan bij een noodstop
                        hier nog wat foto's van de opbouw en ideeën te bedenken




                        dit is het verste wat ik kan afdraaien


                        ook heb ik ook spatborden voorzien maar persoonlijk vind ik hem zonder spatborden mooier



                        Comment


                        • #52
                          een foto van quad meeting in veghel


                          waren met een 20 belgen en 40 nederlanders een goei 60 quads een hele bende

                          Comment


                          • #53
                            Ferm spel, ik vind hem de max zo .
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

                            2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

                            Comment


                            • #54
                              kan je met zo dikke quad deftig op autostrade rijden of niet? sta er juist bij stil dat ik er nog nooit 1 op de autostrade heb gezien, en smartjes wel, en die hebben ook een 700 (de oude toch) haha.
                              wat verbruikt je quad?

                              Comment


                              • #55
                                quads mogen in belgie niet op de snelweg, in nederland wel maar is ook niks fijn aan 20km rechtdoor tegen 120km/u. topsnelheid ligt op 135km/u en met mijn andere tandwielverhouding kan ik 138km/u halen maar om 20km kot open te rijden neen dank u geen zin om de boel kapot te rijden. ik ken veel nederlanders die al hun drijfstang door hun blok gejaagd hebben.

                                verbruik ligt tussen de 6L bij rustig toeren en 8L bij het door vlammen ken er die op de 9L zitten als ik er maar 6L heb tijdens een rit

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door yamahakoppel Bekijk Berichten
                                  quads mogen in belgie niet op de snelweg, in nederland wel maar is ook niks fijn aan 20km rechtdoor tegen 120km/u. topsnelheid ligt op 135km/u en met mijn andere tandwielverhouding kan ik 138km/u halen maar om 20km kot open te rijden neen dank u geen zin om de boel kapot te rijden. ik ken veel nederlanders die al hun drijfstang door hun blok gejaagd hebben.

                                  verbruik ligt tussen de 6L bij rustig toeren en 8L bij het door vlammen ken er die op de 9L zitten als ik er maar 6L heb tijdens een rit
                                  slicks, hardere vering, en lagere opbouw (aerodynamica) zullen wel helpen.
                                  6 liter is mooi, dat verbruikt mijn motor (mt01) ook gemiddeld. rijstijl heeft overigens amper effect bij mij , heel raar.

                                  Comment


                                  • #57
                                    van de week nog eens wat foto's gaan maken spijtig had ik mijn foto toestel niet mee maar GSM kwaliteit valt nog mee









                                    en ook even een filmpje
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X