Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motor vs auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Das waar,
    je kan daar zeker rustig mee rijden...

maar...
    het nodigt uit...
    en echt plezierig zal het niet rijden...

je koopt geen ferrari om constant 30per uur te rijden...
    je koopt geen koersfiets om naar barcelona te fietsen...
    je koopt geen racemachine om dan ultra zuining enzo te rijden..

het kan...
    maar het zal uitnodigen... ;-)

600cc bestaat in duizend en 1 formaten...
    voor een racer is 600cc enorm leuk,
    voor een chopper eerder weinig,
    voor een tourder mss net te weinig als het over bagage en passagier gaat..

maar alles is idd relatief...

Comment

• Als 't is om naar je werk te rijden is een 125 eigenlijk al snel genoeg. Met het verkeer van tegenwoordig is een bromfiets soms al sneller dan een auto.
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Net thuis van het werk en nog wat extra kilometerkes gedaan omdat ik gewoon niet kon stoppen
        met rijden.

FAAAAAAAKKING ZALIG gewoon !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          Als 't is om naar je werk te rijden is een 125 eigenlijk al snel genoeg. Met het verkeer van tegenwoordig is een bromfiets soms al sneller dan een auto.
          Ja en nee. Als je in de rand van Brussel woont, kan je dat proberen. Maar als je stukken snelweg moet doen waar vlot wordt doorgereden, is zo een 125cc soms net te weinig om mee te kunnen rijden, behalve als je natuurlijk in de vortex van een vrachtwagen gaat rijden en Bomma Bijziend kort op uw kont komt rijden.

Comment

• Idd, voor comfortabel op autostrade te kunnen rijden heb je eigenlijk minimum een 400cc nodig.
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Een tip om de kosten van je rijbewijs te verzachten: opleidingscheques aanvragen. Bespaart je al 125 euro en als je het kan rekken om deel 2 van je opleiding net in 2011 te doen kan je dat twee keer flikken. En dat bespaart toch 250 euro.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                Das waar,
                je kan daar zeker rustig mee rijden...

maar...
                het nodigt uit...
                en echt plezierig zal het niet rijden...

je koopt geen ferrari om constant 30per uur te rijden...
                je koopt geen koersfiets om naar barcelona te fietsen...
                je koopt geen racemachine om dan ultra zuining enzo te rijden..

het kan...
                maar het zal uitnodigen... ;-)

600cc bestaat in duizend en 1 formaten...
                voor een racer is 600cc enorm leuk,
                voor een chopper eerder weinig,
                voor een tourder mss net te weinig als het over bagage en passagier gaat..

maar alles is idd relatief...
                Het wordt een racer en het mag van mij uitnodigen.

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                Als 't is om naar je werk te rijden is een 125 eigenlijk al snel genoeg. Met het verkeer van tegenwoordig is een bromfiets soms al sneller dan een auto.
                Het is puur voor in het weekend.

Swat, ik blijf nog even uit de buurt van dit forumonderdeel totdat ik wat tijd heb om me er in te verdiepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                  Een simpele CB 600 F heeft al 102 pk. Volgens mij meer dan genoeg om iemand die net motor rijdt ferm in z'n broek te laten schijten.
                  100 moto-pk's
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• ik twijfel nog steeds zeker gezien ik gisteren mijn droommotor zien staan heb:

Tweedehands, nieuwe en occassions Aprilia Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

zelfde kleurstelling als mijn rs, maar een pak sneller natuurlijk, en fantastisch design.
                    2015 BMW S1000R
                    2010 Renault Clio RS Cup
                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• gti is te koop, maar enkel aan de goeie prijs

2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Succes met verkoop en succes met aankoop moto dan? ;-)

Comment

Succes met verkoop en succes met aankoop moto dan? ;-)
                          waarschijnlijk toch, thanks
                          2015 BMW S1000R
                          2010 Renault Clio RS Cup
                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Toen ik een jaar of 20 was mocht ik, na lang zagen, een lening bij mijn ouders aangaan om mij een vervoermiddel te kopen. Daarmee bedoel ik dat ik kon kiezen tss een motor of auto (na nog langer zagen btw).

Ik heb toen voor een motor gekozen omdat ik vrij motorgek was en ik het gedacht had dat je een wagen later sowieso nog zou kunnen kopen, maar een motor (wat in wezen een luxe-middel is) wss niet.

