Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto <25Kw gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Voor €5000 moogt ge mijn Buell XB9R hebben, op papier 24KW ^^

Comment

Eigenlijk zijn er 3 soorten motorijders 1 degene die nog moetten vallen 2 degene die al gevallen zijn 3 die dat dood zijn!

Ik dacht ook ne moto te kopen,maar met die trajectmeting al die flitspalen en die speciale flitspalen die zien dat je geremd hebt voor niet geflitst te worden en mobiele flitsauto's ga ik het toch niet doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy4 Bekijk Berichten
        Eigenlijk zijn er 3 soorten motorijders 1 degene die nog moetten vallen 2 degene die al gevallen zijn 3 die dat dood zijn!

Ik dacht ook ne moto te kopen,maar met die trajectmeting al die flitspalen en die speciale flitspalen die zien dat je geremd hebt voor niet geflitst te worden en mobiele flitsauto's ga ik het toch niet doen.
        Interessant

De dingen die het motorijden zo fantastisch maken worden blijkbaar niet vermeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy4 Bekijk Berichten

wat een opmerking,
          dus omdat je moto koopt moet je altijd te snel rijden?

en :

Er zijn 3 soorten automobilisten:
          zij die al een ongeval gehad hebben, zij die nog geen ongeval gehad hebben en zij die dood zijn.

Er zijn 3 soorten fietsers:
          zij die al gevallen zijn, zij die nog moeten vallen en zij die dood zijn.

Er zijn 3 soorten van alles,
          en het dood zijn heeft er niets mee te maken?

Comment

Als je 2 jaar je autorijbewijs hebt, mag je dan ook met een <25kw motor rijden?
            Was daar altijd van overtuigd maar ik begin te twijfelen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
              Als je 2 jaar je autorijbewijs hebt, mag je dan ook met een <25kw motor rijden?
              Was daar altijd van overtuigd maar ik begin te twijfelen...

Neen dat mag niet.
              Als je 2 jaar je rijbewijs hebt mag je met een 125cc motor rijden met maximaal 11kw.

Comment

Working...
              X