13 jaar later kan ik zeggen dat ik gelijk had

Ik studeerde nog, dus reed zo goed als altijd met de motor en later wanneer ik begon te werken reed ik met de motor ook naar het werk, ondanks dat mijn ouders toen al een 2de autotje hadden gekocht en ik daar ook af en toe mee kon rijden.
                            Mijn motor had trouwens meer pk dan mijn auto lol (motor was beginnersmotor: Yamaha XJ600N met 61pk, auto was citroën 1.0 AX: 44pk)
                            Ik was toen nog behoorlijk freak en heb zelfs in de winter toen er letterlijk een sneeuwlaag op de weg lag met de motor naar het werk gereden. Momenteel na verschillende bevroren vingers, tenen en knieschijven in de tijd ben ik wel zo gek niet meer.

Wat ik wil zeggen is dat ik sinds toen een 10-tal jaar geen motor meer gehad heb, wegens stijgende verantwoordelijkheden, (auto/huis om maar iets te zeggen) is die financiele inspanning er soms wat teveel aan, maar ik heb dus wel van die motor kunnen genieten toen het nog ging, had ik toen voor een auto gekozen was ik zoals al de rest een grijze muis geweest.

Maw, als je het nu kan en je ziet dat echt zitten, doe het nu!

Momenteel heb ik Honda XR 600, voor een prijsje kunnen kopen, want anders was er nog steeds geen volgende motor geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                              Toen ik een jaar of 20 was mocht ik, na lang zagen, een lening bij mijn ouders aangaan om mij een vervoermiddel te kopen. Daarmee bedoel ik dat ik kon kiezen tss een motor of auto (na nog langer zagen btw).

Ik heb toen voor een motor gekozen omdat ik vrij motorgek was en ik het gedacht had dat je een wagen later sowieso nog zou kunnen kopen, maar een motor (wat in wezen een luxe-middel is) wss niet.

13 jaar later kan ik zeggen dat ik gelijk had

Ik studeerde nog, dus reed zo goed als altijd met de motor en later wanneer ik begon te werken reed ik met de motor ook naar het werk, ondanks dat mijn ouders toen al een 2de autotje hadden gekocht en ik daar ook af en toe mee kon rijden.
                              Mijn motor had trouwens meer pk dan mijn auto lol (motor was beginnersmotor: Yamaha XJ600N met 61pk, auto was citroën 1.0 AX: 44pk)
                              Ik was toen nog behoorlijk freak en heb zelfs in de winter toen er letterlijk een sneeuwlaag op de weg lag met de motor naar het werk gereden. Momenteel na verschillende bevroren vingers, tenen en knieschijven in de tijd ben ik wel zo gek niet meer.

Wat ik wil zeggen is dat ik sinds toen een 10-tal jaar geen motor meer gehad heb, wegens stijgende verantwoordelijkheden, (auto/huis om maar iets te zeggen) is die financiele inspanning er soms wat teveel aan, maar ik heb dus wel van die motor kunnen genieten toen het nog ging, had ik toen voor een auto gekozen was ik zoals al de rest een grijze muis geweest.

Maw, als je het nu kan en je ziet dat echt zitten, doe het nu!

Momenteel heb ik Honda XR 600, voor een prijsje kunnen kopen, want anders was er nog steeds geen volgende motor geweest...
                              ja das inderdaad zo, als je jong bent moet je het doen. Waarschijnlijk gaan we het wel cheap houden en een 125cc kopen zodat ik het rijbewijs niet moet doen voorlopig (wil direct tijdens de zomer rijden hé)

kanidaten zijn: Aprilia rs125, cagiva mito 125, da zalt zowa zijn

tenzij de verzekering voor een 600cc meevalt...
                              Last edited by Ice_ken; 05/06/2010, 15:34.
                              2015 BMW S1000R
                              2010 Renault Clio RS Cup
                              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• 125cc is zo lam als iets. Beter even dat rijbewijs halen en aan 600cc gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  125cc is zo lam als iets. Beter even dat rijbewijs halen en aan 600cc gaan.
                                  nee, het is al beslist en de brommer staat al klaar om opgehaald te worden zodra mijn auto verkocht is

trouwens 2takt is echt nie lam
                                  2015 BMW S1000R
                                  2010 Renault Clio RS Cup
                                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• YMMV, ik rij op de snelweg en da riskeer ik nie met 125cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      YMMV, ik rij op de snelweg en da riskeer ik nie met 125cc
                                      Aprillia rs 125 rijd dacht ik een 150 per uur?

4takt is idd een ander verhaal,
                                      maar zelfs met mijn cbr 125 is snelweg te doen, (al is het tempo wat lager)...

Comment

Aprillia rs 125 rijd dacht ik een 150 per uur?

4takt is idd een ander verhaal,
                                        maar zelfs met mijn cbr 125 is snelweg te doen, (al is het tempo wat lager)...
                                        125cc 2takt racer kunnen 170 makkelijk halen
                                        2015 BMW S1000R
                                        2010 Renault Clio RS Cup
                                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• ik maakte een voorzichtige gok, ;-)

Comment

Working...
                                          X